DSG na rotačce úvaha
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 134
- Registrován: 27 bře 2009, 23:12
- Bydliště: Karviná
Odpovědi: 0
DSG na rotačce úvaha
Zdar parto, čistě jen ze zvědavosti a na teoretické úrovni. Šlo by dobastlit DSG převodovku na rotačku?
Dávám ten dotaz preventivně do sekce "Diskuze - MIMO mísu"
Díky za příspěvky.
Dávám ten dotaz preventivně do sekce "Diskuze - MIMO mísu"
Díky za příspěvky.
U Pd je nejjednodušší cestou překopat to celé na edc16. Převodovka se s ecu baví po canu a pochopitelně jí do toho po canu kecá. To konkrétně se baví o kroutícím momentu, kde v edc16 se Mk jako prvotní informace používá před konverzí na vstřikované palivo v mg. Aby ale dsg fungovala korektně, potřebuje ještě informace z ABS, ale není to nutné. Pro základní provoz.
Co se týče edc15 a rotačky tedy, je nutné se zamyslet nad tím, jak starý automat omezuje dávku paliva při rozjezdu a během řazení a jestli vůbec. Pakliže by někdo vymyslel převodník z této staré informace na informaci kroutícího momentu (třeba tam už je, edc15 má nějaké náznaky použití Mk má) a věděl jak naložit z can signálem, asi by to šlo i na tu rotajdu, a vlastně ve finále na jakýkoliv motor s řídící jednotkou.
Co se týče edc15 a rotačky tedy, je nutné se zamyslet nad tím, jak starý automat omezuje dávku paliva při rozjezdu a během řazení a jestli vůbec. Pakliže by někdo vymyslel převodník z této staré informace na informaci kroutícího momentu (třeba tam už je, edc15 má nějaké náznaky použití Mk má) a věděl jak naložit z can signálem, asi by to šlo i na tu rotajdu, a vlastně ve finále na jakýkoliv motor s řídící jednotkou.
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
viem si predstavit ako by to mohlo fungovat, sice v edc15 niektore potrebne casti proste nie su, cize sa tam musi riesit o chlp iny koncept, ale myslim si, ze to nie je nic co by sa nedalo prekonat 

powered by rb-digital.sk_____________
Jestli šlo nebo nešlo není ta správná otázka, ta správná otázka zní PROČ ?
To mi připomíná toho nadšence co nasypal do své Mazdy RX8 800 000,- za přestavbu na el.pohon aby to před homologací zabalil, protože ta by stála dalších 150 000,- a to se s tím sral skoro 10 let.
To mi připomíná toho nadšence co nasypal do své Mazdy RX8 800 000,- za přestavbu na el.pohon aby to před homologací zabalil, protože ta by stála dalších 150 000,- a to se s tím sral skoro 10 let.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 975
- Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
- Bydliště: Havířov
Odpovědi: 0
Proč ne, mě to třeba zajímá ? Věřím, že je zde na foru vícero lidí co mají nějaké to druhé/třetí.. auto na hraní a pokusy.favo píše:, ta správná otázka zní PROČ ?
Já mám například ještě for fun seriovku bez úprav New Beetla ALH
Nabastlit to tam bych si dokázal ještě nějak představit, ale elektrika, to je pro mě španělská vesnice a sypat do toho desetitisíce za nějaké složité převodníky z EDC15 nebudu.
BH motor: Na kolik ta samotná úprava zhruba vyjde ? (myslím tím cenu práce, případně nějakého custom HW)
E91 N52B30 

- Schnapi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 373
- Registrován: 19 bře 2011, 15:10
- Bydliště: Okolí Příbrami
Odpovědi: 1
Jde to jak na rotačku, tak i na PD. S rotačkou je větší problém... Co se týče úchytů dají se koupit redukce pak dolati SW. pokud na pokusy ok, pokud na závody, sprinty tak raděj nech upravit převodovku.... Váha dělá své 

Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Jde mi spíš oto co tím získáš.
Z toho co jsem vyčetl, tak kromě rychlého přeřazení a toho že to řadí za tebe vlastně nic víc nezískáš, teda kromě brzkých problémů s drahým servisem.
U sedmikvaltu se suchými spojkami je popojíždění v kolonách hotový peklo, parkování není o nic lepší. Šestikvalt s mokrými spojkami je na tom přeci jen lépe, ale stále se o nějakém komfortním rozjíždění hovořit nedá.
Proto si říkám co by koho vedlo k tomu si pořízovat automat, hlavně DSG pokud není úplný jelito na řazení.
DSG automat je těžký, drahý na servis a údržbu s nejistou výdrží.
Nejsem odpůrce úprav, ale dle mého by úprava měla dávat smysl nebo by měla být nějakým přínosem pro majitele, třeba vyšší výkon a podobně, ale tohle mi nedává smysl vůbec žádný a navíc jen získáš převodovku, která tě ve finále finančně zrujnuje, protože novou tam na 100% nikdo z vás zájemců nedá, protože by jí nezaplatil, poněvač i blbý 6Q v novotě stojí přes 70000,- co takový DSG a ojetina je jen zárukou brzkých problémů.
Z toho co jsem vyčetl, tak kromě rychlého přeřazení a toho že to řadí za tebe vlastně nic víc nezískáš, teda kromě brzkých problémů s drahým servisem.
U sedmikvaltu se suchými spojkami je popojíždění v kolonách hotový peklo, parkování není o nic lepší. Šestikvalt s mokrými spojkami je na tom přeci jen lépe, ale stále se o nějakém komfortním rozjíždění hovořit nedá.
Proto si říkám co by koho vedlo k tomu si pořízovat automat, hlavně DSG pokud není úplný jelito na řazení.
DSG automat je těžký, drahý na servis a údržbu s nejistou výdrží.
Nejsem odpůrce úprav, ale dle mého by úprava měla dávat smysl nebo by měla být nějakým přínosem pro majitele, třeba vyšší výkon a podobně, ale tohle mi nedává smysl vůbec žádný a navíc jen získáš převodovku, která tě ve finále finančně zrujnuje, protože novou tam na 100% nikdo z vás zájemců nedá, protože by jí nezaplatil, poněvač i blbý 6Q v novotě stojí přes 70000,- co takový DSG a ojetina je jen zárukou brzkých problémů.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi