Cikáni no .astra-11 píše:ML oblíbený auto rumunů, mrkněte někdy na D1, dvouplato, na tom dva Passaty a jak ho mastěj
Auto na dovoz aut, 4x4, 3t+ tažné, D ale ne CR do 300 tis.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jo, jel tuhle za mnou, černý viditelný skvost právě pro ty "cikány", nastoupil vědom si svých HP , bohužel stačí zatáčka a je to ARO 461 , jeho hustý nástup skončil a musel potupně rezignovat na normální jízdu..K čemu to je, jo tak tahat jachtu, ale hlavně rovně, v terénu je to k ničemu, u supermarketu je to směšné,ale na ty auta asi ano... 
nepropadat panice...
Radši na parkovišti potkám toho Cikana jak jsi je nazval.A6TDI píše:Cikáni no .astra-11 píše:ML oblíbený auto rumunů, mrkněte někdy na D1, dvouplato, na tom dva Passaty a jak ho mastěj
Nežli IQ jako jsi ty.
Možná by jsi měl ve svých reakcích se víc zaměřit na kvalitu příspěvku nad kvantitou...
Jinak za mě ML s 2.7cdi dobrá volba. Tažný by to mělo mýt 3.3-3.5t
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr
ex automat,original měchy
UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4
)
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr
UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
A6TDI, jericho: no vzhledem k tomu, čím jezdíte zrovna vy dva, tak bych o cikánech raději pomlčel
a nechápu, proč musíte každý druhý téma zaspamovat příspěvky o ničem
Většina lidí, co má ML na tahání, má právě 270, i když vždycky se najde pár bláznů s benzínovou V8 nebo 400 cdi
Land cruser je taky fajn, ale já mám raději němce
Nesouhlasím. Naopak nejlepší. Pro závodníky to zrovna není, ale jinak je jednoduchý, relativně spolehlivý, levně opravitelný motor, s nízkou spotřebou. Převodovky jak manuál, tak automat spolehlivé. Je to sice jedno z prvních "módních" SUV, ale pořád je to bytelný auto na rámu s uzávěrkou středního difu. Co mu dovolí nájezdový úhly a gumy, to projede.rudy5 píše: Najhorsi motor v ML.
Většina lidí, co má ML na tahání, má právě 270, i když vždycky se najde pár bláznů s benzínovou V8 nebo 400 cdi
Land cruser je taky fajn, ale já mám raději němce
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Precitaj si rozne recenzie testy atd jednoznacne 320cdi ked uz ML. Zere to menejj ako 270 ide omnoho lepsie a spolahlivejsie, motor 270cdi bol aj v jeepe .a vsade ti odporucia prave 320 a potom tu V8 a tu hlavne koli spolahlivosti do nejakeho roku lebo potom novsi model uz nebol taky spolahlivy.
Ale ja sa nerad v aute hrabem a stale cosi riesim tak by som isiel do toyoty 4.2tdi
Ale ja sa nerad v aute hrabem a stale cosi riesim tak by som isiel do toyoty 4.2tdi
BMW 330 ix
zase to tak nehul ty intouši .Tommy TDI píše:Radši na parkovišti potkám toho Cikana jak jsi je nazval.A6TDI píše:Cikáni no .astra-11 píše:ML oblíbený auto rumunů, mrkněte někdy na D1, dvouplato, na tom dva Passaty a jak ho mastěj
Nežli IQ jako jsi ty.
Možná by jsi měl ve svých reakcích se víc zaměřit na kvalitu příspěvku nad kvantitou...
Jinak za mě ML s 2.7cdi dobrá volba. Tažný by to mělo mýt 3.3-3.5t
turbo kamna power píše:A6TDI, jericho: no vzhledem k tomu, čím jezdíte zrovna vy dva, tak bych o cikánech raději pomlčela nechápu, proč musíte každý druhý téma zaspamovat příspěvky o ničem
Nesouhlasím. Naopak nejlepší. Pro závodníky to zrovna není, ale jinak je jednoduchý, relativně spolehlivý, levně opravitelný motor, s nízkou spotřebou. Převodovky jak manuál, tak automat spolehlivé. Je to sice jedno z prvních "módních" SUV, ale pořád je to bytelný auto na rámu s uzávěrkou středního difu. Co mu dovolí nájezdový úhly a gumy, to projede.rudy5 píše: Najhorsi motor v ML.
Většina lidí, co má ML na tahání, má právě 270, i když vždycky se najde pár bláznů s benzínovou V8 nebo 400 cdi![]()
Land cruser je taky fajn, ale já mám raději němce
Jak víš s čim jezdíme ty vozko.
Radši se podivedj s čim jezdíš ty a cikánům závid.
zase to tak nehul ty intouši .
[/quote]
Na rozdíl od tebe nemám potřebu něco hulit.. Jen pořád čekám na cenovou kalkulaci michací lopaty kterou jsi nabýdl že mi ji vyrobíš...Tedy pokud výš co to je cenová kalkulace.... Zkus vypouštět míň keců a třeba z toho i něco bude.
Na rozdíl od tebe nemám potřebu něco hulit.. Jen pořád čekám na cenovou kalkulaci michací lopaty kterou jsi nabýdl že mi ji vyrobíš...Tedy pokud výš co to je cenová kalkulace.... Zkus vypouštět míň keců a třeba z toho i něco bude.
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr
ex automat,original měchy
UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4
)
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr
UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4
Ta lopata se nechá vyrobit někde kolem 40 tis+ s repasovanym motorem bez papíru . Samodomo bys to možná zvládl ještě levněji co sem tak počítal.
Už moc nepomatuju. Možná i za 25tis
Ale musíš mít dodávku , CO2 a prostor což já nemám tak jsem to zavrhl .
Nech si vypálit boky na míru a svařit lopatu a pak osad vnitřkem.
Nejschůdnější cesta co jsem tak zjištoval.
Až budu mít prostor a dodávku na manipulaci tak to možná ještě zkusim.
Už moc nepomatuju. Možná i za 25tis
Ale musíš mít dodávku , CO2 a prostor což já nemám tak jsem to zavrhl .
Nech si vypálit boky na míru a svařit lopatu a pak osad vnitřkem.
Nejschůdnější cesta co jsem tak zjištoval.
Až budu mít prostor a dodávku na manipulaci tak to možná ještě zkusim.
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
To tu ale pleteš dohromady dvě jiná auta. Já psal o ML w163. Motor V6 320cdi byl až v další generaci w164. V zásadě to není špatný motor, ale už je malinko složitější a má vyšší spotřebu, než starší řadové motory. Navíc většinou, hlavně pokud je to auto původem ze SRN, bývá s DPF. Jako najít pěknou w164 320 bez DPF na pružinách, asi to nebude špatné auto, ale bude jich málo.rudy5 píše:Precitaj si rozne recenzie testy atd jednoznacne 320cdi ked uz ML. Zere to menejj ako 270 ide omnoho lepsie a spolahlivejsie, motor 270cdi bol aj v jeepe .a vsade ti odporucia prave 320 a potom tu V8 a tu hlavne koli spolahlivosti do nejakeho roku lebo potom novsi model uz nebol taky spolahlivy.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
https://auto.bazos.cz/inzerat/97471844/ ... P-STAV.php
Nema sice pruziny ale offroad packet a to je bomba a naviac nove mechy a kompresor a zase jazda na mechoch sa porovnat na strunach neda.
Nema sice pruziny ale offroad packet a to je bomba a naviac nove mechy a kompresor a zase jazda na mechoch sa porovnat na strunach neda.
BMW 330 ix
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Jo, to ML vypadá fajn. Jízda na měchách je super, horší je to pak při poruše 1000 km od domova a následné placení nových tlumičů s měchy
Multivan apod. má TZ na méně, než 3t, pokud se nepletu
Multivan apod. má TZ na méně, než 3t, pokud se nepletu
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
