Ahoj,PD je na tom jak,prosím?DíkyMarek77 píše:Pokud vím, tak všechny Octavie s dieselovým motorem (mimo PD) mají tři žhaviče v topení. Jsou vidět pod vakuovou pumpou.
Odběr jedné žhavicí svíčky je asi 8 Ampér. Klidně zapoj všechny tři.
Slabé a silné vytápění
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Musí to být asi velký rozdíl, pokud to ve voze je a pokud není. Usuzuji tak dle sebe - pokud nezapnu bufík, motor se ohřívá nesrovnatelně déle, zatímco se sepnutým bufíkem je teplý rychleji než srovnatelný vůz s benzinovým motorem.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
mam galaxy 11/96 tdi AHU, pújde též obejít bufík a zapnout jej kdykoli??díky mocMarek77 píše:Musí to být asi velký rozdíl, pokud to ve voze je a pokud není. Usuzuji tak dle sebe - pokud nezapnu bufík, motor se ohřívá nesrovnatelně déle, zatímco se sepnutým bufíkem je teplý rychleji než srovnatelný vůz s benzinovým motorem.
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
No jasně že pujde... Marek77 ti určitě rád poradí(rofl) ... Ale ty by jsi měl nejdříve ten bufik zfunkčnit... Nebo už ti faká??? Nevěřím... A co jinak, už to máš rozdělané??? Prý ve vašem ic bylo tolik oleje jak kdyby to byla vana...Jaroušek píše:mam galaxy 11/96 tdi AHU, pújde též obejít bufík a zapnout jej kdykoli??díky mocMarek77 píše:Musí to být asi velký rozdíl, pokud to ve voze je a pokud není. Usuzuji tak dle sebe - pokud nezapnu bufík, motor se ohřívá nesrovnatelně déle, zatímco se sepnutým bufíkem je teplý rychleji než srovnatelný vůz s benzinovým motorem.



Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

chiptuning píše:vetsinou jsou to auta urcena pro jizni trhy italie , spanelsko a pod tak ty to nemivaji
jj,vlastne si vzpominam,myslim ze je to dovozz France

NO,mne to pri caa 2 stupnich venku,trva caa 5 km,nez mam na budiku 90,vypnute topeni.Se zapnutym,caa 7 km.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
OT bufík u GSA TDi:
Bufík je ovládán dvěma základními signály, a to signálem z čidla vnější teploty a signálem čidla teploty motoru.
Pokud je teplota motoru menší než 80°C, pak bufík sepne v případě, že teplota okolí je menší než +5°C (u modelů GSA II +10°C).
Tedy pokud vyzkratuješ čidlo vnější teploty vypínačem, bufík sepne kdykoli po startu motoru, bude-li teplota motoru menší než 80°C. Pokud motor překročí teplotu 80°C, bufík automaticky vypíná.
Bufík je ovládán dvěma základními signály, a to signálem z čidla vnější teploty a signálem čidla teploty motoru.
Pokud je teplota motoru menší než 80°C, pak bufík sepne v případě, že teplota okolí je menší než +5°C (u modelů GSA II +10°C).
Tedy pokud vyzkratuješ čidlo vnější teploty vypínačem, bufík sepne kdykoli po startu motoru, bude-li teplota motoru menší než 80°C. Pokud motor překročí teplotu 80°C, bufík automaticky vypíná.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Jak nejjednoduššeji ověřím, že žhavicí svíčky opravdu žhaví? Je to vidět někde ve VAGu? Motor ATD, digiklima. Mám pocit, že teplota vody leze strašně pomalu nahoru ted kdyz je kolem 0 a auto zezačátku netopí. Po delší jízdě ale drží na 90C.
Pokud je teplota vody těsně nad 50 a motor bezi na volnobeh a veku je kolem 0, mela by jit teplota vody nahoru? Svetla sviti, ale nic jineho nebezi. Popojizdel jsem nekolik minut v kolone a teplota se prakticky nehnula.
Pokud je teplota vody těsně nad 50 a motor bezi na volnobeh a veku je kolem 0, mela by jit teplota vody nahoru? Svetla sviti, ale nic jineho nebezi. Popojizdel jsem nekolik minut v kolone a teplota se prakticky nehnula.
Octavia II 2.0 TDI PD