Slabé a silné vytápění

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Mára.
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 03 čer 2006, 16:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Mára. »

Marek77 píše:Pokud vím, tak všechny Octavie s dieselovým motorem (mimo PD) mají tři žhaviče v topení. Jsou vidět pod vakuovou pumpou.

Odběr jedné žhavicí svíčky je asi 8 Ampér. Klidně zapoj všechny tři.
Ahoj,PD je na tom jak,prosím?Díky
O1 Combi,96kw 2003
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

PD je má taky, až Fabie a Octy 2 už je nemají, mají elektrickej topnej prvek přímo v topení, takže se ohřívá vzduch vháněnej do auta přímo
rami
Aktivista
Příspěvky: 1687
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

[quote="Marek77"]Pokud vím, tak všechny Octavie s dieselovým motorem (mimo PD) mají tři žhaviče v topení. Jsou vidět pod vakuovou pumpou.

NO,ja na jedne delal rozvody a vubec to tam nemela.Myslim ze to byla 01 Ambiente 66 Kw.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

vetsinou jsou to auta urcena pro jizni trhy italie , spanelsko a pod tak ty to nemivaji
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

chiptuning píše:vetsinou jsou to auta urcena pro jizni trhy italie , spanelsko a pod tak ty to nemivaji
Jo, to je dost možné..........
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

chiptuning píše:vetsinou jsou to auta urcena pro jizni trhy italie , spanelsko a pod tak ty to nemivaji
jj, přesně tak, jak je to dovezený někde z jihu, tak to tam není
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Musí to být asi velký rozdíl, pokud to ve voze je a pokud není. Usuzuji tak dle sebe - pokud nezapnu bufík, motor se ohřívá nesrovnatelně déle, zatímco se sepnutým bufíkem je teplý rychleji než srovnatelný vůz s benzinovým motorem.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

Marek77 píše:Musí to být asi velký rozdíl, pokud to ve voze je a pokud není. Usuzuji tak dle sebe - pokud nezapnu bufík, motor se ohřívá nesrovnatelně déle, zatímco se sepnutým bufíkem je teplý rychleji než srovnatelný vůz s benzinovým motorem.
mam galaxy 11/96 tdi AHU, pújde též obejít bufík a zapnout jej kdykoli??díky moc
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Jaroušek píše:
Marek77 píše:Musí to být asi velký rozdíl, pokud to ve voze je a pokud není. Usuzuji tak dle sebe - pokud nezapnu bufík, motor se ohřívá nesrovnatelně déle, zatímco se sepnutým bufíkem je teplý rychleji než srovnatelný vůz s benzinovým motorem.
mam galaxy 11/96 tdi AHU, pújde též obejít bufík a zapnout jej kdykoli??díky moc
No jasně že pujde... Marek77 ti určitě rád poradí(rofl) ... Ale ty by jsi měl nejdříve ten bufik zfunkčnit... Nebo už ti faká??? Nevěřím... A co jinak, už to máš rozdělané??? Prý ve vašem ic bylo tolik oleje jak kdyby to byla vana... :) Wow... A to ani nevíš, že to turbo od andreho mám já a tobě jsem poslal to moje (noteeth) A jinak už mám xeny=paráda.... Tak se měj a ať ti ta oprava vyjde... čest brácha.. :punk:
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
rami
Aktivista
Příspěvky: 1687
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

chiptuning píše:vetsinou jsou to auta urcena pro jizni trhy italie , spanelsko a pod tak ty to nemivaji

jj,vlastne si vzpominam,myslim ze je to dovozz France ;-) Ze mne to nenapadlo .


NO,mne to pri caa 2 stupnich venku,trva caa 5 km,nez mam na budiku 90,vypnute topeni.Se zapnutym,caa 7 km.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jaroušek píše:mam galaxy 11/96 tdi AHU, pújde též obejít bufík a zapnout jej kdykoli??díky moc
Je to OT, ale povím: Stačí pomocí vypínače zkratovat čidlo vnější teploty.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Podporuje to i moje AFNko z 97?? (hm)
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Olda 28
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 27 úno 2007, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Lovosice

Příspěvek od Olda 28 »

Pokud je to TDI tak jo.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

OT bufík u GSA TDi:

Bufík je ovládán dvěma základními signály, a to signálem z čidla vnější teploty a signálem čidla teploty motoru.

Pokud je teplota motoru menší než 80°C, pak bufík sepne v případě, že teplota okolí je menší než +5°C (u modelů GSA II +10°C).
Tedy pokud vyzkratuješ čidlo vnější teploty vypínačem, bufík sepne kdykoli po startu motoru, bude-li teplota motoru menší než 80°C. Pokud motor překročí teplotu 80°C, bufík automaticky vypíná.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
RaKa
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 14 kvě 2007, 12:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RaKa »

Jak nejjednoduššeji ověřím, že žhavicí svíčky opravdu žhaví? Je to vidět někde ve VAGu? Motor ATD, digiklima. Mám pocit, že teplota vody leze strašně pomalu nahoru ted kdyz je kolem 0 a auto zezačátku netopí. Po delší jízdě ale drží na 90C.

Pokud je teplota vody těsně nad 50 a motor bezi na volnobeh a veku je kolem 0, mela by jit teplota vody nahoru? Svetla sviti, ale nic jineho nebezi. Popojizdel jsem nekolik minut v kolone a teplota se prakticky nehnula.
Octavia II 2.0 TDI PD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“