ADKO13 píše:takze upgrade

Perun IHI hybrid. Puvodem ze Subaru 2,5 naroubovano na VW svody.
U tech sroubku bych bud pouzil samojistici matice a nebo radeji pojistnou podlozku proti povoleni. Pripadne pretrit takovym tim zelenym tmelem/lakem, ktery povoleni (zpusobene vibracemi) zamezi.
Je zajimave, ze tady v CSR moc tech, kteri jdou pres 350 koni neni, i tech je malo. K04 je pro ne vysneny gral jako pro vetsinu zdejsich omezencu "NEW VB". Zatimco Polaci (Perun/Digitune), Nemci, Rakusani apod.
Hybrid pouzivany Polaky je neco od IHI (mozna to, co je na fotce, doufam), melo by to byt turbo ze Subaru 2,5 ale jeste nejak pozmeneny. Moc do toho nedelam (jen jsem se osobne podilel na predelavani svodu z R5 na R4) mene, nezli okrajove, jen to ma kamarad v G3 a finusuje s tim, ze si jede pro 450k bez a 500k+ s WMI.
Kdyz uz ladit tenhle ziznivej motor tak se to chce do toho poradne oprit.
ADKO13 píše:bohuzial s tymto vysledkom sa chvalil profituning na fb...
Bohuzel, jak historie potvrzuje, tvrzenim teto firmy se neda duverovat.