Ford 2.0 cdti 100kw zly studený start

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jarovr
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 03 čer 2008, 14:15
Odpovědi: 0

Ford 2.0 cdti 100kw zly studený start

Příspěvek od jarovr »

Zdravím, po poskladani motora, boli menené piesne krúžky, ložiská na kluke, repas vstrekovačov, to studené strašne zle štartuje. Po niekoľkých minútach to nakoniec naštartuje, potom ide dobre, výkon ok. Diagnostika neukazuje nič, voda sa nestráca, ani olej, zhavice fungujú. Po naštartovaní to dosť dymi, myslím ze je nespalena nafta vo výfuku, kým sa to vypáli. Tlak na raili som meral pri štarte, je ok.
Viete mi dať nejaké tipy, čo by som mohol ešte pozrieť? Neviem si dať rady. Ďakujem, Jaro
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33640
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Ford 2.0 cdti 100kw zly studený start

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jarovr"] . Tlak na raili som meral pri štarte, je ok.

kolik je tlak po prvním zaočení motoru a kolik když minutu točíš
:? :? :? :?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

presne ti poviem čo tomu je...vymenili ste krúžky do starého bloku, ktorý bol do "oválu"...nemáš kompresiu pri studenom štarte.

zmeraj tlaky za studena
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
jarovr
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 03 čer 2008, 14:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od jarovr »

octaviask píše:presne ti poviem čo tomu je...vymenili ste krúžky do starého bloku, ktorý bol do "oválu"...nemáš kompresiu pri studenom štarte.

zmeraj tlaky za studena
No, takto to vyzerá...
Zabehne sa to? Akú máš skúsenosť?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Takú že pri poslednom 1.9PD bloku kde som to takto spravil som si povedal že to už nikdy viac nespravím!!!! auto prešlo 20t km a stále to tlačí do odvetrania...objednal som pripravok na meranie ovality, honovanie valca a tak.

Kolegovci posledne robili nejake staršie saxo kde vymenili kruhy a už to štartovalo len na sprej alebo roztiahnuť.


Avšak nemáš moc možností, proste s tým treba jazdiť do posratia...nech si tie kruhy aspoň sadnú a štartuje to.... čo s tým viac narobis?

btw, dôvod prečo to nakoniec po trápení chytí je ten, že olej sa dostane na steny bloku a vyplní čiastočne stratu kompresie.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
jarovr
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 03 čer 2008, 14:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od jarovr »

Ďakujem za rady
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33640
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jarovr"]

No, takto to vyzerá...
Zabehne sa to?
tak jak ti píše octaviask nic se nezaběhne,

..objednal som pripravok na meranie ovality, to mám taky mikrometr a dutinový úchylkoměr, ale nepoužil bych ho ani omylem,

..........................................................................................................


asi před patnácit lety jsme se dohodli že vrtání to motorů nemá velký úspěch, motor zavezu odborníkovi co dělá jen motory, ví a má vychytané ND

mám stoprocentní výsledky
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“