SPOJKA Octavia III 2.0TDI 110kW 2014
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ne,tento motor opravdu do dieselgate nespadá, to jsem si prověřoval, když jsem auto kupoval motor má kod CKFC. Spíš z toho mám ten pocit, že se chlapcům z origo škoda servisu dostala pod ruky octa s chycenou spojkou, nebo si zákazník s autem v záruce(nebo bez-to je jedno) stěžoval na chování spojky a zrovna měli po ruce stejný auto(to moje) tak to prostě prohodili jak mají ve zvyku, nebyl by to první případ, hold některé servisy škoda stojí za to.
Octavia III combi 2014 2.0 TDI
NOVON: nooo to není špatnej postřeh, díky, po práci zajedu do garáže na rampu, sundám dekl a mrknu na to a jestli to tak bude tak jim tam udělám peklo. Jen že jak je znám tak i kdybych na těch šroubech něco našel tak řeknou:pane ale to už jste tam měl, nebo něco podobnýho oni jsou h....y
Octavia III combi 2014 2.0 TDI
HUML: Asi máš pravdu, na šrouby jsme se díval a nevypadá, že by na ně někdo chytal. Jen mě nejde do hlavy, že spojka zabírala před servisem pěkně plynule a hlavně hned od spodku a z ničeho nic, po servise zabírá v druhé polovině a někdy až u konce. Snažím se to sledovat a opravdu se mění i bod záběru spojky-nejdřív jsem si říkal, že jsem z toho už blbej a že se mi to zdá, ale opravdu, když je motor téměř zahřátej-teplota oleje 78 tak to zabírá v druhé polovině a když je zahřátej úplně-teplota oleje 89-94 tak skoro u konce a to mi hlava fakt nebere.
Octavia III combi 2014 2.0 TDI