O1 AGR nastavovač dávky N146

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33983
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Mnau"]Tak jsem se na to dneska vrhl a.....


zkus ještě vag dej volnoběžnou dávku a dupni plný jaká hodnota bude max

:?

co jsem měnil nastavovače tak si lidi přinesli celé čerpadlo za pětikilo z bazošu, běžně stojí 2500 a ten nastavovač asi 6500
Uživatelský avatar
Mnau
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 10 led 2012, 14:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mnau »

Na neutral to nepřeleze 10mg a na 4 nebo 5 kvalt když dam plnej tak 51mg
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33983
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

prolez ještě celý blok měřených hodnot, okno po okně, jestli nenajdeš nějakou podezřelou hodnotu,

jinak ten nastavovač bude asi KO neumí
Uživatelský avatar
Mnau
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 10 led 2012, 14:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mnau »

Tak jsem dnes rozebral celý nastavovač až do třičtvrtě na dvanáct v noci v naději, že tam najdu něco špatně a vůbec nic jsem tam nenašel a spíš mě udivilo, že je nastavovač úplně čistý s úplným minimem špon a bordelu a excentr jezdil v cívce úplně krásně a natěsno a bez známek kontaktu mezi sebou. Při rozebírání mě jedna pružinka odlítla někam do motorovýho prostoru, jsem myslel, že mě mrdne, ještě když mám pod motorem plech přes celý motorový prostor. Už jsem se v prdeli viděl. Pružinka se nakonec našla. Tak jsem nastavovač pečlivě vyčistil, složil a zpájel kontakty. Nastavil jsem rozsah nastavovače a při zapnutí klíčku dělá to co předtím, vyjede z nuly na konec a při cestě zpátky se zasekne v půlce a tam se klepe jak školní zvonek, dokonce vydává i stejný zvuk. Už nevím co s tím, asi bude KO. Pamatuji, že před cca 3-4 roky se mi stalo to samé akorát jsem tehdy nevěděl co to N146 je a jezdil jsem a jezdil až jsem ho rozjezdil a už to pak po cca dvou nádržích nedělal....


Obrázek
Obrázek
Obrázek
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33983
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ještě ho odšroubuj celý a mrkni na ty pružiny jestli není náhodou jedna prasklá
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Takze osciloskop a ides. Podla mna to bude nieco so signalom, bud sa bude rozpadavat modulacia a pod. jeden kanal pripoj na signal do nastavovaca a druhy kanal na snimac polohy a porvnavaj signaly co generuje RJ do nastavovaca a co sa vracia zo snimaca polohy naspat do RJ. Moze blbnut kabelaz, kostra atd. Prejdi vsetky kostry v motorovom priestore aj pod stieracami. Uz neviem co ti na to ine poradit. Inac pekna praca a este ktomu na aute, no ty mas nervy. Co som sa pokusal rozobrat jednu el. cast tak ta mala tie kontakty k tej doske pribodovane, nie spajkovane. Tak prepac ze som ta ojekabatil, sopravedlnujem sa ze som ta uviedol do omylu.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

TDI tech píše: Co som sa pokusal rozobrat jednu el. cast tak ta mala tie kontakty k tej doske pribodovane, nie spajkovane. Tak prepac ze som ta ojekabatil, sopravedlnujem sa ze som ta uviedol do omylu.
Tie kontakty su odporovo zvarane.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ano, ved som to napisal. Makka pajka nieje vhodna tento typ vodiveho spoja. Vibraciami cin casom praskne a vznikne studenak = problem.
Uživatelský avatar
Mnau
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 10 led 2012, 14:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mnau »

slovacek.milos píše:ještě ho odšroubuj celý a mrkni na ty pružiny jestli není náhodou jedna prasklá
Myslíš celej nastavovač dát dolů a kouknout na ty silný pružiny co jsou okolo regulačního šoupátka ?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33983
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Mnau"][quote="slovacek.milos"]j ty silný

jo ty dvě silný,
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Lenze on pisal, ze excentricky cap mu chodi lahko. A nastavovac mnozstva paliva zmatkuje aj pri vypnutom motore. To bude el. chyba aspon podla mna. Sak moze skusit dat el. cast dole z cerpadla ze co potom bude robit nastavovac, ked bude mat cap volny.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33983
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dá druhý nastavovač a pak mu to bude robit

já to neřeším mám druhý funkční přehodím, zkusím,


třeba dnes, agr kombi, dávka ke třem, tdi graf,startovací na max, lepší nafta vif ujel jsem 40 km lehká noha 4,2 l palubák odpovídá přesně majitel jezdil 5,7

a ještě se to zlepší protože tam byla dioda maf of, všechno zahulené sazema a upálené žhavky,
Uživatelský avatar
Mnau
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 10 led 2012, 14:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mnau »

TDI tech píše:Takze osciloskop a ides. Podla mna to bude nieco so signalom, bud sa bude rozpadavat modulacia a pod. jeden kanal pripoj na signal do nastavovaca a druhy kanal na snimac polohy a porvnavaj signaly co generuje RJ do nastavovaca a co sa vracia zo snimaca polohy naspat do RJ. Moze blbnut kabelaz, kostra atd. Prejdi vsetky kostry v motorovom priestore aj pod stieracami. Uz neviem co ti na to ine poradit. Inac pekna praca a este ktomu na aute, no ty mas nervy. Co som sa pokusal rozobrat jednu el. cast tak ta mala tie kontakty k tej doske pribodovane, nie spajkovane. Tak prepac ze som ta ojekabatil, sopravedlnujem sa ze som ta uviedol do omylu.
No osciloskop přenosnej po ruce nemám to bych musel k někomu dát. Ale projít kostry můžu, akorát nevím kolik jich je a kde všude jsou :( je to peklo taková závada, taky si myslím, že bude elektrického charakteru a ty jsou asi nejhorší na hledání.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Hlavne ukostrenie je pod drziakom na akumulator ( pod baterkou ). Ukostrenie RJ motora pod tym plastom pod celnym sklom priblizne v strede.
Uživatelský avatar
Mnau
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 10 led 2012, 14:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mnau »

Jsou jen dvě v celým prostoru ? jsem myslel, že jich je tam cca 15 nebo tak. Ještě dotaz, když při vypnutém autě vyndám ŘJ co je pod stěrači z konektoru bych ho zkontrolovat, případně pročistil. Budu pak muset něco kódovat, nebo párovat klíče ? Nebo ji jen zacvaknu zpatky a bude vše fungovat ?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“