Sharan 1.9 od 110km/h spadne výkon + LOG

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Daniel.n93
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 18 úno 2016, 22:13
Odpovědi: 0

Sharan 1.9 od 110km/h spadne výkon + LOG

Příspěvek od Daniel.n93 »

Zdravím, na mém shranu 1.9tdi 85kw AUY rok 2002 nejde jet víc jak 110km/h jakmile se dostanu na tuhle hodnotu auto uplně ztratí výkon, jak kdybych pustil plyn. pedál a jakmile zpomalí na 100km/h tak zas zabere a takhle pořád dokola. Dělá to jak na 4.stupeň, 5.stupeň, tak 6.stupeň, takže to s otáčkama nemá nic společného. Plu přidávím LOG.

Díky za typy!

Obrázek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

není v jednotce omezená rychlost?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Bych řekl, že to opětovný zabrání od 100km/h je jen subjektivní pocit a je to padlý v nouzi, viz jen ten printscreen z logu, kde ta regulace záhadným způsobem "visí" na cca 89% i při prvotním nafouknutí ... V grafu je třeba škálovat, ať to má vypovídající hodnotu.

Naloguj delší úsek a log nahraj na nějaký uložiště (www.ulozto.cz nebo www.leteckaposta.cz) a sem na forum pak postni odkaz ;) Loguj skupiny 3, 8, 11
Daniel.n93
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 18 úno 2016, 22:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Daniel.n93 »

Děkuji za názor, ale v nouzáku to spadlý není, protože jinak od 0-110km/h tahá dobře a to i přesto, že několikrát tý rychlosti za sebou dásahnu, kdy to uplně přestane jet - myslím uplně, jak kdybych pustil plyn pedál. Log hned nahraju.

A kdyby byla omezená rychlost, tak bych přece té rychlosti dosáhl a tu rychlost bych držel při plným plynu konstantně, ale díky, jen nevím kde zjistím, zda je omezená.
Daniel.n93
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 18 úno 2016, 22:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Daniel.n93 »

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Žádný chyby nezapsaný? Je to upravený, že, jak dlouho, od toho června? Ten požadavek na turbo až 2325 není serie, to samý ty požadavky ve sk.8 ...
Pedál plynu je nějaký divný ...

LOG-01-003-010-011 číslo 2 - nevidím problém
LOG-01-003-010-011 číslo 3 - plyn sešlápnut max 76% a klesá, výpadky výkonu jdou za váhou, která po zregulování klesá pod požadavek a to omezí dávku nafty
LOG-01-003-008-011 číslo 1 - nepochopitelné propady v požadavku řidiče až na 0, regulace turba a následně MAF tomu odpovídá, to jet nemůže, když řidič nechce ...
LOG-01-003-008-011 číslo 2 - stejné jak v předchozím. Je ale pravda, ža váha padá jako první, turbo až za ní jako reakce na omezení nafty váhou, takže ty propady požadavku řidiče jsou skutečný reakce plynu??? To je třeba držet plyn stále naplno ...

Nahrát serii, pak se uvidí jak dál ;) Stálo to za to si to nechat nalít ...
Naposledy upravil(a) Rayx dne 26 lis 2018, 14:12, celkem upraveno 1 x.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Tiež to vidím, že nahrať sériu a riešiť potom,

btw: Nie je už na sériu V turbo 1,325 baru celkom dosť ? nie som žiadny odborník ale čo som sa bavil s jedným fachmanom tak vravel, že bezpečné dlhodobé max pre 1749V turbo je tých 1,22-25 baru, tak to len tak medzi rečou ma napadlo,

ale určite choď cestou, že nahráš originál soft a potom budeš riešiť problém
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Daniel.n93
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 18 úno 2016, 22:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Daniel.n93 »

Rayx píše:Žádný chyby nezapsaný? Je to upravený, že, jak dlouho, od toho června? Ten požadavek na turbo až 2325 není serie, to samý ty požadavky ve sk.8 ...
Pedál plynu je nějaký divný ...

LOG-01-003-010-011 číslo 2 - nevidím problém
LOG-01-003-010-011 číslo 3 - plyn sešlápnut max 76% a klesá, výpadky výkonu jdou za váhou, která po zregulování klesá pod požadavek a to omezí dávku nafty
LOG-01-003-008-011 číslo 1 - nepochopitelné propady v požadavku řidiče až na 0, regulace turba a následně MAF tomu odpovídá, to jet nemůže, když řidič nechce ...
LOG-01-003-008-011 číslo 2 - stejné jak v předchozím. Je ale pravda, ža váha padá jako první, turbo až za ní jako reakce na omezení nafty váhou, takže ty propady požadavku řidiče jsou skutečný reakce plynu??? To je třeba držet plyn stále naplno ...

Nahrát serii, pak se uvidí jak dál ;) Stálo to za to si to nechat nalít ...

Ty propady určitě nejsou řidičem, celou dobu plyn na podlaze, nechal jsem to 4 houpnout, pak jsem pustil pedal a po chvili zase na podlahu, aby bylo vidět, že to zase znovu naběhne a dělá znova. ( bavíme se o logu LOG-01-003-008-011 číslo 1 )

Jo a je to bez chyb.
Daniel.n93
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 18 úno 2016, 22:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Daniel.n93 »

Ano je tam uprava od chiptuning.cz
A ještě mě napadlo, jestli by to nemohlo být tím, že jsem kapku tahoval regulaci na turbu, aby to šlo víc od spoda, jestli to pak nedokáže zregulovat, že by to nafoukalo moc a pak to prostě omezí.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ach jo, tak ako aj mne už tu nie raz Rayx dobre poradil, tak určite aj teraz dobre radí, do auta dať sérióvy soft, banku nastaviť na 1mm a aby pri -0,6 baru bolo turbo úplne zavreté, kto vie čo si s tým ty porobil, ked si steloval banku, to ze pohnes bankou to lepsie od spodu nepojde ...

btw: podla mňa máš moc zavreté lopatky na turbe, uź sa to tu riešili xy krát
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Daniel.n93
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 18 úno 2016, 22:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Daniel.n93 »

Source píše:Ach jo, tak ako aj mne už tu nie raz Rayx dobre poradil, tak určite aj teraz dobre radí, do auta dať sérióvy soft, banku nastaviť na 1mm a aby pri -0,6 baru bolo turbo úplne zavreté, kto vie čo si s tým ty porobil, ked si steloval banku, to ze pohnes bankou to lepsie od spodu nepojde ...

btw: podla mňa máš moc zavreté lopatky na turbe, uź sa to tu riešili xy krát
Ano zkusím vaše rady. Auto jsem kupoval v hrozném stavu je tam nějakej no name repas turba a celou dobu funguje blbě, tak se to snažím nějak doštelovat. + byly rozvody o zub atd..
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Daniel.n93 píše:Ano je tam uprava od chiptuning.cz
Tak to si dělají pěknou reklamu... Na nefunkčním hardware ještě mrcasí soft ...

Ty propady v požadavku řidiče - červená - jsou tedy jasný, asi v chiptuning.cz nechtěli, aby to jelo víc, nebo se rozskočilo to turbo ...
Jak dlouho po nalití jsi s tím jezdil a kdy se to začalo chovat tak jak popisuješ?

Obrázek
Daniel.n93
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 18 úno 2016, 22:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Daniel.n93 »

Moc kilometrů jsem s tím nenajezdil na ježdění mám oktávku. Chip jsem nechával dělat protože to vůbec nechtělo jet od spodu a nemělo to moc výkonu a chovalo se to nějak divně, tak jsem mylsle že přehrání tomu pomůže, ale od spoda stejné, tak jsem zjistil že regulace na turbu při nastartovaném motoru se vůbec nedotýkala dorazu "červíku" tak jsem jí k tomu přiblížil a už to od spodu jelo líp a chvíli to fungovalo a teď už to takhle dýl zlobí. Chip tam může být cca 4 měsíce a zlobí to cca 1,5 měsíce - celkem najeto tak 1500km
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Hm, tak najet po chipu za cca 4 měsíce 1500km, tos to moc neprovětral ...

Peníze za "chip" vyhozené oknem, to si nějak dořeš, ale hlavně tam nech dát zpět origo soft, jinak to nespravíš.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

fúha tak toto zaváňa teda poriadnym problémom, dať to načipovať lebo to nejde, normálny človek by také auto ani upravovať nemal keď nie je v poriadku, ale ako hovorí RAYX, nahrať origo soft a vyriešiť problémy a potom to dať upraviť niekomu kto sa rozumie (TDIfun, Dieselpower)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“