O1- Podvozek z ARL top sport + eibach pro
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mám pořešeno stejně jak favo, Bilstein B8 a Eibach Sportline -50mm, horní uložení Powerflex, puky TT. Protože jsem dával 6q převodovku, volil jsem přední pružiny s vyšší nosností (dělají na 950 a 1000 kg)
Pokud nechceš snižovat tolik, tak bych volil variantu Bilstein B6 a Eibach Prokit -30. B6 se dají použít i se sériovými pružinami. Charakteristiku mají oba typy tlumičů stejnou, rozdíl je pouze v kratší pístnici u B8.
Výztuhy v kufru z RS jsou hodně poznat na zvýšení tuhosti zadní části auta.
Jinak OI 81kW
Pokud nechceš snižovat tolik, tak bych volil variantu Bilstein B6 a Eibach Prokit -30. B6 se dají použít i se sériovými pružinami. Charakteristiku mají oba typy tlumičů stejnou, rozdíl je pouze v kratší pístnici u B8.
Výztuhy v kufru z RS jsou hodně poznat na zvýšení tuhosti zadní části auta.
Jinak OI 81kW
Verzi Eibach Prokit -30 mám já a popravdě bych zadek ještě krapet zvedl.
Když jedu s celou rodinou tak občas škrtnu zadními zástěrkami při přejezdu retardéru a podobně.
To nemluvím o tom že už jsem zničil dvě napravnice díky šutrům na silnici který mi naservírovali řidiči předemnou, kteří na ně najeli koly a poslali mi je přímo před auto.
To byly chvíle kdy jsem si chtěl nafackoval za snížení auta.
Jsem zvědav jak se budou v pojišťovně tvářit když jim dám proplatit stejnou škodu po 17 ti měsících.
Jinak jen opravím, že ta nosnost je 1050 kg na přední nápravě.
Když jedu s celou rodinou tak občas škrtnu zadními zástěrkami při přejezdu retardéru a podobně.
To nemluvím o tom že už jsem zničil dvě napravnice díky šutrům na silnici který mi naservírovali řidiči předemnou, kteří na ně najeli koly a poslali mi je přímo před auto.
To byly chvíle kdy jsem si chtěl nafackoval za snížení auta.
Jsem zvědav jak se budou v pojišťovně tvářit když jim dám proplatit stejnou škodu po 17 ti měsících.
Jinak jen opravím, že ta nosnost je 1050 kg na přední nápravě.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Dej věšchno z octy RS, těhle z cupry R, silentbloky taky z cupry a řikám, nebudeš litovat, měl jsem tohle na fabii RS, teď mám HP, ano samozřejmě je to znát, ale když si vezmeš, že 1) na závody to není 2) budeš s někým někde poměřovat síly? Měnit sbíhavost, rozbíhavost náprav a to zejména zadní, díky přetáčivosti na hraně? V životě už bych si nesnižoval auto, nedělá to ani jízdní vlastnosti ani rychlost, ani comfort, je to prostě k hovnu... sériové nastavení podvozku ti stejně překoná jen podvozek 100Tkč a víc... Ser na to, kup si pořádný gumy a jsi hned jinde!
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
lol, proč by měl dávat vše z cupry R na sériovou oktuli 81kw?
vyhozený peníze, i když funkčně to bude jistě fajn
Ale to si piš, že dělá
samozřejmě komfort jde dolů, to je jasný
A sériový nastavení zrovna u okty mk1 překonají mnohem levnější podvozky, než za kilo 

zero1724 píše:V životě už bych si nesnižoval auto, nedělá to ani jízdní vlastnosti ani rychlost
Ale to si piš, že dělá



Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5035
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Aktuálně mám 205/55, dunlop. Ok,ted jsou starsi a sjety (dam na 16ky zimaky a planuju 17 na jare),ale i s novyma to nebylo uplně ono. Nerikam,ze mi auto ujizdi, ale ze se extra naklani a tak radeji zpomalim. Vetsinou tak trapne,ze mam na vyjezdu ze zatacky 3ku a 1600ot,takže pokud chci jet rychleji,musim tam dat dvojku,coz je otravny a zdrzuje to.
RS vyztuhu jsem hledal a nenašel,kde ji sehnat :-/
Jaké stabilizátory jsi pořídil,místo seriových?
Rozdíl mezi nahonem na zadek a predek je mi teoreticky znam,ale zatim jsem jezdil jen s prednokolkou,takze tady asi chyba nebude
Chyba je v tom,ze vyjedu s nizkyma otackama,kdy turbo netlaci a potreboval bych zatacky projizdet rychleji.
RS vyztuhu jsem hledal a nenašel,kde ji sehnat :-/
Jaké stabilizátory jsi pořídil,místo seriových?
Rozdíl mezi nahonem na zadek a predek je mi teoreticky znam,ale zatim jsem jezdil jen s prednokolkou,takze tady asi chyba nebude

- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5035
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Motor musíš držet v optimálních otáčkách.Zatáčku na dvojku nebo trojku je obrovský rozdíl v rychlosti,to by jsi neprojel ani a III RSem na trojku.
2100-4100ot./min je ti málo?
2100-4100ot./min je ti málo?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Dunlop jsem taky jezdil a popravdě i když jsem v 16" koupil značkový gumy i s označením sport tak většinou za moc nestaly a mizely před očima.
Nyní mám Continental Premium Contact 6 225/45 R17 a gumy drží jak přilepený a protože v zatáčkách nepískají jako všechny 16" tak se ani nijak dramaticky nesjíždějí.
Jinak k mému podvozku viz odkazy u Misíka.
Nyní mám Continental Premium Contact 6 225/45 R17 a gumy drží jak přilepený a protože v zatáčkách nepískají jako všechny 16" tak se ani nijak dramaticky nesjíždějí.
Jinak k mému podvozku viz odkazy u Misíka.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Prosím te, bez nějaké negativity, potrebuju poradit, co na aute vylepšit, aby se min naklanelo a o trochu lip sedelo. Kdybych si chtěl udělat test mých znalosti o aute, můžu si ho udělat na facebooku. O optimálních otackach vim, proto jsem psal, ze musim radit,ikdyz je to těsně. Nebavim se o zatacce typu L, ale o normální táhly zatáčce a nezavodni, plynule rychlejší jizde, kdy auto průběžně zpomaluje a po najezdu s 3kou a 3 tis otacek vyjizdim s 1700. Kdybych dokazal jet o trochu rychleji (a bez pocitu, ze se auto prevrati, nikoliv utrhne) řazení na dvojku na vyjezdu nebude nutny, pokud nepotrebuju jet na plnej. Takovychto situaci je v mem okolí strašně moc a tak hledám řešení.martinsidlo píše:Motor musíš držet v optimálních otáčkách.Zatáčku na dvojku nebo trojku je obrovský rozdíl v rychlosti,to by jsi neprojel ani a III RSem na trojku.
2100-4100ot./min je ti málo?

Ale my nejezdíme závody kámo... Zrovna komplet nápravy z cupra R měl kámoš na čtverce golfu a vyhrával s tim republiku do vrchu tř. S2000, ale měl tam k tomu právě tlumiče + pružiny od HP za 150k... Ale to jsou závody, v životě s tim nepojede tak, aby překonal podvozek z cupryR... Nepojede ani na okruh...turbo kamna power píše: Ale to si piš, že dělásamozřejmě komfort jde dolů, to je jasný
A sériový nastavení zrovna u okty mk1 překonají mnohem levnější podvozky, než za kilo
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Já tomu naprosto rozumím a poradím ti nastavení co nestojí million a nebudeš litovat, v první řadě bych investoval do stabilizátoru, dej to co seženeš (octa RS, Leon FR, Cupra) tohle hledej, na vrakeci najdeš s jistotou rs..., osaď to novým uložením a tyčema stabilizátoru... pak dej octa rs pružiny, přední silentbloky ramen cupra, zadní uložení nápravy cupra (oboje má uživatel Ladas) tohle dělá nejvíc!!!! pak investuj do pneumatik a jsi šťastný muž!Číča píše: potrebuju poradit, co na aute vylepšit, aby se min naklanelo a o trochu lip sedelo.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Diky, tak nejak si predstavuji odpověď, kterou hledamzero1724 píše:Já tomu naprosto rozumím a poradím ti nastavení co nestojí million a nebudeš litovat, v první řadě bych investoval do stabilizátoru, dej to co seženeš (octa RS, Leon FR, Cupra) tohle hledej, na vrakeci najdeš s jistotou rs..., osaď to novým uložením a tyčema stabilizátoru... pak dej octa rs pružiny, přední silentbloky ramen cupra, zadní uložení nápravy cupra (oboje má uživatel Ladas) tohle dělá nejvíc!!!! pak investuj do pneumatik a jsi šťastný muž!Číča píše: potrebuju poradit, co na aute vylepšit, aby se min naklanelo a o trochu lip sedelo.
