Divný zvuk TDI 1600-2000 ot/min

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

jinak jsem si nechal zmensil nastaveni hodnoty u volnobeznych otacek, takze se ted auto, pokud dojizdim treba na semafory, netrese :)

nechal zvysit statovaci davku paliva..ale startuje to porad stejne :(

tot asi vse..no jeste si to necham jednou promerit pac jsme nestihli vse co jsem chtel..tlak turba a tak..[/quote]


toto by ma celkom zaujimalo mne sa tiez zatrasie motor ked napriklad prichadzam ku krizovatke uplne dobrzdim a vtedy sa mi zatrasie motor na take 2-3sekundy.Ako si to riesil?

inak to horsie strartovanie za tepla odstranis repasom startera stoji to okolo 1500Sk nove puzdra a uhiky
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

no ja starter mam novy-(ted je tam maximalne tak 30t km)...tedy snad je novy..pac jsem ho pujcoval na odzkouseni tak se mi snad vratil ten muj :) takze ted snad uz jen slaba baterka ..nebo nekdo psal pokud to nestartuje tak dat odpor asi k cerpadlu..ale do toho bych nesel tak spatne to zase nestartuje

ted k tem vibracim...me to delalo, ze jsem vyradil a dojizdel tak to pri male rychlosti zacalo vibrovat, pripadne to pak chvili vibrovalo kdyz jsem zastavil a pak se to srovnalo

nemuzu najit odkaz na dieselpower nekde to tu urcite bylo...ale snad ti bude stacit tohle v anglictine

[Select]
[01 - Engine]
[Login - 11]
Enter 12233 to activate special adaptations,
[Do It!]

[Adaptation - 10]
Enter the "channel number" below to select each channel.
Put in the suggested value(s) in "new value".
[Test]
Observe the "test value" field to make sure the adaptation setting is acceptable.
[Save]

Channel 1: injected quantity
Check the injected quantity at idle, engine warm and all power consuming devices turned off.
Specification is 2.5 to 9 mg/h.
To change the amount of injected fuel perceived by the ECU, go to adaptation channel 1.
If you have driveability problems, you may want to increase it to 3-4 mg/h.
For slightly improved throttle response, you may try to decrease the value.

standardne je na kanalu 1. 32768 a ja tam mam ted 32668 a je to v pohode..asi muzes jit i niz...tak to zkus a uvidis..budu drzet palec :)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

nie odpor k cerpadlu ale odpor na cidlo teploty ktore oklame cerpadlo a to si mysli ze je motor uplne studeny a zvysi startovaciu davku na maximum ako ked startujes za studena.

skus dobyt teda baterku ked mas starter novy,hadam to pomoze ale niesom si isty .aky startovaci prud ma tvoja baterka?


diky za radu stou davkou toto som uz skusal a vtedy sa mi zdalo ze sa mi enormne zvysila spotreba nafty ,no ale este to vyskusam .aj tak na starom fore sa toto preberalo dlhu dobu a nakoniec tato uprava bola aj tak iba docasna a ono to po case zacne triast znova.

niekto vravi SETRVACNIK niekto CERPADLO a niekto Riadiaca jednotka.takze neviem.
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

hm tak to jsem ti moc nepomohl :( no ja to mam 2 dny takze jeste nemuzu soudit..ale zatim vidim jen pozitiva :)
no na baterku budu muset kouknout ..takhle z hlavy to nevim..a zkusim ji zmerit..ale to potrebuji nekoho k sobe...takze snad o vikendu, ale diky za radu
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

ja vim (offtopic)

jsem koukal na u baterku tak teoreticky by mela mit 680A, ale kolik dava ted to nevim..muzu jeste zkusit zmerit napeti..ale kvuli proudu budu muset na nejaky tester..no zkusim nejakou prodejnu baterii

jinak co se tyka toho startovani..tak se trosku bojim o cerpadlo...protoze pokud startuji jen otocenim klicku tak se to tak 2x 3x protoci..ale pokud do toho zmacknu plyn tak to naskoci hned..takze startuji s plynem..mi pripada, ze ten motor min nicim..tedy myslim (wallbash)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

jayd píše:ja vim (offtopic)

jsem koukal na u baterku tak teoreticky by mela mit 680A, ale kolik dava ted to nevim..muzu jeste zkusit zmerit napeti..ale kvuli proudu budu muset na nejaky tester..no zkusim nejakou prodejnu baterii

jinak co se tyka toho startovani..tak se trosku bojim o cerpadlo...protoze pokud startuji jen otocenim klicku tak se to tak 2x 3x protoci..ale pokud do toho zmacknu plyn tak to naskoci hned..takze startuji s plynem..mi pripada, ze ten motor min nicim..tedy myslim (wallbash)
tych 680 sa mi zda v pohode,ale zalezi aj aka je baterka stara.ja som teraz kupil novu bateriu ma 700A a startuje to asi tak na druhe otocenie motora nic hrozne pohoda.predtym som startoval aj 4-5s kym to naskocilo.

stym plynom neviem ci je to dobry napad.tak ci tak ja niesom vobec nauceny pridavat plyn pri startovani. asi je to vec zvyku ked to pomaha tak to je good.skusim to niekedy aj ja ci to pomoze este k lepsiemu startu ;)
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Uživatelský avatar
romanx
Přispěvovatel
Příspěvky: 325
Registrován: 12 bře 2006, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kladensko

Příspěvek od romanx »

Já to mám taky chvíly ale je fakt že s tím plynem to pomáhá.Mě tam při prodeji dali baterku 60Ah i když tam má být 74Ah a proto je to možná při startu línější a bez plynu se to převalí a když je chladněji tak je slyšet že hned nechytnou všechny válce na poprvé ale nechcípne to a během vteřiny běží všechny ale když přidám plyn tak otočí a maže hned na všechny válce v pohodě.Osobně to přičítám té slabší baterce a tím mám na začátek asi menší krouťák od startéru a proto chytne bez plynu trošku s problémy ale jinak když ho vypnu a hned zatočím znovu nebo během dne tak napoprvé běží i bez plynu v pohodě.





85kW PD
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“