 a zrovna v ten kalach sem si říkal že to je snad jediný pravda a zas .ovno
  a zrovna v ten kalach sem si říkal že to je snad jediný pravda a zas .ovno   
  Já zas nemůžu ani chodit.

Moderátoři: šulda, Moderátoři
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 protože s T810 je to přesně jak píšeš
  protože s T810 je to přesně jak píšeš  ale kdyby se to nejmenovalo Tatra, tak nikdo neřekne půl slova proti
  ale kdyby se to nejmenovalo Tatra, tak nikdo neřekne půl slova proti 
Ot 810 je "Hakl" ala Tatra, která tyto transportéry stejně jako T 111 dělala pro Wehrmacht. Vy děláte, jako kdybych to viděl na internetu, ale u nás se opravovaly, měly motor z T 138 a já jako pták taky skočil na to, když četař mazák rozkázal, hele mladej nafoukni ty přední gumy...A já nemohl najít ventilek./.A kdo zná další zbraň pro Wehrmacht PUMU, tak uvidí stroj, který měl motor Tatra a Němci si jej velmi vážili, protože na rozdíl od jejich benziňáků byl úsporný a mimo problémů s přívodem nafty spolehlivý./turbo kamna power píše:Tak když se řekne Tatra, tak mám namysli náklaďák na rouře s polonápravamaprotože s T810 je to přesně jak píšeš
ale kdyby se to nejmenovalo Tatra, tak nikdo neřekne půl slova proti
 
 
 
 Ano, ale tady jde přece o ten vnitřek , ne o obal. Dobře vím, že 58 je masiv..A sorry, četl jsem OT ale vojenská Tatra mne při prvním proléznutí zklamala, klečel jsem a hledal rouru..Nedávno jsem jel za touto Tatrou a koukám že zrychluje a najednou to mastila tachometrových 120km/h , tak jsem se smál, jak to vojcl mastí...Slavkov píše:jericho, možná ti to uniklo, ale debata byla o soudobé T 810 (která nemá centrální nosnou rouru) a nikoli o OT 810
Mimochodem, nikdo tě (prvoplánově) nenařkl, že jsi AK47 neviděl či něměl v ruce... Prostě jsem neměl jiné vysvětlení, že by jsi při svých technických a technologických znalostech nebyl schopen např. odlišit výlisek od obrobku atd.
