
Biimbo nestraš

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pokud dá trochu kvalitní sadu v kombinaci s pevným setrvákem, tak neBiimbo píše:Je to jedno co dáš, za 4 roky to budeš dělat znova.
Ono taky ceny dvouhmotových setů spadly na úrověň schánění jednohmoty setrváku + nějaké sady.Richi píše:Jedinkrát jsem vyměnil dvouhmotu za jednohmotu na O1 81kw.
Už nikdy více to neudělám. To budu raději měnit každých cca 200k km.
Ale hovno, zase meleš nesmysly, ve fabii 74kw je jednohmota v serii a žádná paskunda jak píšeš to není. Já tady řeším fabii RS a má to 117kw, žádná hrůza a ta dvouhmota odešla po 8000km, to je fakt špatnej výsledek kterej si tu nikdo zopakovat nechce, tak se řeší jednohmota. Je pravda jak tu výše bylo napsáno, že cena sady s dvouhmotou je fakt o ranec menší než bývala před 10 lety. Má ještě někdo nějaký zkušenosti s tím nationálem??jericho-3 píše:Mě by trochu vadilo, že už takhle rachtající diesel bude přenášet své vibrace dál na převodovku a i když dvouhmota u koncernu je nejen nedokonalá, ale vyloženě dojebaná, tak určitě zpříjemní nejen chod motoru , ale i ušetří ostatní součástky..Už z toho důvodu považuji různé chipy a lepši turba za fušeřinu pro burany...Je třeba vždy vycházet ze zadání..Co je to za vůz? Je to závodní vůz-NENÍ.Je to nákladní vůz-NENÍ.Je to dragster-NENÍ. Je a má to být pohodlný, úsporný a tichý vůz? ANO..Kdo to nepochopil, bude se užírat vibracemi, výměnami komponentů a zbytečnými investicemi..Mnozí by nejraději měli křížence, něco mezi tím ..A pak z toho vyleze PASKUNDA.