hrdza

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

marian.marcin píše:Asi preto že tie laky ktoré sa teraz predávajú nedokážu vytvrdnúť tak ako od prvovýroby.Svokor mi zaprášil celú fabku bielou sintou tak som ju celú utrel acetonom ,vyleštil a pohoda,teraz mám OII na ktorej bola laknutá kapota od kamienkov a nechtiac mi tam kvapol polester ,tak si myslím utrem to acetonom a výsledok?Machuľa jak hovado.
Presne takéto situácie som mal na mysli. Potom si kúpim spray a kašlať na striekanie pištoľou kua. Mám aj pištoľ , no veď to poznáš, pri čistení zničíš toľko riedidla, že fakt sa asi oplatí dať si naplniť spray. Kámoš si sprayom striekol celý predný blatník na OKTE a bol som milo prekvapený. Ani som nechcel veriť, že je to sprayom. Otázne je ako dlho to vydrží no. :roll:
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od marian.marcin »

Máš pravdu, pri drobnom lakovaní vybabreš kopa cetonu ale predsa keď si dáš záležať ten výsledok robený pištoľou je podľa mňa o niečom inom ;)
Driver_1.9D
Přispěvovatel
Příspěvky: 233
Registrován: 02 led 2012, 22:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Driver_1.9D »

Caute mam fiat uno uz dost hnije na podvozku a to tak ze ked dviham na jednej strane auto tak sa to tam pri prahoch sype a zdvihak sa zatlaca do karoserie , aj na podlahe su diery a vidno cez ne elektricke kable. Mate niekto nejaky napadad co s tym ? staci tam napchat nejaky tmel / laminat a pripadne nanitovat nejaky plech ? napiste nejake napady , len nie aby som to dal na vrakovisko. Dakujem :(
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 722
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Vyvařit, nic jiného. Zbytek, co tady uvadis je nebezpečná prasárna. Jinak šrot, ale to jsi nechtěl slyšet.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Sežen si jiné, je jich dost a shnilotina nemá budoucnost. Já ted dodělal MX-5 , která ani tak nebyla a už ne..
nepropadat panice...
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Ani se nedivim že chce dát tu undinu dohromady.Já s nim chvilenku jezdil, když jsem ji kámošovi opravoval a je to supr živý autíčko a dobře ovladetelný.Měl 1.5ie 75 kobyl.
Ono to jde opravit ale je potřeba ho kompletně odstrojit na holou kastli a začít řezat a vyvařovat a pak celolak, dutiny... Jinak se to za rok až dva rozpadne úplně.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, ale když je možnost sehnat v lepším stavu, volil bych tuto cestu..Tohle vyvařování jsme za socíku poovažovali za normální, já u své Š 1100 MB jsem i když jsem měl novou kastli, každé jaro na kolébce kastli natíral a pečlivě sledoval stav..Bohužel jsem viděl, jak by rez postupovala, když bych to nedělal. Tenhle model byl bez ochrany a sůl chroustala naplno..Máš pravdu, s tímto motorem v UNU bude ještě dnes mezi chrochtáky jezdícími na spotřebu štikou protože tyhle koně jsou ještě z pečlivé stáje..Mám doma ještě motor 1, 3 Turbo, které by si s GTI vytřelo zadek.
Ale já na oturbené nejsem, mám rád plnohodnotné motory bez dopingu..

P.S. pozor na problém, který tyto motory pronásledoval a ničil stříkačky na běžícím páse..V těchto dobách bylo ještě téměř vše ze železa, takže mimo kastle i trubky u nádrže byly korozí velmi ohrožené. Trubka v kolinku prorezla, kolo do trubky házelo vodu a bordel a palivový filtr nebyl schopen tohle eliminovat, takže přišla voda do benzinu a bylo vymalováno, odešly vstřiky, nejdřív se měnily filtry, a než se na tuto závadu přišlo , byla cena opravy už nezkousnutelná...
nepropadat panice...
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Já se vždy dívám na nosníky pokud jsou zhnilé i ty vyvařovat už bych to nechtěl . Pokud jen prahy a lemy vždy se to dá zachránit. Měl jsem motor z una 1.5 ve fiatu 128 sport cupe s dvojtým karburátorem a to auto jelo neskutečně.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“