Smyka nova spojka ASV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No musím povedať, že po 200km spojka drží, nechápem ako je to možné že na začiatku to neudržalo ani 200NM a presne po 189km to zrazu drží 310NM bezproblémov, každopádne som rád, že to nemusím znova riešiť
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
No já jsem se s tímhle setkal na své služební feldě 1,9D. Dala se nová spojka LUK a klouzala.
Zatáhl jsem ručku, dal jsem pětku, přidal plyn a pustil spojku a motor vesele vrčel dál.
Sedala si ale delší dobu, matně si pamatuju, že až po 1000 km to bylo OK. A pak vydržela bez problémů dalších 100 tkm….
Je ale fakt, že to byla vyjímka. Co jsem dělal spojky na různých autech nikdy nebyl problém.
Ani na mojí čipnutý 1,4 TDI, kde jsem v létě dělal spojku, víceméně preventivně - ještě neklouzala, ale pedál šel už dost ztuha.
Byla jetě origo a měla najeto 268 tkm. A nová spojka od začátku držela jak má.
Zatáhl jsem ručku, dal jsem pětku, přidal plyn a pustil spojku a motor vesele vrčel dál.
Sedala si ale delší dobu, matně si pamatuju, že až po 1000 km to bylo OK. A pak vydržela bez problémů dalších 100 tkm….
Je ale fakt, že to byla vyjímka. Co jsem dělal spojky na různých autech nikdy nebyl problém.
Ani na mojí čipnutý 1,4 TDI, kde jsem v létě dělal spojku, víceméně preventivně - ještě neklouzala, ale pedál šel už dost ztuha.
Byla jetě origo a měla najeto 268 tkm. A nová spojka od začátku držela jak má.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Vr6 uz nesezenes....Source píše:Každopádne nespolieham sa na to že to vydrží večne a nechávam už teraz preobložiť lamelu a zháňam VR6 prítlačák 😃
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Tak presne..vr6 pritacak uz sa navyraba dokonca ani na ATD..vsetko je zlucene tdi/vr6/atd...a vsetko nove stoji na prd..na serivy vykon to staci ale na nadupane tdi ani nahodou
Inak ma na predaj orig.Luk pritlacny z ATD/VR6..025 A.
Inak ma na predaj orig.Luk pritlacny z ATD/VR6..025 A.
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33811
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tak to už keď 240mm spojka začne kĺzať tak to je už čo povedať, ale ako hovorím, mne to prestalo, dúfam, že to pár tisíc kilometrov najazdí
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
tak to musel sakra načepovat, protože HDS na 240mm udrží přes 500Nm...slovacek.milos píše:známý čipl pašíka 96 kW + spojka začala klouzat, byla jak nová značku už nevím, tak HDS a klouzala nakonec koupil keramiku a pokoj

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Aktivista
- Příspěvky: 33811
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nevím tu keramiku jsem tam nedával já a ani jsem průměr spojky neměřil, jen si ještě pamatuji že když jsem dal průměrnou spotřebu tak 25 l,MirekX píše:tak to musel sakra načepovat, protože HDS na 240mm udrží přes 500Nm...slovacek.milos píše:známý čipl pašíka 96 kW + spojka začala klouzat, byla jak nová značku už nevím, tak HDS a klouzala nakonec koupil keramiku a pokoj

asi jezdil jak hovado, po keramice se jen povolila poloosa tak jsem měl pašíka na zvedáku,
známý už je tam vypadla z haldy kláda a trefila


Ano, osobně jsem na něm nekolikrát dělal spojku, zajímavé že po anabázi s použitou jednohmotou, pak s přeobloženou lamelou a novým přítlačákem což bylo dycky na rok než spojka začala klouzat se dala nová dvouhmota Sachs se spojkou Sachs a ta drží od roku 2014 dodnes.Source píše:To sa robili aj 96kw s 5q ?
Přesně tak.
Dával jsem spojku Sachs do VW Caddy 2.0SDi, spojka je stejná jako třeba O2 1.6MPi - 75kw apod.
Lamela krásně zpracovaná a tlustá, přítlačák taky nový, spojka sice neklouže, ale bere až nahoře, chod je cca 80% naprázdno, pak zabere a auto jede.
Teď jsem měnil spojky na Corolle a Ceedu, dal jsem LUK a maximální spokojenost se záběrem.
Dával jsem spojku Sachs do VW Caddy 2.0SDi, spojka je stejná jako třeba O2 1.6MPi - 75kw apod.
Lamela krásně zpracovaná a tlustá, přítlačák taky nový, spojka sice neklouže, ale bere až nahoře, chod je cca 80% naprázdno, pak zabere a auto jede.
Teď jsem měnil spojky na Corolle a Ceedu, dal jsem LUK a maximální spokojenost se záběrem.
No napríklad mne od začiatku brala pekne od spodu, ale len tam bol ten problém s preklzom, by som sa zasmial keby aj na tej 55KW sdi šmýkala tá spojka 

Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion