V6 TDI 150k - vysypane vahadla

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
airbone
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 25 čer 2006, 12:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

V6 TDI 150k - vysypane vahadla

Příspěvek od airbone »

Hmmm, uz dlshie som tu nepisal. Svoj byvaly Passat V6 TDI (1999) som predal jednemu kamosovi (pekne pod cenu). Akurat mi dnes, po polroku od kupy pisal, ze pri predbiehani nejakeho vozitka zacul nejake hrozostrasne zvuky z motora, musel ihned zastavit a zavolat odtahovku. Najpr ho napadlo,ze to budu rozvody... Odtiahli ho do VW a konstatovali, ze sa rozsypali vahatka na vacke a vsetky veci s tym suvisiace... :o Navyse, pri oprave odporucili uz aj vymenu rozvodov.... Vraj si zato vsetko vo VW vopred vypytali 60.000sk.... :o No, diely si pokupil sam, pripravky zohnal cez znamosti a nechal to spravit nejakemu byvalemu mechanikovi z VW, cena vratane dielov a prace 38.000sk... Tie vahadla a hydrostely menil len tu jednu stranu co sa rozsypala... Najviac je na tom divne, ze vacky boli v pohode.... a preto si to mechanik ani nevedel vysvetlit. Stalo sa to uz niekomu?
No a co horsie, po prvom spusteni po oprave zistil, ze sa netoci turbo..... Chvalabohu pomohlo rozobratie a vycistenie, ale vraj motor ma niekedy rano za studena divny zvuk - niekedy divny, niekedy ok.... Z nicoho nic sa to meni. Spotreba a tah v poriadku... Mate nejake napady co by to mohlo byt za problem?

BTW, vyzera to, ze auta som sa zbavil o 5 minut dvanast.... (crazy)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Kolik má najeto?
Fandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 30 srp 2006, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudimsko

Re: V6 TDI 150k - vysypane vahadla

Příspěvek od Fandy »

airbone píše:Hmmm, uz dlshie som tu nepisal. Svoj byvaly Passat V6 TDI (1999) som predal jednemu kamosovi (pekne pod cenu). Akurat mi dnes, po polroku od kupy pisal, ze pri predbiehani nejakeho vozitka zacul nejake hrozostrasne zvuky z motora, musel ihned zastavit a zavolat odtahovku. Najpr ho napadlo,ze to budu rozvody... Odtiahli ho do VW a konstatovali, ze sa rozsypali vahatka na vacke a vsetky veci s tym suvisiace... :o Navyse, pri oprave odporucili uz aj vymenu rozvodov.... Vraj si zato vsetko vo VW vopred vypytali 60.000sk.... :o No, diely si pokupil sam, pripravky zohnal cez znamosti a nechal to spravit nejakemu byvalemu mechanikovi z VW, cena vratane dielov a prace 38.000sk... Tie vahadla a hydrostely menil len tu jednu stranu co sa rozsypala... Najviac je na tom divne, ze vacky boli v pohode.... a preto si to mechanik ani nevedel vysvetlit. Stalo sa to uz niekomu?
No a co horsie, po prvom spusteni po oprave zistil, ze sa netoci turbo..... Chvalabohu pomohlo rozobratie a vycistenie, ale vraj motor ma niekedy rano za studena divny zvuk - niekedy divny, niekedy ok.... Z nicoho nic sa to meni. Spotreba a tah v poriadku... Mate nejake napady co by to mohlo byt za problem?

BTW, vyzera to, ze auta som sa zbavil o 5 minut dvanast.... (crazy)
zdvihátka k.o.,pak vypadnou vahadla.patří se je vyměnit všechny a je klid
Opravy vad.řj,ABS,autoradií,navi. 774446776
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

jojo a raději přebrousit vačku a pak lít kvalitní olej a měnit raději dřiv než pozdějc a bude klid..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
airbone
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 25 čer 2006, 12:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od airbone »

Noo, tak motor ma najazdene okolo 310.000km.... Takze samozrejme nejake investicie sa dali cakat. Komplet vahadla, zdvihatka a hydrostely na jednej strane, ktora rupla su vymenene a aj komplet rozvody. Tu druhu stranu by bolo tiez dobre dat spravit, to je samozrejme, no bohuzial nedal to a spravil len to co bolo nutne. Ved ked mu to rupne zas, tak bude musiet. Olej som ja daval 5W-40 a menil som kazdych 15.000tkm. Neviem ci by nebolo lepsie do toho davat 10W, co myslite? a vymenu aspon kazdych 10.000... Motor je AFB, servisna historia - vymena turba pri 200.000, vymena vstrekovacieho cerpadla pri 270.000. Rozvody robene vsetko na cas. Vacky su vraj ok. Idem teraz na slovensko, tak sa s tym preveziem a zistim co a ako. Ja som s tym autom daco najazdil a okrem zopar problemov, celkovo spokojnost. Aj on bol spokojny, no teraz po tych rozsypanych vahadlach nejak zneistel...... Co uz.... V6 TDI je dvojnasobna radost.... raz ked ho kupis a druhyraz ked ho predas.... :D (noteeth)
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

V6 TDI je dvojnasobna radost.... raz ked ho kupis a druhyraz ked ho predas....


Hihihi,tosi fakt dobre povedal.... Ja som stastny,ze som sa zbavil AFB,to bola olejnicka,teraz mam poprerabany AKN a som spokojny,zatial.
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

u v6 se divim, že to vubec drželo tak dlouho :D
airbone
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 25 čer 2006, 12:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od airbone »

lubomt píše:V6 TDI je dvojnasobna radost.... raz ked ho kupis a druhyraz ked ho predas....


Hihihi,tosi fakt dobre povedal.... Ja som stastny,ze som sa zbavil AFB,to bola olejnicka,teraz mam poprerabany AKN a som spokojny,zatial.

Hm, tak nech ti sluuuzi. Ale inac, ten kastlik s ulomenym zamkom, co si mi predal furt funguje (na rozdiel od motora). Inac,aj mne dobre slintal olej...... No a teraz tie vahadla..... Ja som viacmenej rad, ze som sa toho zbavil. Momentalne vozim svoj zadok na BMW530d 2002 a zatial max. spokojnost. :)
Nizulka
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 29 říj 2007, 20:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nizulka »

..zdravim... taky sem mel a6 2,5 tdi a mel sem ten samej problem...
nechaval sem to delat v servisu, protoze se mi to povedlo nahrat na zaruku...
...nechaval sem delat rozvody, veci sem mel svoje ( mel sem je za nakupku od znamyho) pak to auto tejden nejelo a pri prvni ceste po rozvodech cca po 40 km rachot jako krava a efekt jaky bych za sebou vystrelil padak..
...nakonec v tom servisu prisli na na spatne dotazeny kladky...
Fandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 30 srp 2006, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudimsko

Příspěvek od Fandy »

měnil jsem zdvihátka při 220tkm(1vahadlo bylo venku) a je to v pohodě,plus čip,teď je to správný tank (LOL)
Opravy vad.řj,ABS,autoradií,navi. 774446776
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“