Biimbo nestraš
Axr vs asv
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Pokud dá trochu kvalitní sadu v kombinaci s pevným setrvákem, tak neBiimbo píše:Je to jedno co dáš, za 4 roky to budeš dělat znova.
I kdyby tam byla origo dvouhmota, tak bych to předělal na jednohmotu. Hlavně ne Valeo. Osobně bych dal National z Renovaku
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
@skalka200:
TPI 2017209/5 říká
Technické pozadí
1. Při ujetí většího počtu km v krátkém časovém období (zejména u vozidel Taxi nebo u služebních vozidel) může v některých případech dojít k unavení vnitřních tlačných pružin dvouhmotnostního setrvačníku, případně k vyschnutí jeho tukové náplně. Takto provozně opotřebený/poškozený díl se projevuje vibracemi nebo hlukem, který je slyšet z motorového prostoru. Hluk však po vyšlápnutí spojkového pedálu zmizí.
2. Poškození (zablokování) dvouhmotnostního setrvačníku, které se naopak projeví již při ujetí malého počtu km, je způsobeno nestandardní jízdou, kdy uživatel vozidla často zrychluje z velmi nízkých otáček motoru, namísto toho, aby přeřadil na nižší převodový stupeň a pak teprve začal zrychlovat.
Zavedení v sérii
Zavedena montáž jednohmotnostního setrvačníku u motorizací:
od 01/2007 u motorizace 1,9l/66kW / 81kW TDi,
od 03/2008 u motorizace 1,9/74kW TDi PD.
Opatření
U všech vozidel, která ujedou v krátkém časovém období větší počet kilometrů (cca. 50 000 a více km za rok, např. vozidla TAXI, Policie, apod.), zásadně doporučujeme, již při první reklamaci opotřebení dvouhmotnostního setrvačníku, montovat pouze jednohmotnostní setrvačník dle aktuálního katalogu ETKA (sledujte číslo TPI 2017209 u čísel dílů v katalogu ETKA!)
Pozor na opravy vozidel Octavia I, Roomster FL, Fabia II FL, Octavia II FL a Superb II, u nichž byl jednohmotnostní setrvačník namontován již v sériové výrobě.
s tím, že pro soudruhy mluvící německy to nasazení jednohmoty podali s tímto rozdílem
ab 10/2007 1,9l/66kW TDi
pokud už to není dělaný, s ohledem na datum 13.02.2006 by tam měla být dvouhmota
TPI 2017209/5 říká
Technické pozadí
1. Při ujetí většího počtu km v krátkém časovém období (zejména u vozidel Taxi nebo u služebních vozidel) může v některých případech dojít k unavení vnitřních tlačných pružin dvouhmotnostního setrvačníku, případně k vyschnutí jeho tukové náplně. Takto provozně opotřebený/poškozený díl se projevuje vibracemi nebo hlukem, který je slyšet z motorového prostoru. Hluk však po vyšlápnutí spojkového pedálu zmizí.
2. Poškození (zablokování) dvouhmotnostního setrvačníku, které se naopak projeví již při ujetí malého počtu km, je způsobeno nestandardní jízdou, kdy uživatel vozidla často zrychluje z velmi nízkých otáček motoru, namísto toho, aby přeřadil na nižší převodový stupeň a pak teprve začal zrychlovat.
Zavedení v sérii
Zavedena montáž jednohmotnostního setrvačníku u motorizací:
od 01/2007 u motorizace 1,9l/66kW / 81kW TDi,
od 03/2008 u motorizace 1,9/74kW TDi PD.
Opatření
U všech vozidel, která ujedou v krátkém časovém období větší počet kilometrů (cca. 50 000 a více km za rok, např. vozidla TAXI, Policie, apod.), zásadně doporučujeme, již při první reklamaci opotřebení dvouhmotnostního setrvačníku, montovat pouze jednohmotnostní setrvačník dle aktuálního katalogu ETKA (sledujte číslo TPI 2017209 u čísel dílů v katalogu ETKA!)
Pozor na opravy vozidel Octavia I, Roomster FL, Fabia II FL, Octavia II FL a Superb II, u nichž byl jednohmotnostní setrvačník namontován již v sériové výrobě.
s tím, že pro soudruhy mluvící německy to nasazení jednohmoty podali s tímto rozdílem
ab 10/2007 1,9l/66kW TDi
pokud už to není dělaný, s ohledem na datum 13.02.2006 by tam měla být dvouhmota
Rayx...super zpráva...ta svi.ě dvojitá tam nebude 
turbo kamna power…..dík za typ
půjde tam tohle
https://www.renovak.cz/spojkovy-kit-nat ... 85159.html
turbo kamna power…..dík za typ
půjde tam tohle
https://www.renovak.cz/spojkovy-kit-nat ... 85159.html
Mě by trochu vadilo, že už takhle rachtající diesel bude přenášet své vibrace dál na převodovku a i když dvouhmota u koncernu je nejen nedokonalá, ale vyloženě dojebaná, tak určitě zpříjemní nejen chod motoru , ale i ušetří ostatní součástky..Už z toho důvodu považuji různé chipy a lepši turba za fušeřinu pro burany...Je třeba vždy vycházet ze zadání..Co je to za vůz? Je to závodní vůz-NENÍ.Je to nákladní vůz-NENÍ.Je to dragster-NENÍ. Je a má to být pohodlný, úsporný a tichý vůz? ANO..Kdo to nepochopil, bude se užírat vibracemi, výměnami komponentů a zbytečnými investicemi..Mnozí by nejraději měli křížence, něco mezi tím ..A pak z toho vyleze PASKUNDA. 
nepropadat panice...
Ono taky ceny dvouhmotových setů spadly na úrověň schánění jednohmoty setrváku + nějaké sady.Richi píše:Jedinkrát jsem vyměnil dvouhmotu za jednohmotu na O1 81kw.
Už nikdy více to neudělám. To budu raději měnit každých cca 200k km.
Osobně bych do vlastního auta se sériovým výkonem volil dvouhmotu, pokud jí tam výrobce už montoval.
[quote="jericho-3"]Mě by trochu vadilo, že už takhle rachtající diesel bude přenášet své vibrace dál na převodovku a i když dvouhmota u koncernu je nejen nedokonalá, ale vyloženě dojebaná, tak určitě zpříjemní nejen chod motoru , ale i ušetří ostatní součástky..Už z toho důvodu považuji různé chipy a lepši turba za fušeřinu pro burany...Je třeba vždy vycházet ze zadání..Co je to za vůz? Je to závodní vůz-NENÍ.Je to nákladní vůz-NENÍ.Je to dragster-NENÍ. Je a má to být pohodlný, úsporný a tichý vůz? ANO..Kdo to nepochopil, bude se užírat vibracemi, výměnami komponentů a zbytečnými investicemi..Mnozí by nejraději měli křížence, něco mezi tím ..A pak z toho vyleze PASKUNDA.
[/quote
To je správná odpověď. Nelze dělat nic jiného než souhlasit !!!
To je správná odpověď. Nelze dělat nic jiného než souhlasit !!!
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
[quote="jericho-3"]Mě by trochu vadilo, že už takhle rachtající diesel bude přenášet své vibrace dál na převodovku a i když dvouhmota u koncernu je nejen nedokonalá, ale vyloženě dojebaná, tak určitě zpříjemní nejen chod motoru , ale i ušetří ostatní součástky..Už z toho důvodu považuji různé chipy a lepši turba za fušeřinu pro burany...Je třeba vždy vycházet ze zadání..Co je to za vůz? Je to závodní vůz-NENÍ.Je to nákladní vůz-NENÍ.Je to dragster-NENÍ. Je a má to být pohodlný, úsporný a tichý vůz? ANO..Kdo to nepochopil, bude se užírat vibracemi, výměnami komponentů a zbytečnými investicemi..Mnozí by nejraději měli křížence, něco mezi tím ..A pak z toho vyleze PASKUNDA.
[/quote
To je správná odpověď. Nelze dělat nic jiného než souhlasit !!!
To je správná odpověď. Nelze dělat nic jiného než souhlasit !!!
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Ale hovno, zase meleš nesmysly, ve fabii 74kw je jednohmota v serii a žádná paskunda jak píšeš to není. Já tady řeším fabii RS a má to 117kw, žádná hrůza a ta dvouhmota odešla po 8000km, to je fakt špatnej výsledek kterej si tu nikdo zopakovat nechce, tak se řeší jednohmota. Je pravda jak tu výše bylo napsáno, že cena sady s dvouhmotou je fakt o ranec menší než bývala před 10 lety. Má ještě někdo nějaký zkušenosti s tím nationálem??jericho-3 píše:Mě by trochu vadilo, že už takhle rachtající diesel bude přenášet své vibrace dál na převodovku a i když dvouhmota u koncernu je nejen nedokonalá, ale vyloženě dojebaná, tak určitě zpříjemní nejen chod motoru , ale i ušetří ostatní součástky..Už z toho důvodu považuji různé chipy a lepši turba za fušeřinu pro burany...Je třeba vždy vycházet ze zadání..Co je to za vůz? Je to závodní vůz-NENÍ.Je to nákladní vůz-NENÍ.Je to dragster-NENÍ. Je a má to být pohodlný, úsporný a tichý vůz? ANO..Kdo to nepochopil, bude se užírat vibracemi, výměnami komponentů a zbytečnými investicemi..Mnozí by nejraději měli křížence, něco mezi tím ..A pak z toho vyleze PASKUNDA.
Aby jsi se z té tvé fábky neoplodnil, mluvím o autě, které jí má montovanou z výroby..A je to vždy na hraně, pokud se nemontuje, jelikož ale fábka je kostitřas pro dělníčky na cestu do práce, je to fuk, Passat a pod. je ale na delší cesty, kde se požaduje ticho, aby si nemuseli omotávat mokrý ručník okolo hlavy..Proč asi měl Passat nejen dvouhmotu, ale ještě odpruženou lamelu? Nemůžeš všechny ženské a jejich kozy posuzovat podle své staré..Jsou i jiné šťabajzny... 
nepropadat panice...
