Bmm chcípne za jízdy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2008, 22:57

Bmm chcípne za jízdy

Příspěvek od e36power »

Ahoj. Řeším motor 2.0 BMM OII 4x už se stalo že za jízdy motor chcípne a nejde natočit. Dostal jsem tip na to že se seká klapka v egr ventilu (jestli nekdo resil)? Diag bez závad
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

spíš jestli to nemá vytlučený šachty pro vstřiky
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33656
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Bmm chcípne za jízdy

Příspěvek od slovacek.milos »

a za jak dlouho de zas natočit ?
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2008, 22:57

Příspěvek od e36power »

Třeba 15min nechá a pak to zas chytne. Ráno chytne bez problému takže když by bylo vymackane to uložení vstriku tak si myslím ze by to ráno špatne chtalo.
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

V tahu nebo po vyrazeni kvaltu ?
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2008, 22:57

Příspěvek od e36power »

Většinou při stále jízdě třeba na dálnice.
Proč v tahu nebo po vyřazení???
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Nejsou přeházený hadice u filtru?
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2008, 22:57

Příspěvek od e36power »

Mohl by to delal egr???
katomas
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 06 lis 2018, 19:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od katomas »

U BMM by měl být egr ještě klasicky z vrchu a držet na třech šroubech, takže bych ho jako první vyndal a potommáš přístup ke škrtící klapce, kterou bych vyčistil a potom řešil dál.
autoservis, pneuservis, Praha, https://www.kfautoservice.cz/
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33656
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

e36power píše:Mohl by to delal egr???
co třeba snímač otáček hal schládne a natočíš ;)
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Tohle mi dělala tchánova felicie BMM, při plynulé delší jizdě zdechla a po cca 5-10 minutách zase chytla a jela dál. Trvalo dva měsíce než čidlo otáček umřelo a dala se zjistit závada.

---------------------------------------------------------------
Moderátor: a proč k tomu ta citace? A ještě provázaná z více postů. Sem opravdu nechodí hlupáci co nepochopí na co reaguješ (LOL)
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Dost často tam odchází snímač polohy vačky. Tím bych začal.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1445
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2008, 22:57

Příspěvek od e36power »

Tak otočené hadice na palivovem cerpadle v nádrži. Evidentně v auto ESA vytankovávali šťávu před prodejem.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Takže geo měl víceméně pravdu, byť psal o filtru a problém byl u nádrže.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“