Zdravím,
mám auto zatím krátce, ujel jsem asi 2 tisíce km, celkem má najeto 49 tisíc km. Jak jsem zatím vysledoval, regenerace se mi dělá zhruba každých 250 km. Motoru je úplně jedno jestli jedu krátké trasy, nebo jedu třeba 70 km po dálnici 130 km/h. Teplotu do DPF nedostanu tak vysokou, aby se saze sami začaly spalovat.
Auto je celé komplet bez závad, motor funguje bez problémů.
Je to u těchto motorů s močovinou a dvěma EGR normální.
U 1,9 TDI PD BLS jsem o DPF ani nevěděl, že ho tam mám. Tahle nová potvora mi už jednou rozsvítila kontrolku DPF, která zhruba po 15 km zase normálně zhasla. Diag ukazovala běžící regeneraci, takže vše v pořádku.
Jindy mi po zhasnutí motoru zůstane běžet ventilátor chladiče, jasná známka přerušené regenerace, tak jedu delší cestu a je klid.
Jen se mi zdá divné, že se to děje relativně často a že se dělají jen regenerace. Vlastní jízdou v jakémkoliv režimu nedojde ke spalování sazí.
Máte někdo s tímto motorem nějakou zkušenost
Roman
Sharan 2,0 135 kW DFMA regenerace DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Osobne by som sa pozrel na koľko je to DPF podľa diagnostiky zaplnené. Pri 49tkm to môže mať tak 10-15g nespálitelného popolčeka. Samozrejme za predpokladu, že to auto nieje giganticky stočené napr. z 349tkm.
Nemám síce 2 EGR ani nepridávam močovinu ale na motom 2.0TDI CR 135kw sa regeneruje DPF od 400-800km záleží od toho ako jazdím a to mám skoro 200tkm.
Pri vypalovaní by mala byť teplota okolo 600°C za DPF.
Nemám síce 2 EGR ani nepridávam močovinu ale na motom 2.0TDI CR 135kw sa regeneruje DPF od 400-800km záleží od toho ako jazdím a to mám skoro 200tkm.
Pri vypalovaní by mala byť teplota okolo 600°C za DPF.
Zaplněný to je na 8,2 g a stočené to není.marfan píše:Osobne by som sa pozrel na koľko je to DPF podľa diagnostiky zaplnené. Pri 49tkm to môže mať tak 10-15g nespálitelného popolčeka. Samozrejme za predpokladu, že to auto nieje giganticky stočené napr. z 349tkm.
Nemám síce 2 EGR ani nepridávam močovinu ale na motom 2.0TDI CR 135kw sa regeneruje DPF od 400-800km záleží od toho ako jazdím a to mám skoro 200tkm.
Pri vypalovaní by mala byť teplota okolo 600°C za DPF.
Mám to v automatu 6 st. a ten motor jezdí v režimu 1 300 - 2 000 otáček, a to už jedu 130 km/h.