Passat 1.9TDiPD vysoka volnobezna davka a spotreba-VYRIESENE
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33574
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: Passat 1.9TDi PD AVF - vysoka volnobezna davka a spotreb
[quote="VeilSide"]
Vsetko toto sa upravi (nie uplne optimalne) ked posuniem rozvod do + az niekde okolo 7°. vtedy sa volnobezna davka upravi na cca 5-6mg/str a spotreba na 0,7-0,8
nekdy je dobré zkusit co motoru chutná a člověk se diví u pedečka jsem zatím nikdy nelaboroval ale u rotačky když vemu kladívko na nastavovač a vcds zkusím uchem a vidím okem co si mohu dovolit jsem schopný zvýšit dojezd z 1000 km na 1200 na plnou nádrž,
Vsetko toto sa upravi (nie uplne optimalne) ked posuniem rozvod do + az niekde okolo 7°. vtedy sa volnobezna davka upravi na cca 5-6mg/str a spotreba na 0,7-0,8
nekdy je dobré zkusit co motoru chutná a člověk se diví u pedečka jsem zatím nikdy nelaboroval ale u rotačky když vemu kladívko na nastavovač a vcds zkusím uchem a vidím okem co si mohu dovolit jsem schopný zvýšit dojezd z 1000 km na 1200 na plnou nádrž,
Já u PD laboroval s tím, že na synchronizaci 0,0 při zahřátém volnoběhu padla volnoběžná dávka na cca 2 mg a auto se na volnoběh nepatrně třepalo a korekce jednoho ze vsřiků stoupala k výšinám. Při posunutí synchronizace 1,1 vše ok, dávka 3,5 mg a vstřiky v pohodě... Ale tady to bude fakt tou vačkou...
S2 CFGB DSG
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33574
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Ahojte
K tym nesediacim vstrekom k softu
Ako ste na to prisli ked som daval ROVNAKE vstreky ako tam boli a bolo to napisane aj v prispevkoch.....
Kazdopadne pre vstkych ktori sa stretnu s podobnym problemom. Po vymene vacky za ORIGINALNU VW (jazdenu ale v tip top stave) je vsetko vyriesene. Volnobezna davka cca 5mg/str, spotreba na volnobehu na maxidote 0,5 litra pri zapnutych xenonoch, radiu, kureni, spotreba cez vcds 0.4l/h, pri zapnutom vyhrievani sedaciek 0,6l/h
Synchronizacia vacka/kluka 0
Cize ET engineering vacka musela byt od vyroby vadna, najskor zle vyfrezovany zarez na vackove koleso... vacka bude odoslana na reklamaciu
Snad to niekomu pomoze
K tym nesediacim vstrekom k softu
Ako ste na to prisli ked som daval ROVNAKE vstreky ako tam boli a bolo to napisane aj v prispevkoch.....
Kazdopadne pre vstkych ktori sa stretnu s podobnym problemom. Po vymene vacky za ORIGINALNU VW (jazdenu ale v tip top stave) je vsetko vyriesene. Volnobezna davka cca 5mg/str, spotreba na volnobehu na maxidote 0,5 litra pri zapnutych xenonoch, radiu, kureni, spotreba cez vcds 0.4l/h, pri zapnutom vyhrievani sedaciek 0,6l/h
Synchronizacia vacka/kluka 0
Cize ET engineering vacka musela byt od vyroby vadna, najskor zle vyfrezovany zarez na vackove koleso... vacka bude odoslana na reklamaciu
Snad to niekomu pomoze
To:Huml ano bola to lacna liatina bohuzial (moja chyba ze som do takej vobec isiel)
S tymto problemom som saosobne nestretol este ani ja a uz som taku istu et montoval do golfa arl a taktiez aj do passatu avf
Cize bud bola chyba vyroby slebo niekto zamiesal do krabice iny typ vacky
Momentalne auto ide na original arl vacke a je to rozdiel na nepoznanie
S tymto problemom som saosobne nestretol este ani ja a uz som taku istu et montoval do golfa arl a taktiez aj do passatu avf
Cize bud bola chyba vyroby slebo niekto zamiesal do krabice iny typ vacky
Momentalne auto ide na original arl vacke a je to rozdiel na nepoznanie
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4287
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Odpovědi: 0
to s ET vačkou pozoruju taky, měl jsem vzít radši kolbenschmidtladynn píše:Sledoval jsem jak tenhle případ dopadne. Já jsem dal ocelovou ET do bxe, volnoběžnou dávku mám kolem 5mg synchronizaci -1, ze začátku jsem řešíl ostrý klepavý zvuk ale už si to asi sedlo. Jinak je to dost lenivé.
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw