Konektory k řj komfort 1J0 959 799 AH

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Odpovědi: 0
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Bydliště: Kladensko

Konektory k řj komfort 1J0 959 799 AH

Příspěvek od P.TAZZ »

Zdravim lidi.
Potřebuju sehnat někde v čr zdravé konektory na komfortku, ty moje totiž moc zdravě nevypadaj.
A kdyby k tomu byl i popis nebo schéma co kterej drát je zač, tak by to bylo uplně super.
Nebo alespon kde bych sehnal piny i s vypichovakem.
Zadní dveře už mi neotvíraj skoro nikdy, něco vybíjí baterku, ale jen občas, resp. auto v zimě nemůže stát dýl jak 4 dny jinak už nenastartuje.
Doufam že to bude tou kabeláží a konektorama ke komfortu.

Štekry by měli mít označení 1J0 962 623 A a 1J0 962 615 B

Další kousek co bych potřeboval sehnat jsou konektory do sloupku zadních dveří. Nebo rovnou celý svazky do dveří?

Nevíte kde v čr sehnat? Vše co mi na netu našlo tak Aliexpress a Ebay a to se mi moc nechce.
Díky moc.

Obrázek
Obrázek
Žeru krávy, chráním jetel.
Passat Variant TDI 81KW AFN
Opel Astra 1.6 CDTi 100KW
SKYPE- ptazz1
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5707
Odpovědi: 1
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

autokabel.cz
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Odpovědi: 0
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

Díky za odkaz, jen nevím který to presně jsou.
Vim jen že jsou větší a menší ale který jsou v konektoru netuším. :-(
Žeru krávy, chráním jetel.
Passat Variant TDI 81KW AFN
Opel Astra 1.6 CDTi 100KW
SKYPE- ptazz1
Uživatelský avatar
Milan_F
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 21 říj 2014, 02:15
Bydliště: Humpolecko

Příspěvek od Milan_F »

Ty menší budou 2,8mm, větší 4,8. Kupoval jsem je ve Škodovce. Připrav si ale prkenici.
Přehled konektorů zde, Další zde. Piny zde.

Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek

Obrázek
VW Golf 4 1.9 ALH
VW Touran 2.0 BKD
Škoda Felicia Combi 1.3 LXi
Piaggio Skipper 125 ST
RS09 GT124
[s]Ford Mondeo Combi MkII 1.8 RKB[/s]
[s]Suzuki GSX-R 1100[/s]
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Odpovědi: 0
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

Dikes moc.
Pocitam s tim to nebude zadara, ale snad levnejsi nez kdyz to necham predelat. 😉
Žeru krávy, chráním jetel.
Passat Variant TDI 81KW AFN
Opel Astra 1.6 CDTi 100KW
SKYPE- ptazz1
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Odpovědi: 0
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

Tak jen tak pro info.....
Konektory jsem tedy nakonec objednal z Autokabel.cz.
Co se týče velikostí:
Na řídící jednotce komfortu passat jsou
1) menší Dutinka Micro Power Timer 1,6
2) větší Dutinka Junior Power Timer 2,8

Dle mého zjištění 1,6 jsou také např. v jednotkách dvěří, na zámku dveří atp., tam je třeba dokoupit ještě gumové těsnící průchodky.
Dutinky 2,8 jsou třeba ve sloupcích v konektorech propojení dveří.
Tam je potřeba akorát koukat na průřez drátu a podle toho zakoupit velikost dutinky na vodič.

Ve finále jsem vyměnil zatim pouze 2ks micro 1.6 na can busu mezi jednotkama.
Zbytek problémů zatím vyřešen opravou svazků kabelů popř. výměnou nějakého drátu ve svazku.

Třeba od toho Canu černej uplně vyhnilej na několika místech normálně v izolaci-měděnka.

Další byli opravy spojů lisovaných a nějakou hadrovou páskou olepený.
Problem je, že ty dráty jsou uplně černý pod izolací a dost na prd se to letuje, letování protože, se tam zaručí alespoň nějaký spoj, samozřejmě oškrábat tu černotu co to jde.
Nalisovat nějaký spojky, nevim jestli by vydrželo.

Takže zamykání zatím funguje, canbus už není v nouzovém stavu.
Ale zase otevřu dveře řidiče a za chvíli začne alarmovat, takže ještě asi není konec s opravou.
Žeru krávy, chráním jetel.
Passat Variant TDI 81KW AFN
Opel Astra 1.6 CDTi 100KW
SKYPE- ptazz1
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Odpovědi: 0
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Žeru krávy, chráním jetel.
Passat Variant TDI 81KW AFN
Opel Astra 1.6 CDTi 100KW
SKYPE- ptazz1
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5707
Odpovědi: 1
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

klasika u pasatu. zaklad su gemene koberce pod nohama a po zime oddeklovat a nechat dobre vyschnut inak to tam začne hnit
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Odpovědi: 0
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

Tak gumový koberce už konečně mam, tak snad to bude trochu lepší.
Jen naučit babu aby si oklepavala sníh z bot než vleze dovnitř. :D
Taky jsem měl několikrát ucpanej kanal pod baterkou a přijde že tam teče snad i tesněním dvsří, nebo už nevim.
Tyden to mam odkryté a včera přijdu a zase tam louže. :?
Žeru krávy, chráním jetel.
Passat Variant TDI 81KW AFN
Opel Astra 1.6 CDTi 100KW
SKYPE- ptazz1
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Odpovědi: 0
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Nebude, s malou úpravou se jednotka nechá přestěhovat ke kolenům jako u třeba Golf4. Potom teprve budeš mít klid.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5707
Odpovědi: 1
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

vyreši to problem s komfortku ale kable budu hnit stale je tam plno spoju v kabelaži.
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Odpovědi: 0
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

No právě.
Za to bych konstruktérum ve vw dal metál.
Jak tohle mohl někdo dát vůbec do výroby.... :x
Žeru krávy, chráním jetel.
Passat Variant TDI 81KW AFN
Opel Astra 1.6 CDTi 100KW
SKYPE- ptazz1
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Odpovědi: 0
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Ale houby, mam rok vyroby 2000 a pod kobercem jako nove (jednotka i kabelaz i spoje), vlhkost se tam nedostava se snehem apod, ale netesnosti v torpedu, kde je rj motoru, staci tu gumicku pod tim plastovym kaslikem po 10 letech vymenit a je klid (stejne tak na druhe strane u kabinoveho filtru), dale tesneni dveri, ram stahovani okna apod. Pres tyto veci se dostava voda pod nohy ridice ci spolujezdce. Takze pokud se clove o auto stara, nic tam nehnije a nemusi si jednotky pod nohami vsimat. Mam kabelaz i jednotku jak z vyroby, 20let stare auto. Je to o udrzbe.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9183
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Nebo se s těsněním nemusí nic dělat ale pravidelně čistit odtok u posilovače brzd a pod držákem baterie no a zároveň odtok z klimky a také auta této koncepce ( A4,6,Superb,passat) funguji.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Odpovědi: 0
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Ne, ikdyz cistis pravidelne odtok, tak to tesneni se rozsype a prestane plnit svou funkci. Uz jen vliv teplot ho uplne zmeni.
Kazdopadne plati, udrzovane auto tak jak se ma a kabelaz i jednotka je v jednckovem stavu. Delam Passaty (nejen Passaty) 22let. Setjne je to s omletou vackou a dalsimi vecmi. Nikdo nemeni zdvihatka, kdy se maji a pak se divi, ze to odnese vacka apod. Tech prikladu by se sem veslo.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“