VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)
Moderátoři: šulda , Moderátoři
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5135 Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5
Příspěvek
od martinsidlo » 13 zář 2018, 17:41
Etka ty nápravy liší dle PR čísel ale nějak jsem to nerozluštil. Osobně se podívám v sobotu na svém combajnu,co mám za stabík.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508 Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda
Příspěvek
od Rolan » 13 zář 2018, 21:15
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378 Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0
Příspěvek
od standa123 » 14 zář 2018, 16:40
Tak ja sem nameril na svym 22mm......
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5135 Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5
Příspěvek
od martinsidlo » 14 zář 2018, 16:56
Toledu nebo Leonu?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378 Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0
Příspěvek
od standa123 » 14 zář 2018, 17:28
leon arl
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5135 Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5
Příspěvek
od martinsidlo » 15 zář 2018, 19:43
Tak já mám na kombajnu jen 18. Toledo si ještě změřím.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344 Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov
Příspěvek
od toby66kw » 21 zář 2018, 20:21
Ste šílenci je rok 2018 , a bavíte se o autech s traverzou místo zadní nápravy
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508 Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda
Příspěvek
od Rolan » 21 zář 2018, 21:02
Realita je, že i v roce 2018 se většina novejch aut prodává s traverzou místo nápravy.
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5135 Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5
Příspěvek
od martinsidlo » 26 zář 2018, 04:43
Toledo má 21,7 stabík.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233 Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0
Příspěvek
od TDI tech » 26 zář 2018, 21:36
Az nato ze klika ( jednoducha vlecna naprava ) je pre civil neporovntelne lepsia ako viacprvkove zavesenie ( multilink ). Nema sa tam prakticky co posrat a vlastnosti su lepsie co sa tyka jazdy aj zatazenia. Napr. dvojkova Octavia ma parodiu na viacprvkovu napravu. Furt v nej nieco mlati, na ceste nedrzi ani chuj a opravovat na nej nieco to su hotove galeje. U jednotkovej Octavii ani nevies ze vobec nejaku zadnu napravu mas. Dva silenbloky, dva pruziny a dva tlmice. Dokopy nic tam nieje a funguje to perfektne.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7587 Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Vici » 26 zář 2018, 22:01
souhlas
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 417 Registrován: 26 úno 2014, 13:02
Odpovědi: 0
Příspěvek
od valekf » 26 zář 2018, 22:40
souhlas, a nejakou geosku ani nemusis resit
favo
blázen
Příspěvky: 2759 Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0
Příspěvek
od favo » 27 zář 2018, 07:00
Jen doplním, že silenbloky z fabie RS nejsou plné jak se tu mylně píše.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 269 Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek
Příspěvek
od techi » 27 zář 2018, 07:12
Jo u O1 nevíš že máš zadní nápravu v servise, za jízdy o ní naopak víš pořád.
Jízdní vlastnosti O1 vs O2 jsou jako den a noc a velkou zásluhu na to má právě zadní náprava, a to nemluvím o akustickém komfrotu. Jo je hodně složitá, potřebuje udržbu to je jasný, ale je o hodně lepší.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7587 Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0
Příspěvek
od Vici » 27 zář 2018, 07:49
Mě víc sedí trubka... i O1 4X4 funguje nějak divně většinou. Je teda fakt, že k plné spokojenosti mi ta trubka funguje až s přídavným stabilizátorem tuším Eibach, který jsem kdysi nějak nechtě koupil a zkusil namontovat ä už tam zůstal
O2 funguje dobře jen zánovní... dneska má kde která tu nápravu vyjebanou na kvadrát a nikdo to neřeší...
i O3 do 110kW má trubku a jak pěkně jezdí