Máte někdo osobní zkušenost s rotačkama EU2 a EU3 ohledně hluku a vibrací?
Říká se že EU2 jsou hlučnější, minimálně co se týče hluku v kabině za jízdy.
Taky že více duní ty staré EU2.
Řeším to z toho duvodu že jsem měl A4 B5 66kw EU3 a ta byla tichá jak zvenku tak za jízdy uvnitř a měla 400k v těle. Žádné vibrace a dunění, vše v rámci stareho dieselu.
Pak od té doby po pořízení A6 C5 1.9 Tdi 81kw AFN EU2 řeším brutální vibrace při deceleraci, jedno z jake rychlosti nejhorší je třeba ve 120 pustit plyn,..
při přejezdu nerovnosti jak auto houpe se ty vibrace zvýrazňují..
Vevnitř v kabině to duní že na delší trase 50km a víc má člověk pocit že by nejraději vyskočil z auta

Auto má najeto orig. 300kkm, motor jak za studena tak za tepla tichý, super chod, i při otáčkách, uvnitř při volnoběhu pohoda za jízdy hnus.
Chytá okamžitě, nyní v tomto podzimním počasí za studena hulí bíle..vstřiky?
Díky za postřehy.