AFN nesnesitelně duní. Rotačka 1.9 Tdi Euro2 a Euro3 rozdíl?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Kolix
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 říj 2009, 23:51
Odpovědi: 0

AFN nesnesitelně duní. Rotačka 1.9 Tdi Euro2 a Euro3 rozdíl?

Příspěvek od Kolix »

Zdravím.

Máte někdo osobní zkušenost s rotačkama EU2 a EU3 ohledně hluku a vibrací?

Říká se že EU2 jsou hlučnější, minimálně co se týče hluku v kabině za jízdy.
Taky že více duní ty staré EU2.

Řeším to z toho duvodu že jsem měl A4 B5 66kw EU3 a ta byla tichá jak zvenku tak za jízdy uvnitř a měla 400k v těle. Žádné vibrace a dunění, vše v rámci stareho dieselu.

Pak od té doby po pořízení A6 C5 1.9 Tdi 81kw AFN EU2 řeším brutální vibrace při deceleraci, jedno z jake rychlosti nejhorší je třeba ve 120 pustit plyn,..
při přejezdu nerovnosti jak auto houpe se ty vibrace zvýrazňují..
Vevnitř v kabině to duní že na delší trase 50km a víc má člověk pocit že by nejraději vyskočil z auta (LOL) . Co stím?

Auto má najeto orig. 300kkm, motor jak za studena tak za tepla tichý, super chod, i při otáčkách, uvnitř při volnoběhu pohoda za jízdy hnus.
Chytá okamžitě, nyní v tomto podzimním počasí za studena hulí bíle..vstřiky?

Díky za postřehy.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

vlnovec neopiera niekde? reakcna vzpera je ok?
skontroloval by som aj homokinetaky, poloosy
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Takový věci se špatně řeší přes počítač, může to dělat spoustu věcí... silentbloky motoru, poloosy, setrvačník, převodovka, ...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5052
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Hlavně i typ auta. A4 není A6 a naopak.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Kolix
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 říj 2009, 23:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kolix »

Právě je to A6. Novejsi auto a vejš než A4b5.
Tak se da predpokladat posun dopredu.
Odhlucnenim komfortem je to auto supr a nekde jinde nez A4 b5.

Reakcni silac vypada pohledove v top stavu...
Nejvic to vibruje v prudsich zatackach..asi se motor hybe...

Ale pustit plyn pri 150km je hrozne...jak ten motor duni a vibruje..
Naposledy upravil(a) Kolix dne 28 lis 2018, 13:44, celkem upraveno 1 x.
Kolix
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 28 říj 2009, 23:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kolix »

Od turba vlbovec novy a nemam kat ale rezonator.
Pri serii katu a vlnovci to delalo stejne. Beze zmeny....
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Kolix"]

Reakcni silac vypada pohledove v top stavu...

tady ta chyba začíná, kontrolovat tyto věci pohledově, pajsr trubka, trámek, hrubá síla
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“