O1 spojka v háji + výměna za jednohmotu ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
SRY tam kde je 1 hmota das 1 hmotu,kde je 2 hmota das snad 2 hmotu,muj nazor z praxe.
Mazda 6 po montazí zakazník chtel nechat namotovat 1 hmotu kvuli financí.
Problem-vybrace pri jizde. predtím nic nebylo.
audi a4 allroad
Opet po montazi 1 hmoty vypochodovala klikovka ven
(po najezdu 2000TKM) zaruka neuznana zakazniky vzdy na to pripravuji ( nas zakazník nas pan )
to same mereni 2 hmoty... vule ci její zivotnost není 100%.
rid se dle najetych km zhruba pokud auto ma 200TKM udelj ji at nedelas 2 praci sada od SACH CI LUK (co das je to jedno stejnak je to vse prebal a jedna firma) stojí hovno.

Mazda 6 po montazí zakazník chtel nechat namotovat 1 hmotu kvuli financí.
Problem-vybrace pri jizde. predtím nic nebylo.
audi a4 allroad
Opet po montazi 1 hmoty vypochodovala klikovka ven

to same mereni 2 hmoty... vule ci její zivotnost není 100%.
rid se dle najetych km zhruba pokud auto ma 200TKM udelj ji at nedelas 2 praci sada od SACH CI LUK (co das je to jedno stejnak je to vse prebal a jedna firma) stojí hovno.


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 302
- Registrován: 13 pro 2006, 21:16
- Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01
Mám oktu 66kW AGR rok 2000 - podle čísla motoru už s dvouhmotou.
Brácha má starší AGR rok 1998 bez dvouhmoty a rozdíl ve vibracích naprosto žádný. Do dvouhmoty bych nešel.
Brácha má starší AGR rok 1998 bez dvouhmoty a rozdíl ve vibracích naprosto žádný. Do dvouhmoty bych nešel.
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
Nechápu, proč se to tady ve finále řeší, když má svého servismana. Každý poradí, dej tam to, co tam patří, když je to v sérii a nakonec to stejně je jinak. Pochopím, když si to děláš sám, tak se zeptáš. Ale takhle máš jenom představu úspory. Což i odpovídá jízdnímu režimu v 1500ot.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Asi záleží jak které auto. Dali jsme jednohmotu do Caddy 1,9PD 77kW kde byla dvouhmota a rozdíl žádný, jízda naprosto parádní i z nízkých otáček, rozdíl nikdo nepozná. Pak jsme dali jednohmotu do T5 kde byla dvouhmota a katastrofa, kolem 1800 se rozklepalo celé auto. Máme teda vše upravené od DP. Po roce trápení se dala zpátky dvouhmota a dobrý.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5052
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Je to auto od auta. Zase ta jednohmota vydrží,přežije auto. Zvlášť po městě a chipem. Dvouhmota po 150tis pryč a jednohmota ATD již 500tis,vše na taxiku.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha