
Regeneracia DPF kazdych 17km Superb 2.0tdi CR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Regeneracia DPF kazdych 17km Superb 2.0tdi CR
Dobry vecer, poprosil by som vas, ci Vas nenapadaju nejake napady ako vyriesit moj problem. Mam skodu superb 11/2010 2.0tdi CR 103kw CFFB najazdenych 217000km. Auto robi regeneraciu kazdych 17 az 20km. Regeneracia prebiehne tak ako ma. Pocas jazdy vyregeneruje dpf na 6g a ked idem tak ho postupne zaplna a vzdy cca po 17-20km ho naplni na 20gramov a vtedy sa regeneracia spusti opat. Ked stojim na mieste a mam napojenu diagnostiku tak dpf neplni ale akonahle pridam plyn aj na volnobeh tak hned po gramoch postupne naplna dpfko a dokaze ho naplnit za 10minut. V oleji bolo vela nafty z castych a asi aj nedokoncenych jazd. Auto som takto kupil a pred kupou boli vymenene trysky, zhavice, olej, filtre, odkarbonovany motor a zevraj vycistene dpf. Vsetko bolo robene v agat diesel pezinok v 4/2019. Ked som zistil ze regeneraciu robi kazdu chvilu napadlo ma vymenit snimac digerencneho tlaku, kedze nevykazovalo na diagnostike ziadne chyby. Vymenil som ale nic sa nezmenilo. Jedine co nechspě preco ukazuje na diagnostike obsah popolceku 0. Nemoze to byt nejaka softverova chyba? Popripade nieco co rychlo zaplna filter? Lebo ked regeneruje tak auto dymí a smrdi ako stara avia. Nenapada Vas nieco? Dakujem za kazdy napad 

Naposledy upravil(a) luking dne 30 črc 2019, 23:20, celkem upraveno 1 x.
Pokud to při regeneraci silně dýmí, tak je špatná funkce oxidačního katalyzátoru, který řádně nezapálí přivstříklou naftu a neproběhne dobře vypálení částicového filtru. Již to tu nedávno někdo řešil. Nejlevnější prvotní řešení je vyzkoušet funkci oxidačního katalyzátoru. To, co popisuješ vypadá na to, že ti to stále regeneruje dokola a není schopno řádně DPF zregenerovat. Ono totiž nepomůže vyčistit částicový filtr, když ten oxidační je případně poškozený nebo nefunkční.
Dakujem za odpoved. Ono to ale normalne ten filter zregeneruje. Pokial mam pripojenu diagnostiku a prebieha regeneracia tak cestou pomaly gramy z dpf ubudaju a ked stojim tak tiez, dokonca ked stojim na mieste ubudaju rychlejsie ale ked pridam na mieste plyn tak aj pocas regeneracie gramy naplnenia stupnu. Ale nakoniec ked idem normalne alebo stojim na mieste tak zregeneruje filter na cca 6-8gramov a zase po regeneracii prejdem 17 km a filter ma hned 20g a spusti opat regeneraciu..
a takto sa tocim v tom dookola

Bravomv píše:Něco musíš mít špatně, a to přesto, že ti to ukazuje diagnostika. DPF filtr vždy zregeneruje lépe, když auto jede a motor má nějaké zatížení, než když stojíš jen na místě a ještě k tomu na volnoběh, to je nějaký nesmysl.
Ano, viem ze by mal lepsie regenerovat pocas jazdy ako pri volnobehu, ale ja ked pridam nad 3000otacok tak ho aj pri regeneracii zahlcuje. Nenapada Vas niekoho nejake riesenie? A ten oxidacny katalizator je pri tomto motore sucastou dpf.. myslite ze to moze byt ono? Dakujem
Re: Regeneracia DPF kazdych 17km Superb 2.0tdi CR
Ako sa hovorí, mačka vo vreci ... Kdoví co tam po "čištění" vrátili, kdoví co je tam za vstřiky ...luking píše:Auto som takto kupil a pred kupou boli vymenene trysky, zhavice, olej, filtre, odkarbonovany motor a zevraj vycistene dpf. Vsetko bolo robene v agat diesel pezinok v 4/2019.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 210
- Registrován: 06 čer 2011, 07:45
- Bydliště: Košice
Odpoj DPf a pridaj, ked zadymi na cierno z turba, tak niekde je dierava hadica alebo IC. Ja by som zacal hladat chybu ze ma malo vzduchu, a dymi ako ked nezvolia papeza, zato zaplni hned DPF. mozno aj DPF je KO, ale bude tam aj nieco ine...
S pozdravom : Jano
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K
Skoda Octavia 1 Combi 2004, 1.9 TDI 81Kw, ASV-AHF
Skoda Octavia II Combi 2012, 2.0TDI CFHC L&K