Dobry den, chcel by som sa spytat o nejaku radu. Mam problem s VW pasat kombi 1,9TDI PD AVF 96KW. Auto po zohriati viac ako cca 80 stupnov, chyti okamzite, a po 1,5s zdochne. Vstreky boli von, boli poskodene gumicky, ulozenia vstrekov hrany pozrazane, dotiahnute 12Nm 270stup., nastavovacia skrutka vstrekovaca v najvacsom stlaceni povolena o 180 stupn. ,a dotiahnuta kontra matica na 30Nm. Vstrekovac korekcie vstrekovacov su podla mna este v pohode, az na jeden 1. valec mam podozrenie. Synchronizacia nastavena na 0 az +0,6. Dalsia vec co je velmi zaujimava spotreba paliva vo vcds kolo 1,2L na volnobehu a vstrekovacia davka kolo 12-13mg po zahriatii na 90 stupn, a ked je auto studene, vtedy ide dole davka paliva aj spotreba. Skusal som nasimulovat teplotu pri skutocnej teplote motora 90stupn. na 5 stupn. s odporom 4K7 v okruhu 4 pinoveho konektora cidla teploty motora. Zmenila sa davka vstrekovaci na cca 8-9mg, a rozhodila korekcia 1 vstrekovaca na cca +1,3mg a spotreba paliva klesla na 1L. Co to moze sposobovat takuto velku spotrebu a to stratovanie po viac cc 80stupn. chyti a zdochne, a kede ked tocim dlhsie vtedy, kedy ma zdochnut vrci uz normalne, samozrejme s vysokou spotrebou. Asi bude problem ze na tuto RJ su ine vstreky.
-cislo vstrekovaca 038 130 073AR
- cislo RJ 038 906 019 EP
