MK60 výměna
Moderátoři: šulda, Moderátoři
MK60 výměna
Zdravím neřešil jste někdo výměnu ABS MK60 na VW Touran 2003? Bylo tam 1K0907379D mělo problém se snímačem tlaku. Nově jsme tam dali 1K0907379K ESP FRONT MK60 0104 z OII bojujeme ale s kódováním. Nakódováno je na 21122, pro tourana by mělo být ještě +64 to ale abs nebere. Po kalibraci řízení a snímačů to psalo dvě chyby:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
003 - Mechanical Failure
01044 - Control Module Incorrectly Coded
008 - Implausible Signal
Po úpravě HW kódování ve svorkovnici zbývá již jen:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
008 - Implausible Signal
Nemá někdo nějaký nápad co s tím? Index K se do Tourana dával také ale až někde kolem roku 2004-2005. Celý auto je jinak bez závad, má tažné pro které v tomto abs nejde udělat přizpůsobení. Díky
01044 - Control Module Incorrectly Coded
003 - Mechanical Failure
01044 - Control Module Incorrectly Coded
008 - Implausible Signal
Po úpravě HW kódování ve svorkovnici zbývá již jen:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
008 - Implausible Signal
Nemá někdo nějaký nápad co s tím? Index K se do Tourana dával také ale až někde kolem roku 2004-2005. Celý auto je jinak bez závad, má tažné pro které v tomto abs nejde udělat přizpůsobení. Díky
Moc děkuji za reakce ale asi jsem se na počátku nevyjádřil úplně správně, jedná se o ABS(ESP) agregát MK60 jednotka K by měla být nástupce D čka, K má SW 104, D mělo nižší. Číslo dílu 1K0 ne 1C0. Výbava se právě v tomto případě mění protože SW 104 má jiný HW coding než původní sw. Zkoušel jsem kódování všemožně měnit ale Touran +64 to nebere, motory a typy brzdičů můžu kódovat jak chci a chyba je stále teda při změně typu brzdičů v SW coding se musí změnit HW coding (propojka). V MW to rychlost, snímač zrychlení, spínače, úhel volantu, RJ na CANu ukazuje v pořádku.
nepaci sa mu ten soft coding s HW codingom..
ukaz podla coho si kodoval bridge? odkial mas ze novy sw potrebuje iny coding?
ukaz podla coho si kodoval bridge? odkial mas ze novy sw potrebuje iny coding?
Kód: Vybrat vše
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Touran_(1T)_Brake_Electronics_(MK60)#Coding"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Zdravím, stará jednotka měla kódování 53958 a hw coding byl na pinech 9-12.
Nova RJ s indexem K při jakékoli kódování psala chybu chybě kódováno mechanická závada. Při úpravě hw codingu dle octavie tedy piny 12-38, šla tato závada smazat. Pomocí hw coding se tedy potvrzuje velikost brzd. Nová řj nebere kódování pro typy vozů, tedy ani+64 pro tourana a nebere ani kódování pro starý senzorcluster tedy +6 touran brzy. Negativní odpověď kódování mimo rozsah. Bere jen kódování pro nový senzor cluster tedy pro brzdy 1ZE +2. Při jakémkoli kódování motoru zůstává závada chybně kódováno neplatný signál. Tedy jde smazat ale po ukončení komunikace se ihned zapíše. Začínám se zaobírat ještě myšlenkou výměny toho senzor clusteru za novější. V mw to ale rychlost příčného a podélného zrychlení ukazuje.
Nova RJ s indexem K při jakékoli kódování psala chybu chybě kódováno mechanická závada. Při úpravě hw codingu dle octavie tedy piny 12-38, šla tato závada smazat. Pomocí hw coding se tedy potvrzuje velikost brzd. Nová řj nebere kódování pro typy vozů, tedy ani+64 pro tourana a nebere ani kódování pro starý senzorcluster tedy +6 touran brzy. Negativní odpověď kódování mimo rozsah. Bere jen kódování pro nový senzor cluster tedy pro brzdy 1ZE +2. Při jakémkoli kódování motoru zůstává závada chybně kódováno neplatný signál. Tedy jde smazat ale po ukončení komunikace se ihned zapíše. Začínám se zaobírat ještě myšlenkou výměny toho senzor clusteru za novější. V mw to ale rychlost příčného a podélného zrychlení ukazuje.
to je somarina volaka...
snimace otacok su stale na rovnakych poziciach...pri vsetkych verziach.
akurat sa meni ten coding bridge niekde je 12-9 niekde 25-12
a tam bude podla mna problem...
"K" je nahrada za vsetky predošle verzie jednotiek az do roku 2005
snimace otacok su stale na rovnakych poziciach...pri vsetkych verziach.
akurat sa meni ten coding bridge niekde je 12-9 niekde 25-12
a tam bude podla mna problem...
"K" je nahrada za vsetky predošle verzie jednotiek az do roku 2005
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Jak trefně píšeš je to nějaká somarina. Akorát se opravím na tom pinu 25 není snímač otacek ale senzor abs kroucené vodiče, jako k animaci otáček. Mam od toho nového esp totiž i ustriženou svorkovnici. Proto vidím ze 25 je obsazena a liší se jen ta propojka. Správně by podle mě mělo být 21190 a původní coding bridge 9-12. Kodovaní větší než 21122 mi ale rj nebere s chybou kodovani mimo rozsah. 
mas pravdu, ak je coding bridge v scheme na 12-9 tak na 25tke máš zdruzeny snimac pozdlzneho a priecneho zrychlenia.
v scheme kde je coding bridge 25-12 je tento priečny/pozdlzny snimac na inych pinoch....
tak som z toho v piiip pretoze ETKA nerozdeluje viac druhov jednotiek ABS/ESP, je tam len jedna....
ale existuje viac verzii wiringov podla toho či to ma monitoring tlaku, vacuum brake servo...
bude v tom zakopany hacik!!!!!!
v scheme kde je coding bridge 25-12 je tento priečny/pozdlzny snimac na inych pinoch....
tak som z toho v piiip pretoze ETKA nerozdeluje viac druhov jednotiek ABS/ESP, je tam len jedna....
ale existuje viac verzii wiringov podla toho či to ma monitoring tlaku, vacuum brake servo...
bude v tom zakopany hacik!!!!!!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
abs kodování
Zdravím a žádám o radu.Na passat B6 BMP DSG r.2005 jsem měnil jednotku parkovací e.mech.brzdy a ztratilo se kodování abs bohužel jsem to nepředpokládal , tak jsem si původní kodování nezapsal.Ateď mi to nejde nakodovat dle visu .ABS Uložené chyby 01314,01044. Motor, převodovka,can sběrnice bez závad.
ABSje 3C0614095Q ESP440C2
Díky za pomoc vylézt z pasti
ABSje 3C0614095Q ESP440C2
Díky za pomoc vylézt z pasti

