DSG na rotačce úvaha

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kamuflage
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Odpovědi: 0
Registrován: 27 bře 2009, 23:12
Bydliště: Karviná

DSG na rotačce úvaha

Příspěvek od kamuflage »

Zdar parto, čistě jen ze zvědavosti a na teoretické úrovni. Šlo by dobastlit DSG převodovku na rotačku?

Dávám ten dotaz preventivně do sekce "Diskuze - MIMO mísu"

Díky za příspěvky.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Čisto na teoretickej úrovni ide všetko, každopádne golf mk4 R32 mal prvé DSG takže teoreticky niečo by mohlo ísť spraviť.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
b707
Přispěvovatel
Příspěvky: 514
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2013, 21:41

Příspěvek od b707 »

po mechanicke strance to na motor nasadit pujde
mirulu
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Odpovědi: 0
Registrován: 09 črc 2010, 19:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od mirulu »

U Pd je nejjednodušší cestou překopat to celé na edc16. Převodovka se s ecu baví po canu a pochopitelně jí do toho po canu kecá. To konkrétně se baví o kroutícím momentu, kde v edc16 se Mk jako prvotní informace používá před konverzí na vstřikované palivo v mg. Aby ale dsg fungovala korektně, potřebuje ještě informace z ABS, ale není to nutné. Pro základní provoz.
Co se týče edc15 a rotačky tedy, je nutné se zamyslet nad tím, jak starý automat omezuje dávku paliva při rozjezdu a během řazení a jestli vůbec. Pakliže by někdo vymyslel převodník z této staré informace na informaci kroutícího momentu (třeba tam už je, edc15 má nějaké náznaky použití Mk má) a věděl jak naložit z can signálem, asi by to šlo i na tu rotajdu, a vlastně ve finále na jakýkoliv motor s řídící jednotkou.
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Odpovědi: 0
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

viem si predstavit ako by to mohlo fungovat, sice v edc15 niektore potrebne casti proste nie su, cize sa tam musi riesit o chlp iny koncept, ale myslim si, ze to nie je nic co by sa nedalo prekonat (crazy)
powered by rb-digital.sk_____________
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Myslim si ze je to riestelne ako celok mame to overene na praktckej aplikacii. Kontaktuj dieselpower a ak nepochodís tak mozes aj mna. Mame to obaja vyriesene.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Takže otázka nastáva akú prevodovku DSG teda použiť ? Kedže ich je celkom dosť bolo by zaujímavé vedieť ktorá by sa dalo použiť
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Já bych volil mokrou 6ti kvalt.
Nebo potom tu novou mokrou 7mi kvalt ta snese i slušný krouťák.
Suchý určitě ne.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

A čo sa týka fyzického napasovania tak nie je tam problém s tým že by nepasovala ? na motor ju ide pripevniť plug and play ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

novu 7kvaltovu tam nedate aby sa to rozbehalo. To mozem s urcitostou povedat.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Čiže staršie mokré 6 DSG by tam šlo hej ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Jestli šlo nebo nešlo není ta správná otázka, ta správná otázka zní PROČ ?

To mi připomíná toho nadšence co nasypal do své Mazdy RX8 800 000,- za přestavbu na el.pohon aby to před homologací zabalil, protože ta by stála dalších 150 000,- a to se s tím sral skoro 10 let.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

favo píše:, ta správná otázka zní PROČ ?
Proč ne, mě to třeba zajímá ? Věřím, že je zde na foru vícero lidí co mají nějaké to druhé/třetí.. auto na hraní a pokusy.

Já mám například ještě for fun seriovku bez úprav New Beetla ALH

Nabastlit to tam bych si dokázal ještě nějak představit, ale elektrika, to je pro mě španělská vesnice a sypat do toho desetitisíce za nějaké složité převodníky z EDC15 nebudu.

BH motor: Na kolik ta samotná úprava zhruba vyjde ? (myslím tím cenu práce, případně nějakého custom HW)
E91 N52B30 :)
Uživatelský avatar
Schnapi
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Odpovědi: 1
Registrován: 19 bře 2011, 15:10
Bydliště: Okolí Příbrami

Příspěvek od Schnapi »

Jde to jak na rotačku, tak i na PD. S rotačkou je větší problém... Co se týče úchytů dají se koupit redukce pak dolati SW. pokud na pokusy ok, pokud na závody, sprinty tak raděj nech upravit převodovku.... Váha dělá své :)
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Jde mi spíš oto co tím získáš.
Z toho co jsem vyčetl, tak kromě rychlého přeřazení a toho že to řadí za tebe vlastně nic víc nezískáš, teda kromě brzkých problémů s drahým servisem.
U sedmikvaltu se suchými spojkami je popojíždění v kolonách hotový peklo, parkování není o nic lepší. Šestikvalt s mokrými spojkami je na tom přeci jen lépe, ale stále se o nějakém komfortním rozjíždění hovořit nedá.
Proto si říkám co by koho vedlo k tomu si pořízovat automat, hlavně DSG pokud není úplný jelito na řazení.
DSG automat je těžký, drahý na servis a údržbu s nejistou výdrží.
Nejsem odpůrce úprav, ale dle mého by úprava měla dávat smysl nebo by měla být nějakým přínosem pro majitele, třeba vyšší výkon a podobně, ale tohle mi nedává smysl vůbec žádný a navíc jen získáš převodovku, která tě ve finále finančně zrujnuje, protože novou tam na 100% nikdo z vás zájemců nedá, protože by jí nezaplatil, poněvač i blbý 6Q v novotě stojí přes 70000,- co takový DSG a ojetina je jen zárukou brzkých problémů.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“