Zdravim, mam problem turbo me pri zatezi tlačí dle budiku i pres 2 bary a potom to omezy tlak a jde to i na 0.5 - 1 bar atd a kolisa tlak. do nouze to nejde ale. pokud drzim treba trictvrte plynu jedu stabilně 1.5 Baru tak to bylo po chipu ale jakmile. seslapnu plny tlaci to moc. nevi nekdo co stim? samozrejme pojedu na vag ale jestly uz se nekdo stim nesetkal a nevi co to zpusobuje diky za radu
Ať si to ten, kdo "čipoval" po sobě taky opraví ... Umělci dneska upraví mapy a neznalý zákazník pak honí info po všech čertech, proč se auto nechová jak má ...
Tiež by som sa priklonil k tomu že je regulácia zatuhnutá a nestíha, keď to doteraz bolo OK. Daj to ale najskôr na VAG či náhodou nečal klamať ten budík.
rok a neco jezdila v pořádku je to normal firma. ktera chipy dela. aj kdyby ukazoval budik spatne proste jedu na plny plyn jede to dobre pak padne tlak auto skoro nejede po chvily se to zase probere jede normalne a furt dokola jen pri plnem plynu jinak turbo a regulace se cistila zapomel jsem dodat.
tlak padne nebo vyletí na ty 2,0bary ?
každopádně to chce projet s diagem jak to vlastně plní nebo ne,kolik dává vývěva,kontrola hadiček a ovládacího ventilu
dam proste plnej plyn dle budiku to tlaci pres 2 bary jede chvilu tak potom tlak spadne auto skoro nejede plny plyn drzim stale a po chvily zase auto jede nad ty 2 bary a tak pořád dokola