Octavia II. převodovka 6 rych. závada
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ahoj,
řesim take problém,kdy mi najednou nejde občas vyřadit 1 nebo Z. Začalo se to projevovat po výměně spojky-komplet. Auto Octavia II 2.0 TDI, r. 2006, 6 kvalt. Teď jsem zjistil a hovořil s p.
Šipošem z Prahy, který dělá stejný způsob oprav jako Sixta. Nemáte náhodou na p. Šipoše nějaké reference?? Díky
řesim take problém,kdy mi najednou nejde občas vyřadit 1 nebo Z. Začalo se to projevovat po výměně spojky-komplet. Auto Octavia II 2.0 TDI, r. 2006, 6 kvalt. Teď jsem zjistil a hovořil s p.
Šipošem z Prahy, který dělá stejný způsob oprav jako Sixta. Nemáte náhodou na p. Šipoše nějaké reference?? Díky
Mě osobně dělal převodovku na T4 a spokojenost, ale je to již 5 let, můj strejda když se věnoval opravám ještě v devadesátých letech tak jim dělal skříně na Favorita nebo tehdejší produkci vozidel a co vím problémy nebyly.
Schodou okolností u nás v ulici pán co má servis k němu na Poděbradskou taky jezdí se skříněma řadu let.
Schodou okolností u nás v ulici pán co má servis k němu na Poděbradskou taky jezdí se skříněma řadu let.
hlasim sa po vymene oleja v prevodovke GQN. Vypustil som 1,4L, nalial 2L podla odporúčania pána Humla Ravenol MTF3. Radenie sa zlepšilo jak za studena, tak za tepla. trápiť ma ostala len jedna vec. Pri zaradenej 6ke cca 1200ot počuť jemne hučanie, ktoré sa vytráca so zvšujúcimi sa otáčkami v zábere. Po pustení plynu hučanie zmizne aj pri 1200ot. (nie bežne nejazdím takými otáčkami) Prosím odborníkov, či je čas na výmenu prevodovky alebo repas. Ďakujem
Naposledy upravil(a) godeejay dne 27 úno 2020, 21:01, celkem upraveno 1 x.
Fabia III 1.2TSI 66kw
Touran Highline 77kw BKC, 6q GQN
Touran Highline 77kw BKC, 6q GQN
standa, presne takuto reakciu som čakal, vysvetlím, nie nejazdím, ale pri skusani po vymene oleja som potreboval vyskusat vsetko, aj tento stav, kedze prevodovka by nemala vydavat ziadne podobne zvuky si myslim. no a prave pri tomto stave som tie hučiace zvuky spozoroval. nie nejazdím...zas nejsem úplný debil 

Fabia III 1.2TSI 66kw
Touran Highline 77kw BKC, 6q GQN
Touran Highline 77kw BKC, 6q GQN
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
6q
Trochu to ozivim.. chystam se menit synchron na 3st. a jsem temer presvedcenej, ze bude lozisko taky v haji (2.0tfsi bwj 6q).. jelikoz mam auto kratce, tak je pro me stav neznamy.. chtel jsem odvezt lozisko sixtovi, ale kdyz tady ctu reference, tak zvolim jinou metodu 😁 muzete mi doporucit, co teda funguje? Vidim ze i vytoceny futro je problem.. muzu se zeptat, jak to resi pomoci podlozek pan huml?😁 pripadne neni problem poslat nejakou radokačku 😉😁
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Ja mam futro s jazyckem na vnejsku + v obalu je drazka pro ten jazycek, takze futro uz se neprotoci, po obvodu v obalu mam tri cerviky natoceny do futra takze se nehne. Ve futru mam osazeni pro lozisko, osazeni je tvarovane pro lozisko na kterem je zfrezovana hrana, tak jak je to u lozisek od roku 2009. Lozisko je pak ve futru klasicky jisteny tim krouzkem. Delal mi to znamy po mem rozhodovani zda investovat do nejake jete prevodovky nebo shaneni prevodovky z 2009+, muj obal uz byl totiz jednou opravovan a to nevydrzelo - klasicke vlisovane futro. Zni to celkem slozite ale mam na tom pres 30tis km a drzi, jestli neco na prevodovce povoli, tak to bude neco jineho nez tohle. Ve skodovce mi rekli vypodlozit a jezdit.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Re: Octavia II. převodovka 6 rych. závada
Čau lidi,
dovolím si toto vlákno také oživit. Jaké máte zkušenosti s opravami převodovek MQ350 šestikvalt NFP. Mam O2 2.0 TDI rok 2011. Před šesti lety jsem řešil opravu skříně spojky do roztržení přítlačné pružiny. Byl jsem u p. Sixty který provedl výměnu skříně + výměnu ložisek. Na převodovce je najeto cca 70tis. Začala chrastit na volnoběh. Vše funguje, řadit jde v pohodě. Proběhla výměna oleje ale žádná změna. Je řešení převložkování uložení ložiska? Nebo to je jenom dočasné řešení? Četl jsem pár záporných recenzí na servis p. Sixty a přemýšlím že bych to nechal udělat jinde. Máte někdo nějaké kontakty případně zkušenosti? Auto je v poho jenom ta převodovka trošku chrastí nájezd 220tis.
Dík za info.
dovolím si toto vlákno také oživit. Jaké máte zkušenosti s opravami převodovek MQ350 šestikvalt NFP. Mam O2 2.0 TDI rok 2011. Před šesti lety jsem řešil opravu skříně spojky do roztržení přítlačné pružiny. Byl jsem u p. Sixty který provedl výměnu skříně + výměnu ložisek. Na převodovce je najeto cca 70tis. Začala chrastit na volnoběh. Vše funguje, řadit jde v pohodě. Proběhla výměna oleje ale žádná změna. Je řešení převložkování uložení ložiska? Nebo to je jenom dočasné řešení? Četl jsem pár záporných recenzí na servis p. Sixty a přemýšlím že bych to nechal udělat jinde. Máte někdo nějaké kontakty případně zkušenosti? Auto je v poho jenom ta převodovka trošku chrastí nájezd 220tis.
Dík za info.