Menil jsem ted kvuli mensi nehode tehlice u pritelkyne. Predtim volant skakal jak nlazen - po vymene jedne tehlice a dan druhy kotouc se vibrace zmensily. Kdyz jsem prehodil i druhou tehlici (vypadala jak kdyz vyjela z linly), tak s puvodnim kotoucem vibrace zmizely ... bych rekl ze to nebudou krivy kotouce ale ze glajdaj kolikrat loziska. Stara tehlice - lozisko tam litalo volbe, v te co se davalo bylo vse napevno.Pepíček píše:Vyskytla se mi zajímavá závada ložisek kol u meho GIV.Auto jsem koupil a jezdil a jezdil a po několika desítkách tisíc km začalo skřípat přední ložisko.Tak jsem ho vyměnil i s nábojem a byl klid.Jenže když jsem vylisoval ložisko, bylo jak nový.Krásně namazaný a točilo se jak nový a ani žádný stopy opotřebení.Přitom se ale vnitřní kroužek protáčel na náboji a to zbůsobovalo to skřípání.Tento týden se závada opakovala, ale na druhý straně.Úplně ten samý případ.Vyměnil jsem náboj a ložisko a je klid.Poloosy byly utažený dost.
Stalo se někomu něco podobnýho aby se zadíralo ložisko a na pohled mu nic nebylo?Nikdy ani jedno nehučelo.
Ještě dodám, že po výměně náboje a ložiska, když se mi tohle přihodilo poprvý, tak se už nezkroutili kotouče
Přední ložiska kol G4
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Přední ložiska kol G4
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
Tukydydes dal uplně všechno nový,origo těhlice, brzdiče, ložiska, náboje,neorigo čepy,tlumiče, silenty a stejně zkroutil všechny kotouče. Dal origo kotouče a nehážou. Pokud neháže náboj nebo není totálně v háji ložisko, je to v kotoučích. Ty tvrzení výrobců brzd, že je to stavem nápravy, silentbloky, tlumiči jsou jen výmluvy z reklamací. Nechápu jak může špatný silentblok zkroutit kotouč? Může způsobit vibrace, ale že by zkroutil kotouč, když je to uplně jiný segment nápravy? To určitě ne.
A ještě jedna rada, pěkně se to nese taky zezadu když háže kotouč. Jde to poznat samozřejmě ruční brzdou za jízdy ale kope to stejně jako zepředu.
A ještě jedna rada, pěkně se to nese taky zezadu když háže kotouč. Jde to poznat samozřejmě ruční brzdou za jízdy ale kope to stejně jako zepředu.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Je to věda, někdy by člověk řekl, tohle musí vibrovat a házet a ono nic..Pak má vše o.k. a pořád něco. Mám zato, že u kotoučů záleží opravdu na matroši , litina má mnoho podob a také mnoho" přídavků", které utváří její vlastnosti..Samozřejmě nejlepší pro ně je jízda s řidičem, který je nejen nechá
pořádně si pobrzdit, ale nepřehání to..A vždy rostu, když vidím" milovníky "krásných aut. Jezdím okolo baráku, kde je místa habaděj a borec tam má krásný bavory a oba stojí v trávě až skoro po puklice..
pořádně si pobrzdit, ale nepřehání to..A vždy rostu, když vidím" milovníky "krásných aut. Jezdím okolo baráku, kde je místa habaděj a borec tam má krásný bavory a oba stojí v trávě až skoro po puklice..

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
Záleží taky z jakýho kontejneru s plechovkama tu litinu vytvoří. A nevěřil jsem tomu,ale normalizační žíhání odlitku před opracováním, to je věc.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI