Octavia 1 - 66kw - Nejde tachometr

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5153
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Hledej nejdřív na konektoru čidla. Když odpojí a zapojíš a nejde,bude chyba dole.Těžko ti odešely třeba budíky.
Opravdu,nečumte do PC a tabletů a používejte šedou kůru mozkovou.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34048
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

martinsidlo píše:Hledej nejdřív na konektoru čidla. Když odpojí a zapojíš a nejde,bude chyba dole.Těžko ti odešely třeba budíky.
Opravdu,nečumte do PC a tabletů a používejte šedou kůru mozkovou.
Našel jsem na netu, že

to jsem přesně dělal minulý týden fokusu, při přidání střílel do sání chudá směs tak jsem musel rozdělat rozvody zapřít kliku a dát vačky na pravítko a vyfotit to, na netu říkali je to rozvodama :roll:
Uživatelský avatar
fantom004
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 03 pro 2018, 11:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od fantom004 »

slovacek.milos píše:
fantom004 píše:Ještě jsem neměl možnost tu kapotu otevřít chytráci. To auto u sebe nemám. Myslel jsem si, že to bude někde hůř přístupný.
ono to fachčí tak že kdo tu je nový je lepší si ho nevšímat, protože jsme tu banda chytrých blbců, máme zbytečné kecy, neumíme poradit,


pokud ti nejde tachák tak si kup vag a podívej se do různých řídících jednotek zda se ti zobrazuje rychlost vozidla, pokud jo je zbytečné tu kapotu otvírat nebo se plazit pod autem a provádět opravy typu pokus omyl :)
Jako já nechápu proč když se tu člověk slušně zeptá, proč nemůže dostat slušnou odpověď. Proč tu borci jedou odpovědi stylu dej to do servisu. Jako proč? Tak poprvý jsem se s tím setkal, normálně jsem se zeptal, kde ho hledat, nějaký poznávací znamení, a tady člověk schytá akorát výsměch a nadávky.

VAG je na cestě.. Díky :)
Škoda Fabia II 1.2 TSI 63kW :havaj:
Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9 JTD M-JET, 103kW + CHIP BY MIRULU :lebka:
Seat Toledo 1L, 1.9 TDI, 81kW, AFN :lebka:
Grunt
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 21 říj 2013, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Grunt »

martinsidlo píše:Hledej nejdřív na konektoru čidla. Když odpojí a zapojíš a nejde,bude chyba dole.Těžko ti odešely třeba budíky.
Opravdu,nečumte do PC a tabletů a používejte šedou kůru mozkovou.
já vím mě jde o to jestli se náhodou nevyzkratovalo nějak to čidlo proto jsem chtěl zkusit konektorem jestli tam je co je než pudu vyfásnout litr za čidlo abych pak zjistil že čidlem to nebylo
Ford Galaxy 1.9TDi 85kw AUY 2002
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34048
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zajímavé a kde se to čidlo nachází a kolik má pinů?
misumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 11 lis 2007, 16:51
Odpovědi: 0
Bydliště: spáňov

Příspěvek od misumi »

Čidlo má 3 piny + - a výstup. Mám udělátko ,do kterého napíchnu štekr z čidla a po zapnutí klíčku jedu podle otočení knoflíku 40-200km/hod a stojím na místě. Tím to zkouším .
Grunt
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 21 říj 2013, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Grunt »

slovacek.milos píše:zajímavé a kde se to čidlo nachází a kolik má pinů?
čidlo je v převodovce hned pod držákem táhel řazení

ano má 3 piny a mě právě zajímá který je který abych náhodou nepustil + do budíků a neodpálil něco... stačí mi bohatě jestli tam je + ok kostra ok a jestli se aspoň pohne rafička když dodám signál
Ford Galaxy 1.9TDi 85kw AUY 2002
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34048
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Grunt"][quote="slovacek.milos"] abych náhodou nepustil + do budíků a neodpálil něco.

a co třebva vyrobit si takovou úchylárnu že dáš drát na + naletuješ na řárovku obrysovku a tím druhým drátkem z obrysovky pícháš do toho konektoru, svítí nesvítí a procvičí ručičku ;)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Miloši to je 100 let zpátky tim se dal dělat předstih na hundrtce ale dnes na ti musíš mít počítač internet a málokdo se zkoušečkou umí zvlášť generace 1995 nahoru je na tom velmi bídně (jejich škoda (noteeth))
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Grunt
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 21 říj 2013, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Grunt »

jasně zkoušečku umim použít :D když dám zkoušečkou plus z baterky na signál tak mi to pohne rafičkou aniž by něco umřelo v budíkách?
Ford Galaxy 1.9TDi 85kw AUY 2002
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Tak jednoduché to není z čidla leze pwm signál a měni se jeho střída.Začal bych schematem tam uvidíš co ho napájí zda 12v nebo 5v a podle toho budeš vědět jak měřit.Výstup změříš asi jen skopem protože klasickej měřák bude mít velkej vnitřní odpor a tím šlusne na kostru výstup.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34048
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ladas píše:Miloši to je 100 let zpátky tim se dal dělat předstih na hundrtce ale dnes na ti musíš mít počítač internet a málokdo se zkoušečkou umí zvlášť generace 1995 nahoru je na tom velmi bídně (jejich škoda (noteeth))
ladas neměj mě za vola když se chci pobavit, je mi naprosto jasné vcds adres O1 blok měřených hodnot rychlost vozidla a pak to samé adres 25 + kontrola akčních členů, kontrola drátú a si tam u diferáku, čidlo z kel se dá nasadit zatočit kdyžtak vrátit ,

zkošečku na ledku ta umí i mrkat, nebo s žárovkou na dva dráty bych nikdy nezatratil byt byla stolet stará, i ta nejlepší diag tě dovede klidně do prdele a z prdele tě vyvede třeba sprej na brzdy, nebo z celým iternetem a počítačem budeš stát proti termokameře jako malý mraveneček šlapající vedlejší pěšinku

tak de život co naděláš ;)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Úplně jsi nepochopil jak to bylo myšleno ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34048
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ladas píše:Úplně jsi nepochopil jak to bylo myšleno ;)
to je na dlouhé vysvětlování, vymysli raději co stím proměnlivým sáním, odstavit ho ?
Uživatelský avatar
fantom004
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 03 pro 2018, 11:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od fantom004 »

Já hlásím, že se to povedlo opravit. A už vím kde to čidlo je ;)
Škoda Fabia II 1.2 TSI 63kW :havaj:
Alfa Romeo 156 Sportwagon, 1.9 JTD M-JET, 103kW + CHIP BY MIRULU :lebka:
Seat Toledo 1L, 1.9 TDI, 81kW, AFN :lebka:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“