Vacka vs klika 2.0 CR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
darebak
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 23 pro 2006, 11:35
Odpovědi: 0

Vacka vs klika 2.0 CR

Příspěvek od darebak »

Vite jak moc musi byt vocka posunuta mimo aretaci aby chrozil kontakt pistu s ventilem?
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Zhruba dva zuby na rozvodech a je to v sobě. Konkrétně motor CAHA.
Elektronika auta a technika........
776 829390
darebak
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 23 pro 2006, 11:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od darebak »

tak pri kontrole casovani jsem zjistil že po zaaretovani vacky u CFGB klika nesedi cca o 1 zub. Tak snad se nedotkl pist ventilu.....nevim jestli je spatny pripravek nebo ta vyvrtana dira v bloku motoru kam ma pripravek zapadnout. Pri napinani remenu se vzdy klika trochu hnula i když byla zaaretovana. Jako kdyby ten otvor byl vetsi a pri napinani se pripravek trochu skrizil v tom otvorua tim se to hlo :-( u cbbb vse sedelo vzdy...zvlastni
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“