váha vzduchu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Až mi napíšeš, při jakém podtlaku se Ti doraz na táhle baňky dotkne červíka, tak se budeme bavit dále. Ale ne že budeš táhlo tlačit prstem !!! Nebo počítáš s tím, že to tam za jízdy zatlačíš ?
Nejen, že se neumíš vyjádřit co děláš, ale neumíš ani napsat co si změřil. Ještě, že alespoň dáš link na budík při daném měření.
Píšeš, že "Pokud jsem delal podtlak většinou se ručička zastavila na 0,5bar.potom jsem prstem potlačil táhlo a v bance něco cvaklo a naplnil jsem na těch0,6-0,62bar". Budík však ukazuje -620 mmHg = -0,83 bar
Podobně to bylo s vývěvou -0.7 bar.Budík ukazuje -700 mmHg = -0,93 bar
No a konečně za ventilem N-18 -0.5 bar. Budík ukazuje -480 mmHg = -0,64
Nejen, že se neumíš vyjádřit co děláš, ale neumíš ani napsat co si změřil. Ještě, že alespoň dáš link na budík při daném měření.
Píšeš, že "Pokud jsem delal podtlak většinou se ručička zastavila na 0,5bar.potom jsem prstem potlačil táhlo a v bance něco cvaklo a naplnil jsem na těch0,6-0,62bar". Budík však ukazuje -620 mmHg = -0,83 bar
Podobně to bylo s vývěvou -0.7 bar.Budík ukazuje -700 mmHg = -0,93 bar
No a konečně za ventilem N-18 -0.5 bar. Budík ukazuje -480 mmHg = -0,64
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Červíka se dotkne při 710mmHg,ale to je hadička napojená přímo za vývěvou (tandem)a v bance pokaždé lupne.Koupil jsem N75 ze šrotáku a na OUT výstupu(na měřáku) neukazuje vubec nic saje strašně slabě,vrátím a koupím nový.Tady jedno krát.video na You Tube-doraz červíka na turbu.
Fotka na ulož.to-doraz čevíka na turbu 1.jpg
Fotka na ulož.to-doraz čevíka na turbu 1.jpg
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5107
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
martinsidlo:tak v bance nelupalo,přeskakovalo to v turbu, přes dřevo z vrchu jsem potlačil na páčku reg.lopatek a "zatím" chodí volně viz.video.
prka:červíka se dotkne na volnoběh při-0.64bar,tolik dává N75 a odpor je 16,6 ohm zap.zapalování( foto).
Banka podle mě je v pořádku(foto).Když jsem regulaci(na bance) dával zpátky na táhlo(turba)tak tam šlo docela volně-nemá tam být to přepětí1-2mm?Anebo je červík nastaven tak jak je kvuli-reklamaci aby se turbo nezajebalo.
Foto i videa na Ulož.to:pohyb tahla regulace na turbu.3gp,regulace banky.3gp,doraz červika na turbu při volnoběhu.jpg
prka:červíka se dotkne na volnoběh při-0.64bar,tolik dává N75 a odpor je 16,6 ohm zap.zapalování( foto).
Banka podle mě je v pořádku(foto).Když jsem regulaci(na bance) dával zpátky na táhlo(turba)tak tam šlo docela volně-nemá tam být to přepětí1-2mm?Anebo je červík nastaven tak jak je kvuli-reklamaci aby se turbo nezajebalo.
Foto i videa na Ulož.to:pohyb tahla regulace na turbu.3gp,regulace banky.3gp,doraz červika na turbu při volnoběhu.jpg
Ty si úplně mimo. Vždyť už se tady tolikrát zopakovalo co je předpětí baňky 1-2 mm. Naposledy ve vlákně "Regulácia turba 1.9 tdi 81kw."
"Pokud se doraz táhla nedotýká červíka při volnoběhu, tak odšroubuj ty dvě matičky, které drží baňku u držáku. Baňka by měla vlastní tíhou spadnout dolu bez zadrhnutí. Pak ji zvedej zpět k držáku. Měla by jít lehce a bez zadrhnutí až 1-2 mm před držák. K držáku ji pak musíš dotlačit přes odpor pružiny /to je to předpětí 1-2 mm/."
No a tohle Tvé vyjádření to je zase perla! "Anebo je červík nastaven tak jak je kvuli-reklamaci aby se turbo nezajebalo." Červík je nastaven tak, aby se při dotknutí dorazu táhla baňky tohoto červíku nastavily nastavovací lopatky do optimální polohy /přivřené/, která zabezpečí co nejrychlejší roztočení turbodmychadla a tím co nejrychlejší nárůst tlaku.
Tak nastav to předpětí baňky /raději 1 mm, když Ti turbodmychadlo tak málo tlačí/ a udělej log. Pokud se doraz baňky dotýká na volnoběhu červíka a baňka i regulace chodí volně, tak by se to mělo polepšit /pokud nebude problém ve váze/.
"Pokud se doraz táhla nedotýká červíka při volnoběhu, tak odšroubuj ty dvě matičky, které drží baňku u držáku. Baňka by měla vlastní tíhou spadnout dolu bez zadrhnutí. Pak ji zvedej zpět k držáku. Měla by jít lehce a bez zadrhnutí až 1-2 mm před držák. K držáku ji pak musíš dotlačit přes odpor pružiny /to je to předpětí 1-2 mm/."
No a tohle Tvé vyjádření to je zase perla! "Anebo je červík nastaven tak jak je kvuli-reklamaci aby se turbo nezajebalo." Červík je nastaven tak, aby se při dotknutí dorazu táhla baňky tohoto červíku nastavily nastavovací lopatky do optimální polohy /přivřené/, která zabezpečí co nejrychlejší roztočení turbodmychadla a tím co nejrychlejší nárůst tlaku.
Tak nastav to předpětí baňky /raději 1 mm, když Ti turbodmychadlo tak málo tlačí/ a udělej log. Pokud se doraz baňky dotýká na volnoběhu červíka a baňka i regulace chodí volně, tak by se to mělo polepšit /pokud nebude problém ve váze/.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Jo ,zkusím táhlo povytáhnout o 1mm a udělam ten LOG
Špatně jsem to napsal,je to o táhle banky jak je nastavené,proč by to táhlo nastavily tak abych to honil od spodních otáček a něco se pos...o.(záruka na turbo)Mechanik ví,že jezdím převážně město tak nastavily táhlo na 2000ot. a výše,banku jsem jim dodal samostatně a nebyla zakáplá oranž barvou.Jinak repas je od kluku z Polskej.Jo a perlič to já jsem...

Dal jsem přepětí 1mm,ale muj dojem je že se nic nezměnilo.LOG udělám zítra,(NB chce samé aktualizace,...).Jenom dotaz ,na N75 ten odpor je v pořádku,ale kolik mám naměřit na konektoru-ten mi ukázal jenom 7.12 V, a VAG chybu 01262,31-00přerušení zkrat na kostru.Jinak N75 má pulkulatý štekr a muj na autě je čtverec,tak ho mám "zatím"zapojené na Prasáka(přepinuji).
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5107
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Na vedlejší stránce jsi psal, že máš N75 oválný s bílou čepičkou za 700kč...gars píše:Je ze šrotu(za 500),VAG jsem udělal ráno a chybu jsem vymazal hned.Konektor jsem měřil až uplně na konec než jsem odjel z garáže(bez chyby).Ještě dotaz-G71+G72 čidlo tlaku nas.vzduchu+snimač teploty nas.vzduchu,je to normální ,že je tak zajebané od oleje?
Člověče ty se nám snad jen zdáš. Na naše dotazy nejsi schopen opakovaně jednoznačně odpovědět. Naposled se Tě ptám zda jsi po měření N-75 vymazal chybu 01262. Stačilo odpovědět ANO.Ty mi odpovíš "VAG jsem udělal ráno a chybu jsem vymazal hned.Konektor jsem měřil až uplně na konec než jsem odjel z garáže(bez chyby)."Nerozumím tomu.
Tomáš Ti 26.5. po tom co jsi ulomil výstup od N-75 a omlouval to tím, že ventil byl z roku 98 napsal, že 98mička by měla mít hranatý štekr. Ty jsi mu odpověděl že máš oválný. Pak si 1.6. koupíš na šroťáku N-75 s oválným štekrem, který "strašně málo saje" abys pak navíc zjistil, že ho musíš zapojit na "PRASÁKA", protože máš na voze hranatý štekr.
Když něco měříš tak Ti nejde měřák. Když potřebuješ udělat log, tak je problém s notebookem. Nejsi schopen sem dát hodnoty, které jsi naměřil, protože neumíš převést jednotky tlaku /a to dnes máme INTERNET/.
Namísto toho abys prověřil, zda Ti regulace chodí volně, doraz táhla baňky se dotýká červíka a pak sem dal log, tak se stále na něco vyptáváš a vše Ti trvá jako lačnému sr...
Hodnoty, které jsi naměřil na N-75 jsou celkem normální. Když jsi takový šikulka, tak to nech spravit raději od někoho, kdo tomu rozumí.
Tomáš Ti 26.5. po tom co jsi ulomil výstup od N-75 a omlouval to tím, že ventil byl z roku 98 napsal, že 98mička by měla mít hranatý štekr. Ty jsi mu odpověděl že máš oválný. Pak si 1.6. koupíš na šroťáku N-75 s oválným štekrem, který "strašně málo saje" abys pak navíc zjistil, že ho musíš zapojit na "PRASÁKA", protože máš na voze hranatý štekr.
Když něco měříš tak Ti nejde měřák. Když potřebuješ udělat log, tak je problém s notebookem. Nejsi schopen sem dát hodnoty, které jsi naměřil, protože neumíš převést jednotky tlaku /a to dnes máme INTERNET/.
Namísto toho abys prověřil, zda Ti regulace chodí volně, doraz táhla baňky se dotýká červíka a pak sem dal log, tak se stále na něco vyptáváš a vše Ti trvá jako lačnému sr...
Hodnoty, které jsi naměřil na N-75 jsou celkem normální. Když jsi takový šikulka, tak to nech spravit raději od někoho, kdo tomu rozumí.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Tomas.cz-ano máš pravdu r.v.98.má hranatý konektor(na moje auto),za 730kč jsem našel z obchodu s oválným konektorem,ale koupil jsem ze šrotu za 500kč(oválný).
prka-po měření N75 jsem chybu NEVYMAZAL zapoměl jsem ,že po odpojení a zapojení chyba znovu vyskočí.
Tady je log na Ulož.to:log-9.6.2019.csv
Mě to asi bavý se mr..t na slunku v motoru několik hodin o víkendu.
prka-po měření N75 jsem chybu NEVYMAZAL zapoměl jsem ,že po odpojení a zapojení chyba znovu vyskočí.
Tady je log na Ulož.to:log-9.6.2019.csv
Mě to asi bavý se mr..t na slunku v motoru několik hodin o víkendu.
Víš co, zajdi si k doktorovi jestli nemáš Alzeimera. Již na druhé stránce tématu jsem Ti psal /a ne jen já/, že děláš ty logy blbě a doporučil jsem Ti "Chceš-li abychom lépe /objektivněji/ posoudily zda je max. akcelerace dobrá nebo ne, je nejlepší log na rovině na čtyřku asi od 1500 až po min. 3500 ot. Potřebujeme také vidět množství vstřikovaného paliva. Proto je nejlepší logovat skupiny 1,3,11. Skupinu 10 nepotřebujeme, protože i bez ní poznáme, zda jsi měl plyn po celou dobu až na podlaze /což jsi při Tvém logování neměl/." Ty následně uděláš log správně.
Teď nám sem předložíš log na trojku s následným zařazením čtyřky při 2709 ot. a další akcelerací a to ne stále na plný plyn.
Z logu na trojku jasně vyplývá, že turbo málo tlačí od nízkých otáček. Pokud se Ti na volnoběhu dotýká doraz táhla baňky červíku, máš nastaveno předpětí 1mm, baňka i ovládání nastavovacích lopatek chodí volně a plynule, tak buď špatně pracuje N-75 ze šroťáku, nebo je špatně nastaven červík a nebo Ti tlak po cestě od turba až po motor někde uniká. Já již však nejsem ochoten Ti dále radit, protože se s Tebou nedá spolupracovat a také nevěřím že je vše tak jak píšeš. Dej si to raději někde spravit.
Teď nám sem předložíš log na trojku s následným zařazením čtyřky při 2709 ot. a další akcelerací a to ne stále na plný plyn.
Z logu na trojku jasně vyplývá, že turbo málo tlačí od nízkých otáček. Pokud se Ti na volnoběhu dotýká doraz táhla baňky červíku, máš nastaveno předpětí 1mm, baňka i ovládání nastavovacích lopatek chodí volně a plynule, tak buď špatně pracuje N-75 ze šroťáku, nebo je špatně nastaven červík a nebo Ti tlak po cestě od turba až po motor někde uniká. Já již však nejsem ochoten Ti dále radit, protože se s Tebou nedá spolupracovat a také nevěřím že je vše tak jak píšeš. Dej si to raději někde spravit.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip