O1 spojka v háji + výměna za jednohmotu ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Maxcz: No nic moc volba,dal jsem taky a lituju.Po nějakých 15 tis.km už mi ty vibrace vadí a rozhodně jsou větší než čerstvě po výměně.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

NOVON píše:Maxcz: No nic moc volba,dal jsem taky a lituju.Po nějakých 15 tis.km už mi ty vibrace vadí a rozhodně jsou větší než čerstvě po výměně.
+2 stránky rad a zkušeností k ničemu :roll:
bemmet
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 12 pro 2011, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od bemmet »

SRY tam kde je 1 hmota das 1 hmotu,kde je 2 hmota das snad 2 hmotu,muj nazor z praxe.

Mazda 6 po montazí zakazník chtel nechat namotovat 1 hmotu kvuli financí.

Problem-vybrace pri jizde. predtím nic nebylo.

audi a4 allroad

Opet po montazi 1 hmoty vypochodovala klikovka ven :D (po najezdu 2000TKM) zaruka neuznana zakazniky vzdy na to pripravuji ( nas zakazník nas pan )
to same mereni 2 hmoty... vule ci její zivotnost není 100%.

rid se dle najetych km zhruba pokud auto ma 200TKM udelj ji at nedelas 2 praci sada od SACH CI LUK (co das je to jedno stejnak je to vse prebal a jedna firma) stojí hovno. (LOL) (LOL)
tomtt
Přispěvovatel
Příspěvky: 302
Registrován: 13 pro 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01

Příspěvek od tomtt »

Mám oktu 66kW AGR rok 2000 - podle čísla motoru už s dvouhmotou.
Brácha má starší AGR rok 1998 bez dvouhmoty a rozdíl ve vibracích naprosto žádný. Do dvouhmoty bych nešel.
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
b707
Přispěvovatel
Příspěvky: 514
Registrován: 22 říj 2013, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od b707 »

jak vis ze tam mas puvodni spojku?
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 722
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Nechápu, proč se to tady ve finále řeší, když má svého servismana. Každý poradí, dej tam to, co tam patří, když je to v sérii a nakonec to stejně je jinak. Pochopím, když si to děláš sám, tak se zeptáš. Ale takhle máš jenom představu úspory. Což i odpovídá jízdnímu režimu v 1500ot.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

auto se mi chova uplne stejne jak s 2hm, tak s 1hm... mam tam nejakou vuli uz od doby co auto mam a porad to je stejne. Spojka mi jde taky porad stejne ... a duneni? Moja co ma starsi 2hm tak jinduni. Nizkych tak 20x vic jak moje 1hm
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

No tak mi došla s jednohmotou Valeo trpělivost a chci tam dát zpět dvouhmotu.A teď otázka,co je lepší LUK nebo SACHS? O cenu až tak nejde,rozdíly jsou minimální.Puvodne tam byla 220 mm LUK.
Díky za odpovědi.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já bych dal LUK 600000600
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Tomášcz: Jj, dík za potvrzení i mého tipu.Už do toho nasedám nasrany z těch vibrací,chci plavnou jízdu tak jako naší druhé oktávě- s dvouhmotou.
Zprvu nové Valeo bylo v pohodě,ale po 30 tis km už je to maras..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Asi záleží jak které auto. Dali jsme jednohmotu do Caddy 1,9PD 77kW kde byla dvouhmota a rozdíl žádný, jízda naprosto parádní i z nízkých otáček, rozdíl nikdo nepozná. Pak jsme dali jednohmotu do T5 kde byla dvouhmota a katastrofa, kolem 1800 se rozklepalo celé auto. Máme teda vše upravené od DP. Po roce trápení se dala zpátky dvouhmota a dobrý.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5052
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Je to auto od auta. Zase ta jednohmota vydrží,přežije auto. Zvlášť po městě a chipem. Dvouhmota po 150tis pryč a jednohmota ATD již 500tis,vše na taxiku.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Hlavně Valeo je shit. Když se dá origo jednohmota, je to úplně jiná káva, případně parádně funguje i National z Renovaku.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Já už nechci pokusy,chlopi.Už jednou jsem chtěl ušetřit a nevyšlo to,navíc komu by se furt chtělo kuchat převodovku ven z auta.
Myslím,že s tou úpravou co tam mám vydrží i dvouhmota aspoň 100 tis.km,více už s tím autem nenajedu.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
b707
Přispěvovatel
Příspěvky: 514
Registrován: 22 říj 2013, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od b707 »

kdyz nechces pokusy tak dej origo dvouhmotu vydrzi 2x tolik co druhovyroba od stejne znacky
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“