BWA nemá výkon
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BWA nemá výkon
Ahoj, koupil jsem G5 GTI, auto nemelo vykon, psalo chyby regulace a chuda smes, spodek uplne tupej, vrse taky nic moc, turbo dole tlacilo vic nez pozadavek a nahore zas min, v patek jsem vymenil DV ventil, byla tam jeste stara verze s membranou, byla tam dira, po vymene auto jelo super, vcera jsem jel asi 2 km taky ok, pak auto stalo 2h a pak uz zas nejelo. Rano jsem to nacital a byla tam zas chyba chude smesi, regulace uz ne. Po smazani a projizdce zas OK. Kdyz jsem to startoval, tak se to chvili hadalo na volnobeh, nevim, zkusit vymenit PCV?
VW Golf V 2.0 TFSI GTI
Tak po výměne PCV závada stále trvá, ale už se chová jinak. 1) trvalo mnohem déle, než se závada znovu zapsala, 2) když je uložená, tak i přesto auto občas jede normálně (předtím bylo auto mrtvé od zapsaní do vymazání), tak z toho nejsem moc moudrej... Dál je celkem cítit benzín z oleje, nicméně zatím olej nepřibývá
Možná jsem ještě zapomněl zmínit, v autě je nějaké HG Motorsport sání... může to mít souvislost? Když se auto ráno natočí tak je to jak vysavač jak to saje 😀
Možná jsem ještě zapomněl zmínit, v autě je nějaké HG Motorsport sání... může to mít souvislost? Když se auto ráno natočí tak je to jak vysavač jak to saje 😀
VW Golf V 2.0 TFSI GTI
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
akú máš dlhodobú a krátkodobú adaptáciu zmesi pri naštartovanom + zohriatom motore na volnobeh?
powered by rb-digital.sk_____________
Jo, kluci z východu si myslí, že zkopírují díl bez origo formy, ovšem s elasticitou membrán, ventilků ani tuhostí pružin si hlavu nelámou ...
To že tak lítá hladina oleje, meříš to při stejných podmínkách (teplota motoru, doba stání, auto na rovině)?
Na novějších EA888 to dělává KO zpětný ventil v olejovém kanálku na spodku hlavy pro její zásobení olejem, tady u EA113 to ale takový zpěták v hlavě nemá ...
To že tak lítá hladina oleje, meříš to při stejných podmínkách (teplota motoru, doba stání, auto na rovině)?
Na novějších EA888 to dělává KO zpětný ventil v olejovém kanálku na spodku hlavy pro její zásobení olejem, tady u EA113 to ale takový zpěták v hlavě nemá ...
Díky, objednán nový vč. těsnění, tak v pondělí uvidíme
(těsnění asi za 500 bez daně, jsem šel do kolen
)
Jinak jsem se koukal pod torpédo na ten plastovej bazmek z něhož vede ta hadice do sání, zda tam neobjevím nějakou netěsnost, občas to vydává divný zvuky, to je asi jen na efekt?


Jinak jsem se koukal pod torpédo na ten plastovej bazmek z něhož vede ta hadice do sání, zda tam neobjevím nějakou netěsnost, občas to vydává divný zvuky, to je asi jen na efekt?
VW Golf V 2.0 TFSI GTI