Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.
Moderátoři: šulda , Moderátoři
Miselin4
Přispěvovatel
Příspěvky: 51 Registrován: 26 pro 2013, 16:10
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Miselin4 » 19 úno 2018, 13:22
V měřených hodnotách ta teplota sedí, po nastartování se plynule navyšuje. Kontrolka diagnostiky se rozsvítí během prvních 15 vteřin a během této doby motor 3 zhasne a v nízkých otáčkách nereaguje na plyn..
Čidlo je tam teď EPS, ale zkoušel jsem i z jiného auta a stejný
Termostat nevím ten jsem venku neměl ale za tepla drží teplotu furt stejnou (za jízdy i na místě)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112 Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK
Příspěvek
od octaviask » 19 úno 2018, 14:49
cidlo treba original VW! bez ohladu na to ci nejake pozicane slo alebo nie.... to je 1. vec.
druha, daj sem screen tej chyby celej! aj s freeze frame dátami!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Ohvecko
Přispěvovatel
Příspěvky: 173 Registrován: 06 dub 2017, 08:37
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Ohvecko » 19 úno 2018, 18:46
Tyhle problemy jsem videl uz na 1.8t spatny sw, ( uprava, spatne nahrany atd....). Po nahrati spravneho original sw problem zmiznul. Sezen si spravnou kompletni napln. Kdo vi co to za nalejvace upravovalo.
Ohvecko
Přispěvovatel
Příspěvky: 173 Registrován: 06 dub 2017, 08:37
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Ohvecko » 20 úno 2018, 13:57
Kdo delal upravu sw? Kazdopadne dneska jsem si prohlizel chybu a stejny uolne stejny problem mel borec pri spatne upravenem softu. Nahral se spravny a auto jelo jak vino.
1.8t chipovani neni jak 1.9tdi, ikdyz si to spousta lidi porad mysli.
Zacni tim ze das jednotku do puvodniho stavu
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233 Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0
Příspěvek
od TDI tech » 21 úno 2018, 12:10
Ako pise Ohvecko. treba vylucit chybu SW. Pred rokmi som riesil problem s Octou AGU. Pri akceleracii skubala uz si nepamatam presne. Chlapec sa aspon hned na zaciatku priznal, ze mu to robi od vtedy co ju dal nachipovat. Tak sa tam dal origo soft a problem okamzite zmizol. Nasledne si dal modifikovat SW u niekoho ineho a funguje mu to bez problemov dodnes.
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20428 Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Příspěvek
od roman1648 » 21 úno 2018, 12:12
no jo,on si každej koupí noťas,něco postahuje z uložto a už si říká tuner...takových aut je bohužel spousta
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112 Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK
Příspěvek
od octaviask » 21 úno 2018, 12:12
v takomto pripade nie je o čom...ked si niekto pomýlil mapu chladiaceho systému s palivom?
ME 7.5 nie je EDC15 veru veru...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Ohvecko
Přispěvovatel
Příspěvky: 173 Registrován: 06 dub 2017, 08:37
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Ohvecko » 21 úno 2018, 13:18
borec si koupil kabel z ciny za 15dolcku a nahraje sw bez premysleni s pak ejhle problem.
Tohle neni mechanicka zavada, ale sw. Tech cidel by mohl mit aj 1000:) predelat pulku auta a porad by to bylo stejne a chyba porad bude
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112 Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK
Příspěvek
od octaviask » 21 úno 2018, 13:33
aj tak tam treba dat cidlo teploty origo
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Miselin4
Přispěvovatel
Příspěvky: 51 Registrován: 26 pro 2013, 16:10
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Miselin4 » 22 úno 2018, 09:25
Tak měli jste pravdu po nahrání origo software problém se starty zmizel
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725 Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice
Příspěvek
od adrian_B » 22 úno 2018, 10:55
Hlavne ze hned v prvom prispevku si urputne tvrdil ze problem je rovnaky aj so standardnym SW
Miselin4
Přispěvovatel
Příspěvky: 51 Registrován: 26 pro 2013, 16:10
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Miselin4 » 22 úno 2018, 14:38
No to polevování v tahu dělá i s orig softem..
Ohvecko
Přispěvovatel
Příspěvky: 173 Registrován: 06 dub 2017, 08:37
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Ohvecko » 22 úno 2018, 15:09
Polevovani v tahu muze byt
- prdla vyfukovka na turbu, nebo nechodi spravne regulace
- vadne palivove cerpadlo
Dulezite mit spravny bow nejlepe 710n
Chce to nalogovat spravne skupiny pak se da aspn neco poznat
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112 Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK
Příspěvek
od octaviask » 22 úno 2018, 23:38
nerovnomerny tah v 80% pripadoch robí regulačný solenoid banky turba...treba NOVÝ!!!!!! pak to pojde!!
neviem čo sa im robí
oni budu cvakat na stole..date do auta...a robia neplechu, uz XY krat som to riesil
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke