CFHC OII výměna termostatu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Mne vyskocila hlaska, ze je klapka KO. Probehlo vycisteni na radu mistnich a jeste k tomu mi Huml napsal, ze EGR bude uz za chvilku KO. Najeto 2000km po vycisteni klapky a ozval se EGR... takze mam uz i po vymene egru.
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
pstejski
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 19 pro 2010, 10:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké Mýto

Příspěvek od pstejski »

a tahle 135.Obrázek
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Pánové, zpátky k tomu termostatu, kolik tyhle CFHC motory mají mít teplotu motoru? Mě to balancuje teď v zimě kolem 80°C což odpovídá po úplném zahřátí motoru i teplotě oleje na palubce, ale VCDS mi ani na dálnici neukáže teplotu vody vyšší než nějakých 85°C. Auto topí, aproximovaná hodnota ručičky budíků drží na 90° a neklesá - což by odpovídalo nižsí hodnotě teploty než nějakých 72°C. Já jen jestli to má cenu řešit, anebo je to vše OK.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
pstejski
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 19 pro 2010, 10:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké Mýto

Příspěvek od pstejski »

pokud ti pochoduje teplomer i po zahrati motoru tak je termostat spatny
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

V tom případě je cajk, ať jedu v -5°C po dálnici anebo skáču po městě tak je trvale na 90, ciferníku, ale jak říkám každému, ta hodnota je aproximovaná, takže 90 to bude držet když skutečná hodnot jé 73°C nebo i 87°C, spíš by mě zajímala jaká je běžná ustálená hodnota teploty vody při konstantní jízdě třeba po dálnici. Což u mě od určitého stupně prohřátí motoru odpovídá teplotě oleje = 82°C
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“