
Audi a6 3.0tdi 165 kw BMK problémy.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi a6 3.0tdi 165 kw BMK problémy.
Čau chlapi chci se zeptat na jednu věc.Mam A6 3.0tdi 165kw a už delší dobu pozoruji že mi houpou otáčky a vyfukove plyny divně smrdí velmi agresivně(štiplavě).Ale teď když jsem nastartoval auto tak se začalo celé třepat a otáčky houpali až +-200ot.min.Když jsem přijel domu do garáže tak auto hulilo jak lokomotiva.Chci se zeptat co všechno to u toohle motoru může dělat ja osobně to vidim na vstřikovače ale necham si poradit od vás.Druhá věc je jak si myslíte že by se projevil propálený píst?Mam z toho celkem obavy.Momentalně jsem připravený vidělat vstřikovače a měřit komprese.Ale rád bych věděl jak by se projevil propalený píst než se začne rozdělávat
Díky moc za názory.

No na vaga to hodim zítra.Ale pochybuju že vstřiky mi ukážou nějakou chybu co se týka měření vstřiku na vagovi tak to už nebylo nejlepší
Chci se zeptat pokud by tady ten 6valec měl propálený píst a jel třeba jen na 5 valcu šlo by to poznat na zvuku?Asi by to šlo poznat na výkonu ale popravdě se mi to nechce už ani startovat abych tomu nerožl ještě víc.Jaký na to máte názor vy jak teď postupovat?Ještě jedna otazka což je nove vstřiky nebo repas?Moje představa byla repas a teď snad nevadí že to řeknu poslat vstřiky do dieselpoweru.To je spíš tak předem stalo se mi to teď ve svátky tak zatim nic nerešim zatim nikdo nefunguje
Díky za odpovědi.


Pokud by to jelo na míň válců, tak bys to sakra poznal. Tyhle V6 mají kultivovaný chod a když nejde jeden válec, tak to bude kravál.
Budou to nejspíš ukapávající vstřiky. Když chcípneš teplý motor a po půl hodince stání to při startu zakopne, tak to jsou vstřiky. Rozhodně neodkládat.
Pokud bys chtěl levnější vstřiky, tak zde:
https://www.diesel-technik-biberach.de/produkte/
Na audiklubu tyto vstřiky pár lidí má a jsou v pohodě.
Budou to nejspíš ukapávající vstřiky. Když chcípneš teplý motor a po půl hodince stání to při startu zakopne, tak to jsou vstřiky. Rozhodně neodkládat.
Pokud bys chtěl levnější vstřiky, tak zde:
https://www.diesel-technik-biberach.de/produkte/
Na audiklubu tyto vstřiky pár lidí má a jsou v pohodě.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Díky za reakce a informace.Ještě jedna otázka jaký máte názor na repas kdybych to tohoto motoru řešil u někoho tak jestli mu doporučit hned nové nebo má cenu dělat repas.Jakou životnost možou mít repasované vstřikovače.Samozrejmě za předpokladu tankovaní kvalitní nafty a aditiv.Tankuju Vervu a davam VIF aditiva.
U nás repas nikdo nedělá. Údajně to je nějaká ochrana Bosche, aby dělaly repasy jen určené servisy bosch. To co jsem poslal je servis Bosch, který má přístup k dílům bosch.
Ve většině případů repas těchto trysek znamená původní obal a vnitřek nový.
Až to budu řešit já na 3.0tdi, tak koupím ty od Biberachu. Prodávají také přes Ebay a tam mají hromadu kladných komentářů.
Ve většině případů repas těchto trysek znamená původní obal a vnitřek nový.
Až to budu řešit já na 3.0tdi, tak koupím ty od Biberachu. Prodávají také přes Ebay a tam mají hromadu kladných komentářů.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Aha tak to jsi mě teď celkem vyrazil dech ja myslel že se to běžně repasuje.Takže tady tyhle servisy jako dieselpower atd...mě s repasem asi moc nepomuže.No ve středu začnu řešit vsechno.Díky moc za informace chlapi.Ještě když už je založene tema zeptam se ještě.Můžou vadné vstřiky vydávat pazvuky které slyšíte i v interieru.Připadá mi že to jde z levé časti bloku připadalo mi to jako vačka ale nevim u tohoto motoru jestli je možne že ty common railove vstřiky vydavají kovové pazvuky?
Kovové zvuky vstriky dělat můžou. Ovšem nemáme nikdo vesteckou kouli a na tohle odpovídat s jasnou přesnou odpovědi přes klávesnici je bláhové. Kovové zvuky muže dělat “povolenej Šroubek” nebo taky natazena ojnice taky to můžou být rozvody nebo svody nebo X dalších věci.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Jasný nechtěl jsem říct ano je to tohle nebo to či ono.Spíš mě zajímalo jestli může mít vestřikovač jiný zvukový projev než má mít když už není ok nebo se zvukově chová stejně jen prostě blbne
Mužou mít vstřikovače nějakou souvislost s tim že auto při nastartování jako cukne zhasnou kontrolky jako by starter něco přetláčel a pak auto nastartuje?Něco jsem si o tom četl borci tam psali tenhle problem při startu spojený se varřikama docela mě to zajímá jestli ano a jakym principem by to vstřikovače ovlivňovaly.
