škoda yeti rozvodovka demontáž

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

karter
Aktivista
Příspěvky: 1493
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

škoda yeti rozvodovka demontáž

Příspěvek od karter »

Chlapy jak vytahnout rozvodovku ven? Překaži tam trubky mazani turba.Mám vytáhnout ven tu hřidel vnitřního kloubu?Obrázek
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

můžeš...
To je situace!
karter
Aktivista
Příspěvky: 1493
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

díky a je třeba s rozvodovky vypustit olej?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

když tu hřídel nevytáhneš, tak ani ne, a i když jo, tak z toho vyteče tak půl deci až deci co je nad hranou gufera
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od auto-point »

proč jí taháš ven?
mubarak
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 05 čer 2013, 18:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od mubarak »

Určitě kvůli slavnému EGR :D
karter
Aktivista
Příspěvky: 1493
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

mubarak píše:Určitě kvůli slavnému EGR :D
ano kvůli egr ventilu ale stačí vytáhnout ven jen tu přirubovou hřidel aby se dalo dostat na ten šroub od přepadu mazani turbaObrázek
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Tomu inženýrovi co to takhle vymyslel bych nechal dělat po dobu jeho života 2 denně sice by se nepředřel ale ani by se nezastavil a pochopil by jakou nakreslil kravinu nedávno jsem skládal jednu V8 kde byl taky egr schovanej takovým způsobem že se ti ani nechce myslet že bys ho měl měnit ale byl udělaný kvalitně kara najeto 300 nikde nic zahnojenyho sazema vstup do saní vyřešen ejektorově tak že všechy kanály brali směs vzduchu a spalin rovnoměrně proč se někdo neponaučí a nedělá věci kvalitně odpovím si sám tlak na to aby se prodávaly díly a hlavně aby se produkovaly nové a nové hovadiny a testovalo se na konečným zákazníkovi.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

To ano, že by aspoň ten chladič spravili trochu menší hneď by to išlo lepšie von. Na 1.6-ke je to ako-tak malina, 2.0 horšie ale 4x4 to je fakt dosť naprd
rami
Aktivista
Příspěvky: 1666
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

a ten unasec jde dobre vyndat nebo nejaky spesl pripravek na to ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

rami píše:a ten unasec jde dobre vyndat nebo nejaky spesl pripravek na to ?
Je potřeba speciální dlouhý inbus.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5020
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Jo,konstruktér a manažer koncernu,který to měl v hlavě srovnané,zemřel,jak psali včera.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No, historie kolem pana Piecha to je jistě také zajímavé, zvlášť poslední roky. Vsadil bych boty, že ty jeho tanečky v dubnu 2015 kolem Winterkorna a snaha o jeho sesazení byly jistě spojené s za necelých šet měsíců naplno propuknuvši aférou kolem EA189 ... To samý ty snahy o převzetí VW od Porsche ...
Kdyby W. odsunuli, kdoví jak by to celé dopadlo (pravděpodobně by se nikdo tak rychle veřejně nepřiznal a neomluvil ...),
divil bych se, kdyby o těch softwarových hrátkách u Piechů (i Porschů :) ) celou dobu nevěděli a jejich nasazení neschválili ...

Jo, právě proto je ten chladič na EGR tak velký na EU4 a mladších, aby dokázal natolik zchladit spaliny a ty tak byly účinější v redukci NOx za cenu vyšší produkce sazí, který ale odchytí DPF ...
rami
Aktivista
Příspěvky: 1666
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

zizuzidan píše:
rami píše:a ten unasec jde dobre vyndat nebo nejaky spesl pripravek na to ?
Je potřeba speciální dlouhý inbus.
jde normakne koupit ? jak je dlouhy a 5 ?

pak to jde v pohode rukama vyndat jak na prevovdovce ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

rami píše:
zizuzidan píše:
rami píše:a ten unasec jde dobre vyndat nebo nejaky spesl pripravek na to ?
Je potřeba speciální dlouhý inbus.
jde normakne koupit ? jak je dlouhy a 5 ?

pak to jde v pohode rukama vyndat jak na prevovdovce ?
Je to inbus 6 a delká 32cm
Rukama to nevyndáš,je na to i špešl přípravek,ale když si poradíš tak to jde i bez něj
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“