Passat 1.9TDiPD vysoka volnobezna davka a spotreba-VYRIESENE

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33574
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Passat 1.9TDi PD AVF - vysoka volnobezna davka a spotreb

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="VeilSide"]
Vsetko toto sa upravi (nie uplne optimalne) ked posuniem rozvod do + az niekde okolo 7°. vtedy sa volnobezna davka upravi na cca 5-6mg/str a spotreba na 0,7-0,8


nekdy je dobré zkusit co motoru chutná a člověk se diví u pedečka jsem zatím nikdy nelaboroval ale u rotačky když vemu kladívko na nastavovač a vcds zkusím uchem a vidím okem co si mohu dovolit jsem schopný zvýšit dojezd z 1000 km na 1200 na plnou nádrž,
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

Já u PD laboroval s tím, že na synchronizaci 0,0 při zahřátém volnoběhu padla volnoběžná dávka na cca 2 mg a auto se na volnoběh nepatrně třepalo a korekce jednoho ze vsřiků stoupala k výšinám. Při posunutí synchronizace 1,1 vše ok, dávka 3,5 mg a vstřiky v pohodě... Ale tady to bude fakt tou vačkou...
S2 CFGB DSG
VeilSide
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 09 čer 2011, 09:01

Příspěvek od VeilSide »

cez vikend budem menit vacku za pouzivanu ale original v dobrom stave, bez ohoblovanych konikov.
Dam vediet vysledok
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33574
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="VeilSide"]

pak napiš na kolik jsi vyladil tu spotřebu o pár PD žroutů vím
cilci
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 22 bře 2014, 07:27

Příspěvek od cilci »

Ahoj. Jak dopadla vymena vacky ? Resim stejny problem na 1.4 pd .
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

klasika, nesedia vstreky so softom ako pisu kolegovia.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
cilci
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 22 bře 2014, 07:27

Příspěvek od cilci »

Ja delal jen vacku a hydrostely. Spotreba o 1 l vic a rozhozeny korekce vstriku. Pristi ryden davam jinou vacku . Uvidime. Pokud je to tou neorigo vackou tak je to fakt peklo ze vubec neco takoveho prodavaji.😐
VeilSide
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 09 čer 2011, 09:01

Příspěvek od VeilSide »

Ahojte
K tym nesediacim vstrekom k softu

Ako ste na to prisli ked som daval ROVNAKE vstreky ako tam boli a bolo to napisane aj v prispevkoch.....

Kazdopadne pre vstkych ktori sa stretnu s podobnym problemom. Po vymene vacky za ORIGINALNU VW (jazdenu ale v tip top stave) je vsetko vyriesene. Volnobezna davka cca 5mg/str, spotreba na volnobehu na maxidote 0,5 litra pri zapnutych xenonoch, radiu, kureni, spotreba cez vcds 0.4l/h, pri zapnutom vyhrievani sedaciek 0,6l/h
Synchronizacia vacka/kluka 0

Cize ET engineering vacka musela byt od vyroby vadna, najskor zle vyfrezovany zarez na vackove koleso... vacka bude odoslana na reklamaciu

Snad to niekomu pomoze
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a ta vačka od ET byla ocel nebo litina? montuju ted uz jen ocel a problém tohoto rázu jsem zatím neměl, ta litiny mi přišla vždy jako shit už od začátku
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14434
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

ET HV0162 bylo v jednom příspěvku, což je litina.
ladynn
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2012, 11:20

Příspěvek od ladynn »

Sledoval jsem jak tenhle případ dopadne. Já jsem dal ocelovou ET do bxe, volnoběžnou dávku mám kolem 5mg synchronizaci -1, ze začátku jsem řešíl ostrý klepavý zvuk ale už si to asi sedlo. Jinak je to dost lenivé.
VeilSide
Nováček
Příspěvky: 19
Odpovědi: 0
Registrován: 09 čer 2011, 09:01

Příspěvek od VeilSide »

To:Huml ano bola to lacna liatina bohuzial (moja chyba ze som do takej vobec isiel)
S tymto problemom som saosobne nestretol este ani ja a uz som taku istu et montoval do golfa arl a taktiez aj do passatu avf
Cize bud bola chyba vyroby slebo niekto zamiesal do krabice iny typ vacky

Momentalne auto ide na original arl vacke a je to rozdiel na nepoznanie
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

ladynn píše:Sledoval jsem jak tenhle případ dopadne. Já jsem dal ocelovou ET do bxe, volnoběžnou dávku mám kolem 5mg synchronizaci -1, ze začátku jsem řešíl ostrý klepavý zvuk ale už si to asi sedlo. Jinak je to dost lenivé.
to s ET vačkou pozoruju taky, měl jsem vzít radši kolbenschmidt
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“