1,9 TDI PD 110KW ARL motor - leon 1M _ nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tiez mam pocit ze to ma zhorsujucu tendenciu, praktizujem iny postup nastriekam sprej do sania zalozim hadicu naspat zavriem kapotu a idem startovat na prvy krat to nechyti akokeby som malo nastriekal... nastriekam 2hy krat a startne ale chvilu to musi tocit
este to budem pozorovat a uvidíme osobne mimo kostry ma nenapada uz absolutne nic kedze vsetky zname chyby a standrardna udrzba bola vykonana
este to budem pozorovat a uvidíme osobne mimo kostry ma nenapada uz absolutne nic kedze vsetky zname chyby a standrardna udrzba bola vykonana
diagnostika ukazala cidlo teploty chladiacej vymenilo sa a tak ako obvykle sme stale kde sme boli auto nestartuje, startne iba pri dlhom toceni - co sa mi velmi nechce praktizovat z dovodu aby som nenamahal novu baterku
cize nahulim do sania sprej auto startne a funguje cely den raz sa stalo ze vecer po praci cca 9-10hodin stania som nestartol ani vecer
(este som skontroloval aj hodnoty na vstrekovacoch pohybovali sme sa vsade +- 0.xy najhoria hodnota bola 0,89mg predpokladam ze tym padom su vporiadku)
jedine co sa este nerobilo je ta hlava ale momentalne to nechcem dat robit ked nemam istotu ze to pomoze lebo 500,- euro za pokus niesom ochotny velmi skusat
mechanik je taktiez uz opatrny
co sa este nerobilo a mohlo by sposobovat problem:
zpetny ventil na palivaku / samotny palivovy filter
palivove hadice - su dost popraskane, pripadne poskodenie vedenia paliva niekde pod autom - toto skontrolujem zajtra
tandem - menil som ho mozno 5+ rokov dozadu
a este som nemenil cidlo kluky a vacky - diagnostika nepise ziadnu chybu
este by som mohol skontrolovat pod stieracmi prechodove konektory
naco sa momentalne zamerat ? dat nahodit novu hlavu? ak to nepomoze
cize nahulim do sania sprej auto startne a funguje cely den raz sa stalo ze vecer po praci cca 9-10hodin stania som nestartol ani vecer
(este som skontroloval aj hodnoty na vstrekovacoch pohybovali sme sa vsade +- 0.xy najhoria hodnota bola 0,89mg predpokladam ze tym padom su vporiadku)
jedine co sa este nerobilo je ta hlava ale momentalne to nechcem dat robit ked nemam istotu ze to pomoze lebo 500,- euro za pokus niesom ochotny velmi skusat

co sa este nerobilo a mohlo by sposobovat problem:
zpetny ventil na palivaku / samotny palivovy filter
palivove hadice - su dost popraskane, pripadne poskodenie vedenia paliva niekde pod autom - toto skontrolujem zajtra
tandem - menil som ho mozno 5+ rokov dozadu
a este som nemenil cidlo kluky a vacky - diagnostika nepise ziadnu chybu
este by som mohol skontrolovat pod stieracmi prechodove konektory
naco sa momentalne zamerat ? dat nahodit novu hlavu? ak to nepomoze

Tak ďalší update od natankovania plnej nadrze 2tyzdne dozadu auto štartovalo úplne normálne ešte aj dnes štartovalo od rána celý den poobede som prišiel domov a o 2hodiny nato startlo zdochlo naštartovalo na sprej momentálne mám pol nadrze
Spomínalo sa tu že či na štartovanie ma vplyv hladina nadrze momentálne sa to trosku potvrdzuje asi vyskúšam dotankovať pár litrov či začne štartovať normálne
UPDATE:
pocas minania nafty sa startovanie zhorsilo nastartovalo iba na spray
dotankoval som do plna auto funguje normalne ci zaparkujem dokopca alebo zkopca je to jedno na supu startne
vidim to ze dam namontovat novu vyvlozkovanu hlavu a budem dufam ze to bolo padajúcou naftou
(bojim sa toho ze sa to urobi a problem sa zopakuje po nejakej dobe znova ako to bolo za x posledných pripadov )

Spomínalo sa tu že či na štartovanie ma vplyv hladina nadrze momentálne sa to trosku potvrdzuje asi vyskúšam dotankovať pár litrov či začne štartovať normálne
UPDATE:
pocas minania nafty sa startovanie zhorsilo nastartovalo iba na spray
dotankoval som do plna auto funguje normalne ci zaparkujem dokopca alebo zkopca je to jedno na supu startne
vidim to ze dam namontovat novu vyvlozkovanu hlavu a budem dufam ze to bolo padajúcou naftou

