Axr vs asv

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

skalka200
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 18 úno 2015, 23:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od skalka200 »

Chlapi díky moc :worthy:

Biimbo nestraš (wallbash)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4290
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Rychly Jakub píše:
Tomas.cz píše:Ano, je jiné pd x rotačka, nešel by motor nastartovat.
Napohled přes díru vypadá snímací kolo stejný
vypadá ale je jiný (LOL)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Biimbo píše:Je to jedno co dáš, za 4 roky to budeš dělat znova.
Pokud dá trochu kvalitní sadu v kombinaci s pevným setrvákem, tak ne :)

I kdyby tam byla origo dvouhmota, tak bych to předělal na jednohmotu. Hlavně ne Valeo. Osobně bych dal National z Renovaku :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

Jak moc dobrý máš zkušenosti s tím nationálem, kolega má na RSu pořád problémy s dvouhmotou, dneska je to samej šmejd, dal sachs, najel 8000km, dvouhmota mrtvá a to je to jen chiplý.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Zkušenosti mám dobrý, ale jen s jednohmotama. Dvouhmoty bohužel National nedělá, respektive dělá jen sady k setrávkům Sachs...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

@skalka200:

TPI 2017209/5 říká

Technické pozadí
1. Při ujetí většího počtu km v krátkém časovém období (zejména u vozidel Taxi nebo u služebních vozidel) může v některých případech dojít k unavení vnitřních tlačných pružin dvouhmotnostního setrvačníku, případně k vyschnutí jeho tukové náplně. Takto provozně opotřebený/poškozený díl se projevuje vibracemi nebo hlukem, který je slyšet z motorového prostoru. Hluk však po vyšlápnutí spojkového pedálu zmizí.
2. Poškození (zablokování) dvouhmotnostního setrvačníku, které se naopak projeví již při ujetí malého počtu km, je způsobeno nestandardní jízdou, kdy uživatel vozidla často zrychluje z velmi nízkých otáček motoru, namísto toho, aby přeřadil na nižší převodový stupeň a pak teprve začal zrychlovat.

Zavedení v sérii
Zavedena montáž jednohmotnostního setrvačníku u motorizací:
od 01/2007 u motorizace 1,9l/66kW / 81kW TDi,
od 03/2008 u motorizace 1,9/74kW TDi PD.

Opatření
U všech vozidel, která ujedou v krátkém časovém období větší počet kilometrů (cca. 50 000 a více km za rok, např. vozidla TAXI, Policie, apod.), zásadně doporučujeme, již při první reklamaci opotřebení dvouhmotnostního setrvačníku, montovat pouze jednohmotnostní setrvačník dle aktuálního katalogu ETKA (sledujte číslo TPI 2017209 u čísel dílů v katalogu ETKA!)

Pozor na opravy vozidel Octavia I, Roomster FL, Fabia II FL, Octavia II FL a Superb II, u nichž byl jednohmotnostní setrvačník namontován již v sériové výrobě.

s tím, že pro soudruhy mluvící německy to nasazení jednohmoty podali s tímto rozdílem
ab 10/2007 1,9l/66kW TDi

pokud už to není dělaný, s ohledem na datum 13.02.2006 by tam měla být dvouhmota ;)
skalka200
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 18 úno 2015, 23:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od skalka200 »

Rayx...super zpráva...ta svi.ě dvojitá tam nebude :worthy:

turbo kamna power…..dík za typ

půjde tam tohle
https://www.renovak.cz/spojkovy-kit-nat ... 85159.html
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Mě by trochu vadilo, že už takhle rachtající diesel bude přenášet své vibrace dál na převodovku a i když dvouhmota u koncernu je nejen nedokonalá, ale vyloženě dojebaná, tak určitě zpříjemní nejen chod motoru , ale i ušetří ostatní součástky..Už z toho důvodu považuji různé chipy a lepši turba za fušeřinu pro burany...Je třeba vždy vycházet ze zadání..Co je to za vůz? Je to závodní vůz-NENÍ.Je to nákladní vůz-NENÍ.Je to dragster-NENÍ. Je a má to být pohodlný, úsporný a tichý vůz? ANO..Kdo to nepochopil, bude se užírat vibracemi, výměnami komponentů a zbytečnými investicemi..Mnozí by nejraději měli křížence, něco mezi tím ..A pak z toho vyleze PASKUNDA. :(
nepropadat panice...
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 726
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Jedinkrát jsem vyměnil dvouhmotu za jednohmotu na O1 81kw.
Už nikdy více to neudělám. To budu raději měnit každých cca 200k km.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Richi píše:Jedinkrát jsem vyměnil dvouhmotu za jednohmotu na O1 81kw.
Už nikdy více to neudělám. To budu raději měnit každých cca 200k km.
Ono taky ceny dvouhmotových setů spadly na úrověň schánění jednohmoty setrváku + nějaké sady.
Osobně bych do vlastního auta se sériovým výkonem volil dvouhmotu, pokud jí tam výrobce už montoval.
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 726
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

To je pravda. Na O2 už mi setrvák taky odešel a cenový rozdíl byl, vzhledem k celkové ceně, vlastně minimální.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw.
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

[quote="jericho-3"]Mě by trochu vadilo, že už takhle rachtající diesel bude přenášet své vibrace dál na převodovku a i když dvouhmota u koncernu je nejen nedokonalá, ale vyloženě dojebaná, tak určitě zpříjemní nejen chod motoru , ale i ušetří ostatní součástky..Už z toho důvodu považuji různé chipy a lepši turba za fušeřinu pro burany...Je třeba vždy vycházet ze zadání..Co je to za vůz? Je to závodní vůz-NENÍ.Je to nákladní vůz-NENÍ.Je to dragster-NENÍ. Je a má to být pohodlný, úsporný a tichý vůz? ANO..Kdo to nepochopil, bude se užírat vibracemi, výměnami komponentů a zbytečnými investicemi..Mnozí by nejraději měli křížence, něco mezi tím ..A pak z toho vyleze PASKUNDA. :([/quote

To je správná odpověď. Nelze dělat nic jiného než souhlasit !!!
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

[quote="jericho-3"]Mě by trochu vadilo, že už takhle rachtající diesel bude přenášet své vibrace dál na převodovku a i když dvouhmota u koncernu je nejen nedokonalá, ale vyloženě dojebaná, tak určitě zpříjemní nejen chod motoru , ale i ušetří ostatní součástky..Už z toho důvodu považuji různé chipy a lepši turba za fušeřinu pro burany...Je třeba vždy vycházet ze zadání..Co je to za vůz? Je to závodní vůz-NENÍ.Je to nákladní vůz-NENÍ.Je to dragster-NENÍ. Je a má to být pohodlný, úsporný a tichý vůz? ANO..Kdo to nepochopil, bude se užírat vibracemi, výměnami komponentů a zbytečnými investicemi..Mnozí by nejraději měli křížence, něco mezi tím ..A pak z toho vyleze PASKUNDA. :([/quote

To je správná odpověď. Nelze dělat nic jiného než souhlasit !!!
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

jericho-3 píše:Mě by trochu vadilo, že už takhle rachtající diesel bude přenášet své vibrace dál na převodovku a i když dvouhmota u koncernu je nejen nedokonalá, ale vyloženě dojebaná, tak určitě zpříjemní nejen chod motoru , ale i ušetří ostatní součástky..Už z toho důvodu považuji různé chipy a lepši turba za fušeřinu pro burany...Je třeba vždy vycházet ze zadání..Co je to za vůz? Je to závodní vůz-NENÍ.Je to nákladní vůz-NENÍ.Je to dragster-NENÍ. Je a má to být pohodlný, úsporný a tichý vůz? ANO..Kdo to nepochopil, bude se užírat vibracemi, výměnami komponentů a zbytečnými investicemi..Mnozí by nejraději měli křížence, něco mezi tím ..A pak z toho vyleze PASKUNDA. :(
Ale hovno, zase meleš nesmysly, ve fabii 74kw je jednohmota v serii a žádná paskunda jak píšeš to není. Já tady řeším fabii RS a má to 117kw, žádná hrůza a ta dvouhmota odešla po 8000km, to je fakt špatnej výsledek kterej si tu nikdo zopakovat nechce, tak se řeší jednohmota. Je pravda jak tu výše bylo napsáno, že cena sady s dvouhmotou je fakt o ranec menší než bývala před 10 lety. Má ještě někdo nějaký zkušenosti s tím nationálem??
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Aby jsi se z té tvé fábky neoplodnil, mluvím o autě, které jí má montovanou z výroby..A je to vždy na hraně, pokud se nemontuje, jelikož ale fábka je kostitřas pro dělníčky na cestu do práce, je to fuk, Passat a pod. je ale na delší cesty, kde se požaduje ticho, aby si nemuseli omotávat mokrý ručník okolo hlavy..Proč asi měl Passat nejen dvouhmotu, ale ještě odpruženou lamelu? Nemůžeš všechny ženské a jejich kozy posuzovat podle své staré..Jsou i jiné šťabajzny... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“