Regulácia turba 1.9tdi 81kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
martin9712
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 03 kvě 2019, 16:25
- Bydliště: Dolný Kubín
Tak chyba bola v zlom kontakte váhy vzduchu s RJ motora. Auto ide celkom slušne. Podľa logu turbo tlačí menej ako by malo čo je myslím spôsobené vypodložením a malo by sa to časom trochu zaniesť a tým tlak stúpne, ak sa mýlim tak ma opravte.
Ešte prikladám log ako auto ide.
http://leteckaposta.cz/848769669?fbclid ... QEvD84TnhI
http://leteckaposta.cz/848769669?fbclid ... QEvD84TnhI
Je to tak jak píšeš. Podkládali jste to 0,1 mm ? Podle nárůstu tlaku to vypadá jako by to bylo vypodloženo více. Pokud se doraz táhla baňky při volnoběhu dotýká červíku, tak zkus červíkem pootočit asi o čtvrť otáčky, aby se táhlo mohlo ještě trošičku zatáhnout do baňky. Náběh bude potom rychlejší a věřím, že i špička a pak propad se nějak nezvětší. Turbo jsi měl již několikrát v ruce, tak by to pro Tebe neměl být problém.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
-
martin9712
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 03 kvě 2019, 16:25
- Bydliště: Dolný Kubín
Pokud se doraz táhla nedotýká červíka při volnoběhu, tak odšroubuj ty dvě matičky, které drží baňku u držáku. Baňka by měla vlastní tíhou spadnout dolu bez zadrhnutí. Pak ji zvedej zpět k držáku. Měla by jít lehce a bez zadrhnutí až 1-2 mm před držák. K držáku ji pak musíš dotlačit přes odpor pružiny /to je to předpětí 1-2 mm/. Když už to budeš mít rozdělané, tak zkus plynulost zasouvání táhla do baňky. Nasaď na baňku hadičku a pomalu ústy nasávej. Táhlo by se mělo plynule a bez zadrhnutí do baňky zasouvat a ta by se měla zvedat až k držáku. Potom pomalu upouštěj podtlak a táhlo by zase mělo z baňky bez zadrhnutí vylézat. Pak na táhlo nakapej alespoň 10 kapek motorového oleje, aby to nekorodovalo a časem to "nezamrzlo". Pokud bylo předpětí 1-2 mm, tak zkrácením táhla nastav předpětí 1mm. Pokud bylo větší než 1-2 mm, tak nastav 1-2 mm. Pak sem dej log.
Neodpověděl si mi, zda jste vypodložili 0,1 mm ?
Neodpověděl si mi, zda jste vypodložili 0,1 mm ?
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
To musíte mít plíce jak zvon když by měla baňka zareagovat na podtlak vytvořený takto, leda by byla unavená/prasklá pružina v baňce.prka píše:Nasaď na baňku hadičku a pomalu ústy nasávej. Táhlo by se mělo plynule a bez zadrhnutí do baňky zasouvat a ta by se měla zvedat až k držáku.
Na plný zatažení táhla do baňky nestačí ani 50kubíková stříkačka ...
On bude mít uvolněnou baňku, která spadne od držáku dolů až na doraz. Když bude nasávat, tak nebude tahat regulaci a nebude tam to předpětí pružiny. Já myslím, že to dá. Když tak si malinko pomůže rukou, jen aby vyzkoušel, zda to chodí volně.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
On bude mít uvolněnou baňku, která spadne od držáku dolů až na doraz. Když bude nasávat, tak nebude tahat regulaci a nebude tam to předpětí pružiny. Já myslím, že to dá. Když tak si malinko pomůže rukou, jen aby vyzkoušel, zda to chodí volně.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
-
martin9712
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 03 kvě 2019, 16:25
- Bydliště: Dolný Kubín
-
martin9712
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 03 kvě 2019, 16:25
- Bydliště: Dolný Kubín
Zdravím, prestavil som teda tú banku. Nábeh je neskorší ale to sa myslím časom trochu zrovná. Prikladám log.
http://leteckaposta.cz/982870151
http://leteckaposta.cz/982870151
Ano, trochu se to spraví, ale ten nárůst tlaku je o dosti pomalejší než bývá při podložení 0,1 mm obvyklé. Pokud už máš při volnoběhu doraz táhla baňky až na červíku, tak já bych pootočil červíkem asi o čtvrt otáčky, aby se táhlo ještě chloupek zatáhlo do baňky a ten nárůst tlaku se urychlí.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
-
martin9712
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 03 kvě 2019, 16:25
- Bydliště: Dolný Kubín
Pokud si dáš pozor, označíš polohu červíka a pootočíš jen asi o čtvrtinu otáčky, tak by se mělo plnění v nižších otáčkách zlepšit. Nesmíš však červíka "znásilnit", aby se táhlo baňky mohlo jen o kousíček více zatáhnout do baňky a tím i nastavovací lopatky budou posunuty o trošičku blíže k sobě. Větší rychlost plynů pak rychleji roztočí turbodmychadlo. Neměl by se výrazně změnit propad otáček po dosažení požadovaného tlaku, protože tlakové podmínky u nastavovacích lopatek by měly být podobné. Nepředpokládám totiž, že by se Tvoje turbodmychadlo roztáčelo pomaleji vlivem přidírání nebo nějakého mechanického problému. Jsem přesvědčen, že prostor nastavovacích lopatek není u Tebe tak těsný jako bývá obvykle při vypodložení 0,1 mm. Proto předpokládám, že i protitlak se výrazně nezmění a nebude bránit regulaci, aby nastavila lopatky do potřebné polohy po dosažení požadovaného tlaku.
Nespěchej však s povolováním červíka, abys ho nějak neohnul nebo dokonce neukroutil. Bývá dosti často přirezlý. Pořádně vše prostřikni vhodným prostředkem na uvolnění zarezlých šroubů.
I kdybychom náhodou nebyli po korekci červíka spokojeni, můžeme vše vrátit do původního stavu.
Nespěchej však s povolováním červíka, abys ho nějak neohnul nebo dokonce neukroutil. Bývá dosti často přirezlý. Pořádně vše prostřikni vhodným prostředkem na uvolnění zarezlých šroubů.
I kdybychom náhodou nebyli po korekci červíka spokojeni, můžeme vše vrátit do původního stavu.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
-
martin9712
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 03 kvě 2019, 16:25
- Bydliště: Dolný Kubín