Ale netěsnost systému neodstraníš.M@ty píše:Když dáš odlučovač na odvětrání bloku tak tě nebude trápit olej prolínající okolo EGRu nebo IC.
Oprava EGRu, staré PD.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5071
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5071
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5071
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Ale no tak... Kažky spoj včetně spodku IC je skoro u všech aut zblitej olejem prolínajícím ze sání. Hold ta těsnost není 100%. Nemyslím si že pokud je EGR jen mastný že musím hnedle stahovat kalhoty a běžet kupovat nový který bude stejně hned znovu od oleje. Ta hřífel není nijak extra těsněná.
Jen jsem napsal osobní zkušenost s vyvedením odvětrání bloku motoru do odlučovače a zlikvidováním jakýchkoliv sebemenších náznaků prolínání oleje ze sání. Vyvézt vedení odvětrání mimo sání je možné pochopitelně i bez odlučovače a efekt bude stejný.
Jen jsem napsal osobní zkušenost s vyvedením odvětrání bloku motoru do odlučovače a zlikvidováním jakýchkoliv sebemenších náznaků prolínání oleje ze sání. Vyvézt vedení odvětrání mimo sání je možné pochopitelně i bez odlučovače a efekt bude stejný.
VW Passat 3BG AVF 4motion , Passat 3B AFN Syncro
Passat 3B AVG 4motion , Passat 3B/3BG AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
Passat 3B AVG 4motion , Passat 3B/3BG AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5071
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0