Rada ohledne filtru na olej se vstup/vystup 12 mm
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Používáte někdo ohřívaný palivový filtr???Já koupil na vrakáčí filtr+držák z nějakýho francouze, který má ruční pumpu na odvzdušnění a přívod+odvod na vodu z chladiče. tudíž to funguje i jako ohřívadlo oleje. Zatim to mám rozdělaný v dílně, páč to někde netěsní a saje to vzduch, ale zdá se mi to jako sqělí nápad 

jedná se o palivový filtr z vozu renault 2.1 D výborná věc těleso vespod je skutečně ohříváno vodou z motoru. Navíc v jednom holendru je takový minitermostat a ten pouští po dosažení určité teploty vodu do oběhu, ale teď nevím jestli na vstupu nebo výstupu. Vložka filtru jednoduše vyměnitelná a navíc na horním dílu ruční pumpička. Na osobák nebo dodávku výborná věc. 

- ozi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 141
- Registrován: 26 úno 2007, 08:30
- Bydliště: Topolcany, Nitra, Slovenska Republika
- Kontaktovat uživatele:
tu je fotkaSLÁDEK píše:Byla by možná fotka?
vidite tam aj ten "minitermostat" nalavo je namontovany a jeden lezi na handre v hornej casti....pumpicka je funkcna na pravom exemplari
Clio 1991 1.9 D Lucas CAV od 15.4.2007 2x Peveko, oventrop Afriso Flow Control, vymenniky Alu 24 a 30 dosiek, nafta v nerez 25 l, manualne ovladanie spinacov ventilov
Vyřešeno. Sem nevěděl.že ten holendr je minitermostat. Má být asi na vstupu,pač obráceně nepouštěl vodu. Rozdělat nešel, tak sem ho prohulil vrtákem a je po problému, hřeje to bezva. Akorát ta protržená membránaSLÁDEK píše:A topení ti topí normálně?
Pokud ano, tak to vylepšíš jedině tak, že filtr nezapojíš s topením sériově - tak jak to máš, ale paralelně.

PS diky ozi za tu fotku, takhle bych to odvzdušňoval do jara. Tady na foru jsem se dočetl, že se dobře odvzdušňuje pokud je auto předkem do kopce-páni kam já všude vyjížděl
