Nafta v oleji, časté regenarace 0 II 2.0 Tdi cfhc 103 kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nafta v oleji, časté regenarace 0 II 2.0 Tdi cfhc 103 kw
Dobrý den pánové, potřeboval bych poradit s mojí oktavkou 2.0tdi cr cfhc. Mám naftu v oleji za 5000km cca 2cm na merce a co 30km se mi dělají regenerace v dpf mam 20g vstriky otestovane vsechny v poradku cidlo rozdílů tlaku vymenene diagnostika žádnou závadu nehlásí ve škodovce jen slisim zase nic tak to sem zas privezte my se na to kouknem a pokazdy platim a porad menim olej 😭😭😭 jo a mam to chipnuty na 125kw ale 90000 to bylo v poho dekuju za kazdou radu a pokud to tu uz nekdo resil a doresil tak se omlouvam ze sem zalozil zas to sami ale nenasel sem to
Naposledy upravil(a) zpospa.cz dne 10 bře 2018, 19:55, celkem upraveno 1 x.
Octavia II 2.0 Tdi cr 103 kw 2010
-
DIAGNOSTIK
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
A co třeba teplotní čidla na výfuku? Měří logicky dobře?Flash řj bych udělal. Vůbec se toho neboj. Jezdím normálně s více typy a regenerace probíhají v pořádku. Výkonově to nepoznávám...v budoucnu se budu dívat po benzínu....V benzínové se může objevovat taky palivo v oleji,,,dan za krátké jízdy se studeným motorem do práce. Prostě měnit každý rok....
To je situace!
Ja jezdím do prace 20 km a po meste skoro nejezdim já bych to asi ani neresil nenyt toho oleje bych delal olej 5x do roka protoze 2-3 cm pribejt za 5000 je podle me moc a regenerace se mi dela kazdych 20-30 km tak ze dene a divny je ze se nevipne ani kdyz stojem na miste na neutral treba 10 minut a pak kdyz proslapnu tak se zahuli jak z bvp sama nespalena nafta jak kdybi se jen odparila
Octavia II 2.0 Tdi cr 103 kw 2010
1. flash jednotky na novší soft s tym ze uprava pojde von
2. mechanicke vycistenie DPF
inak to tu budes riesit este o pol roka, pretoze taketo nekonkretne problemy sa tazko riesia aj profesionalom, nie to este na fore.
2. mechanicke vycistenie DPF
inak to tu budes riesit este o pol roka, pretoze taketo nekonkretne problemy sa tazko riesia aj profesionalom, nie to este na fore.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Viděl bych to na poškozené DPF, a to oxidační katalyzátor ("zapalovač" vypalování DPF). Pokud při regeneraci auto kouří-nespálená nafta, tak to při regeneraci pořádně nezapálí a k vypálení nedojde, nebo pouze trochu a regenerace se opakuje. Mám zkušenost s jinou značkou, kde jsem úspěšné regenerace (kouření jako dýmovnice, výfuk černý) dosáhl jen tak, že jsem při regeneraci držel motor v otáčkách, aby byla potřebná teplota. Přesto regenerace proběhla a chyby žádné. Servis netušil, trval jsem na výměně DPF, pak zjištěno, že chybí kus oxidačního katu - neodborný zásah předchozího majitele. Zřejmě nejjednodušší zjistit, jestli oxidační kat funguje a řádně zapaluje vstříklou naftu.
To, jak se to zjistí jsem pouze vyčetl u firmy, která provádí repas DPF, viděl jsem i nějaké video a už to i tady na fóru někdo popisoval. Na vymontovaném DPF se zahřeje oxidační kat (předpokládám, že ho máš společně s filtrem pevných částic v jednom hrnci) a vstříkne se tam palivo. Oxidační kat by se měl tzv. zapálit, tedy se rozpálí do červena po celé své ploše. Z toho je zřejmé, že je funkční. Pokud se takto nerozžhaví, tak je zralý na čištění popř. na vyřazení. Myslím si, že to provádí firmy, které se zabývají čištěním DPF, a to před samotným čištění, aby věděly, že má případný repas smysl. Pokud je oxidační kat poškozený a řádně se při regeneraci nezapálí, tak není schopen vypálit částicový filtr, které je umístěn za ním.