auto ide uplne bez problemov svietila kontrolka motora. na VAG mi vyhodilo zavadu 5585 filter castic namerne zaneseny P 242F 00 ,a 7156 snimac polohy klapky v sacom potrubí /riadenie privodu vzduchu P2015 OO neplatný signál.ked som zavadu vymazal kontrolka motora zhasla zatial sa nerozsvietla ale na vag po chvili zavady nacitalo znovu.
obcas mi este vyhodi zavadu na vag 5120 rada valcu 1 sonda 1 P2196 signal prilis vysoky. a 4807 system spetneho vedeni vyfukoveho plynu prietok prilis maly.
chcem to rozobrat... pocitam ze egr bude zasrate ...rozobrat a vycistit.... aj cele sanie, chcel by som hned dat komplet opravnu sadu vyrivych klapiek .tie klapky maju snimac polohy tusim v tom servomotore. polohu zle vyhodnoti aj ked su vybehane tie klapky a nezavru alebo neotvoria sa do predpisanej polohy? cize ked sa vymenia klapky loziska a tie tiahla malo by to byt ok? dpf mi ukazuje cez vag zanesenie merena hmotnost sadzi 13,86g a objem olejoveho popilku 0,57 l. treba ho vyhodit a dat ho vycistit? alebo po odstraneni zavad sa spusti samoregenerácia ? lebo nutena mi cez vag nejde kanal kodovani II-11 a merene hodnoty 08. a na passate b7 2012 mi to ide aj spustit cez vag. ta porucha sonda 1 to bude lamba sonda co je hned za turbom na potrubi do dpf?
a samoregenerácia ma podmienku spustenia aby nevyhadzovalo ziadne chybove kody?
ak ma niekto skusenosti stym a nejake rady typy a triky uvitam kym sa dotoho pustim....
vopred dakujem za vsetky rady a skusenosti



