Tak jsem dnes rozebral celý nastavovač až do třičtvrtě na dvanáct v noci v naději, že tam najdu něco špatně a vůbec nic jsem tam nenašel a spíš mě udivilo, že je nastavovač úplně čistý s úplným minimem špon a bordelu a excentr jezdil v cívce úplně krásně a natěsno a bez známek kontaktu mezi sebou. Při rozebírání mě jedna pružinka odlítla někam do motorovýho prostoru, jsem myslel, že mě mrdne, ještě když mám pod motorem plech přes celý motorový prostor. Už jsem se v prdeli viděl. Pružinka se nakonec našla. Tak jsem nastavovač pečlivě vyčistil, složil a zpájel kontakty. Nastavil jsem rozsah nastavovače a při zapnutí klíčku dělá to co předtím, vyjede z nuly na konec a při cestě zpátky se zasekne v půlce a tam se klepe jak školní zvonek, dokonce vydává i stejný zvuk. Už nevím co s tím, asi bude KO. Pamatuji, že před cca 3-4 roky se mi stalo to samé akorát jsem tehdy nevěděl co to N146 je a jezdil jsem a jezdil až jsem ho rozjezdil a už to pak po cca dvou nádržích nedělal....
Takze osciloskop a ides. Podla mna to bude nieco so signalom, bud sa bude rozpadavat modulacia a pod. jeden kanal pripoj na signal do nastavovaca a druhy kanal na snimac polohy a porvnavaj signaly co generuje RJ do nastavovaca a co sa vracia zo snimaca polohy naspat do RJ. Moze blbnut kabelaz, kostra atd. Prejdi vsetky kostry v motorovom priestore aj pod stieracami. Uz neviem co ti na to ine poradit. Inac pekna praca a este ktomu na aute, no ty mas nervy. Co som sa pokusal rozobrat jednu el. cast tak ta mala tie kontakty k tej doske pribodovane, nie spajkovane. Tak prepac ze som ta ojekabatil, sopravedlnujem sa ze som ta uviedol do omylu.
TDI tech píše: Co som sa pokusal rozobrat jednu el. cast tak ta mala tie kontakty k tej doske pribodovane, nie spajkovane. Tak prepac ze som ta ojekabatil, sopravedlnujem sa ze som ta uviedol do omylu.
Lenze on pisal, ze excentricky cap mu chodi lahko. A nastavovac mnozstva paliva zmatkuje aj pri vypnutom motore. To bude el. chyba aspon podla mna. Sak moze skusit dat el. cast dole z cerpadla ze co potom bude robit nastavovac, ked bude mat cap volny.
třeba dnes, agr kombi, dávka ke třem, tdi graf,startovací na max, lepší nafta vif ujel jsem 40 km lehká noha 4,2 l palubák odpovídá přesně majitel jezdil 5,7
a ještě se to zlepší protože tam byla dioda maf of, všechno zahulené sazema a upálené žhavky,
TDI tech píše:Takze osciloskop a ides. Podla mna to bude nieco so signalom, bud sa bude rozpadavat modulacia a pod. jeden kanal pripoj na signal do nastavovaca a druhy kanal na snimac polohy a porvnavaj signaly co generuje RJ do nastavovaca a co sa vracia zo snimaca polohy naspat do RJ. Moze blbnut kabelaz, kostra atd. Prejdi vsetky kostry v motorovom priestore aj pod stieracami. Uz neviem co ti na to ine poradit. Inac pekna praca a este ktomu na aute, no ty mas nervy. Co som sa pokusal rozobrat jednu el. cast tak ta mala tie kontakty k tej doske pribodovane, nie spajkovane. Tak prepac ze som ta ojekabatil, sopravedlnujem sa ze som ta uviedol do omylu.
No osciloskop přenosnej po ruce nemám to bych musel k někomu dát. Ale projít kostry můžu, akorát nevím kolik jich je a kde všude jsou je to peklo taková závada, taky si myslím, že bude elektrického charakteru a ty jsou asi nejhorší na hledání.
Jsou jen dvě v celým prostoru ? jsem myslel, že jich je tam cca 15 nebo tak. Ještě dotaz, když při vypnutém autě vyndám ŘJ co je pod stěrači z konektoru bych ho zkontrolovat, případně pročistil. Budu pak muset něco kódovat, nebo párovat klíče ? Nebo ji jen zacvaknu zpatky a bude vše fungovat ?