TDI kvílivý zvuk

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

TDI kvílivý zvuk

Příspěvek od Irka »

Zdravím, nesetkali jste se někdo s podobným zvukem - nedaří se mi identifikovat odkud to jde (rozvody, volnoběžka alternátoru nebo něco jiného)
Po zahřátí ten zvuk zmizne.

Video zde: https://youtu.be/18z4SPJOm4E
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

servo
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

Řízení?
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5052
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Napínací kladka plochého řemene a jeho kladka. Postříkej to WDéčkem,hlavně kladku.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

něco takového dělá i řemenice na klice. ona je dvojitá - kovový střed pak guma pro tlumení vibrací a kovový obvod s drážkama pro řemen. někdy se uvolní a pak se protáčí a po zahřátí už ne. udělej si na ni z boku rysku a poznáš to hned
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

Vici píše:něco takového dělá i řemenice na klice. ona je dvojitá - kovový střed pak guma pro tlumení vibrací a kovový obvod s drážkama pro řemen. někdy se uvolní a pak se protáčí a po zahřátí už ne. udělej si na ni z boku rysku a poznáš to hned
@Vici myslíš tu černou vodící kladku pod alternátorem: http://www.autoopravy.eu/foto/741-8.jpg - to by dávalo smysl.
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

ne. až úplně dole na klikové hřídeli. tu velkou Obrázek
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

takže na zvedák a sundat řemen...
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

první si na tu řemenici udělej značku-čáru od obvodu směrem ke středu, pokud se protočí, značka se ti na části řemenice posune.. a tak budeš hned vědět, jestli je to tím..Obrázek
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

@Vici: jasan chápu díky za radu.
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

Tak nakonec to bylo ložisko v alternátoru :-)
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“