
Passat B5.5 - demontáž predku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat B5.5 - demontáž predku
Zdravím, idem meniť rozvody a chcem si urobiť tieto "PODPŮRNÉ KOLÍKY" ale neviem sa dogúgliť aký je tam závit a ich dĺžka, poradí niekto?


VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 475
- Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
- Bydliště: šumava
Dík. To som práve nechcel aby som nemusel všetko odpájať. Vyrobím si ich a ak sa to bude zle robiť zhodím to ako píše Marek001 odklopím do boku. Rozvody som ešte nerobil ale všetko je raz po prvé.golfgti16v píše:je tam 8 zavit predek vzdy sundavam je k tomu pekny pristup a je na to videt

VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
A co je na tom prosimtě neradostného? Sundat nárazník kterej drží pár šroubků a vyklopit na bok chladičovku? Je na všechno hlavně pěkně vidět a ke všemu je přístup. A když už rozhodím předek, tak udělám řemen klimy, alternátoru, vyčistím a zkontroluji všechny kladky a mám klid... A místo lámání přes blatník jak u příčnýho si k tomu sedneš na štokrle...
S2 CFGB DSG
A což takhle už ten motor vyndat, teď už je to sranda, protože za chvilku odejde dvouhmota, spojka určitě to chce taky,ještě vyměnit vnější řemeny, máznout jejich kladky a když je vše pryč, tak to pořádně umejt, protože to bude zasraný od oleje, celý starter poblitej z EGRU a možná i vyndat ssání, vyčistit a možná i to turbo vyčistit, když majitel je hnojař.Ventil N75 bude obalený hovnama, hadičky ohnilé, popraskané a jistě se sem tam něco najde.. Pokud člověk chce tohle auto udělat pořádně, tam musí opravovat vše, co je v té situaci dostupné, protože by to poté bylo jako v česku, kdy se rozkopávají silnice každý rok, protože se buď něco zkurvilo, nebo se na něco zapomnělo..Proto mi to už nesmí do baráku..V dobách jejich slávy jsem viděl koncern a byl nasranej, nestačila mi na díly bedna , abych unesl to množství ..Ale přeji úspěch a chuť do práce... 

nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 475
- Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
- Bydliště: šumava
No to je novina, ale pokud tam je vše, co má být a není to dokurvené od předchozího mechána , a člověk neví co s časem, tak proč ne.. Tady je vidět, jak Němci mají rádi složitá řešení, ale omlouvá je, že to včas prodají na východ. Mě prostě vadí neustálé rozebírání čehokoli, tamhle chybí šroubek, támhle je stržený závit, támhle je to utržené atd. atd. a je z toho paskunda..Pokud by to bylo Lamborghini , tak proč ne, ale u produkčního chrochtáka, je to zhovadilost. Mám raději auta, kde rozvody vyměním ještě před svačinou a nic okolo toho nezkurvím, protože se často stane v tomto případě, že se hne s načnutým chladičem klimy, nebo se ukáže prožrané hliníkové vedení a majitel se rozhořčuje, že mu vše předtím fungovalo..Chytré auto to má tak, že se nemusí rozebírat půlka auta, aby se uskutečníl pravidelný servis.. 

nepropadat panice...
No prezraď ktoré novšie auto je tak dokonalnaléjericho-3 píše:..Chytré auto to má tak, že se nemusí rozebírat půlka auta, aby se uskutečníl pravidelný servis..

Zlatá Škoda 100, za deň doma na dvore prevložkovaný motor a vymenená spojka, večer vykúpaný, oholený a išlo sa na muziku

VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
Nerob žiadne koliky a pod. pekne to odstroj a maš to jak na kolene.Ja som robil pasata B5,5 predvčera 1,9 AVF a za 5 hod sem mel hotovo. Sice človek nekedy brble ale potom jak sa to odstrojí je tam dobrý prístup a da sa u teho aj káva vypit kdežto u nejakeho itala tam neni misto ani pro golovku 

Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE