Díky za typy!

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx píše:Žádný chyby nezapsaný? Je to upravený, že, jak dlouho, od toho června? Ten požadavek na turbo až 2325 není serie, to samý ty požadavky ve sk.8 ...
Pedál plynu je nějaký divný ...
LOG-01-003-010-011 číslo 2 - nevidím problém
LOG-01-003-010-011 číslo 3 - plyn sešlápnut max 76% a klesá, výpadky výkonu jdou za váhou, která po zregulování klesá pod požadavek a to omezí dávku nafty
LOG-01-003-008-011 číslo 1 - nepochopitelné propady v požadavku řidiče až na 0, regulace turba a následně MAF tomu odpovídá, to jet nemůže, když řidič nechce ...
LOG-01-003-008-011 číslo 2 - stejné jak v předchozím. Je ale pravda, ža váha padá jako první, turbo až za ní jako reakce na omezení nafty váhou, takže ty propady požadavku řidiče jsou skutečný reakce plynu??? To je třeba držet plyn stále naplno ...
Nahrát serii, pak se uvidí jak dálStálo to za to si to nechat nalít ...
Ano zkusím vaše rady. Auto jsem kupoval v hrozném stavu je tam nějakej no name repas turba a celou dobu funguje blbě, tak se to snažím nějak doštelovat. + byly rozvody o zub atd..Source píše:Ach jo, tak ako aj mne už tu nie raz Rayx dobre poradil, tak určite aj teraz dobre radí, do auta dať sérióvy soft, banku nastaviť na 1mm a aby pri -0,6 baru bolo turbo úplne zavreté, kto vie čo si s tým ty porobil, ked si steloval banku, to ze pohnes bankou to lepsie od spodu nepojde ...
btw: podla mňa máš moc zavreté lopatky na turbe, uź sa to tu riešili xy krát
Tak to si dělají pěknou reklamu... Na nefunkčním hardware ještě mrcasí soft ...Daniel.n93 píše:Ano je tam uprava od chiptuning.cz
