VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)
	Moderátoři:  šulda , Moderátoři 
			
		
		
			
				
								martinsidlo 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  5135 Registrován:  06 pro 2009, 15:24
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Praha 5 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od martinsidlo  13 zář 2018, 17:41 
			
			
			
			
			Etka ty nápravy liší dle PR čísel ale nějak jsem to nerozluštil. Osobně se podívám v sobotu na svém combajnu,co mám za stabík.
			
			
									
									Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Rolan 							 
						Přispěvovatel 			
		Příspěvky:  508 Registrován:  29 zář 2010, 23:18
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Odolena Voda 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Rolan  13 zář 2018, 21:15 
			
			
			
			
			
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								standa123 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  2378 Registrován:  13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi:  0
 
				
						
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od standa123  14 zář 2018, 16:40 
			
			
			
			
			Tak ja sem nameril na svym 22mm......
			
			
									
									superb 3 140kw tdi - aktuální 
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								martinsidlo 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  5135 Registrován:  06 pro 2009, 15:24
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Praha 5 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od martinsidlo  14 zář 2018, 16:56 
			
			
			
			
			Toledu nebo Leonu?
			
			
									
									Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								standa123 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  2378 Registrován:  13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi:  0
 
				
						
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od standa123  14 zář 2018, 17:28 
			
			
			
			
			leon arl
			
			
									
									superb 3 140kw tdi - aktuální 
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								martinsidlo 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  5135 Registrován:  06 pro 2009, 15:24
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Praha 5 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od martinsidlo  15 zář 2018, 19:43 
			
			
			
			
			Tak já mám na kombajnu jen 18. Toledo si ještě změřím.
			
			
									
									Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								toby66kw 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  2344 Registrován:  16 bře 2008, 10:35
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Vyškov 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od toby66kw  21 zář 2018, 20:21 
			
			
			
			
			Ste šílenci je rok 2018 , a bavíte se o autech s traverzou místo zadní nápravy 
G5   TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip  a Plusko jede líp 
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Rolan 							 
						Přispěvovatel 			
		Příspěvky:  508 Registrován:  29 zář 2010, 23:18
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Odolena Voda 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Rolan  21 zář 2018, 21:02 
			
			
			
			
			Realita je, že i v roce 2018 se většina novejch aut prodává s traverzou místo nápravy.
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								martinsidlo 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  5135 Registrován:  06 pro 2009, 15:24
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Praha 5 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od martinsidlo  26 zář 2018, 04:43 
			
			
			
			
			Toledo má 21,7 stabík.
			
			
									
									Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								TDI tech 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  10233 Registrován:  16 říj 2007, 23:18
Odpovědi:  0
 
				
						
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od TDI tech  26 zář 2018, 21:36 
			
			
			
			
			Az nato ze klika ( jednoducha vlecna naprava ) je pre civil neporovntelne lepsia ako viacprvkove zavesenie ( multilink ). Nema sa tam prakticky co posrat a vlastnosti su lepsie co sa tyka jazdy aj zatazenia. Napr. dvojkova Octavia ma parodiu na viacprvkovu napravu. Furt v nej nieco mlati, na ceste nedrzi ani chuj a opravovat na nej nieco to su hotove galeje. U jednotkovej Octavii ani nevies ze vobec nejaku zadnu napravu mas. Dva silenbloky, dva pruziny a dva tlmice. Dokopy nic tam nieje a funguje to perfektne.
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Vici 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  7587 Registrován:  07 srp 2008, 09:14
Odpovědi:  0
 
				
						
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Vici  26 zář 2018, 22:01 
			
			
			
			
			souhlas
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								valekf 							 
						Přispěvovatel 			
		Příspěvky:  417 Registrován:  26 úno 2014, 13:02
Odpovědi:  0
 
				
						
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od valekf  26 zář 2018, 22:40 
			
			
			
			
			souhlas, a nejakou geosku ani nemusis resit
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								favo 							 
						blázen 			
		Příspěvky:  2759 Registrován:  12 úno 2008, 16:29
Odpovědi:  0
 
				
						
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od favo  27 zář 2018, 07:00 
			
			
			
			
			Jen doplním, že silenbloky z fabie RS nejsou plné jak se tu mylně píše.
			
			
									
									T-ROC 2.0 TSI 4Motion 
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								techi 							 
						Přispěvovatel 			
		Příspěvky:  269 Registrován:  17 čer 2012, 08:47
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Písek 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od techi  27 zář 2018, 07:12 
			
			
			
			
			Jo u O1 nevíš že máš zadní nápravu v servise, za jízdy o ní naopak víš pořád. 
Jízdní vlastnosti O1 vs O2 jsou jako den a noc a velkou zásluhu na to má právě zadní náprava, a to nemluvím o akustickém komfrotu. Jo je hodně složitá, potřebuje udržbu to je jasný, ale je o hodně lepší.
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Vici 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  7587 Registrován:  07 srp 2008, 09:14
Odpovědi:  0
 
				
						
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Vici  27 zář 2018, 07:49 
			
			
			
			
			Mě víc sedí trubka... i O1 4X4 funguje nějak divně většinou. Je teda fakt, že k plné spokojenosti mi ta trubka funguje až s přídavným stabilizátorem tuším Eibach, který jsem kdysi nějak nechtě koupil a zkusil namontovat ä už tam zůstal 
O2 funguje dobře jen zánovní... dneska má kde která tu nápravu vyjebanou na kvadrát a nikdo to neřeší...  
i O3 do 110kW má trubku a jak pěkně jezdí