Passat B5.5 - demontáž predku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

V takej malej garáži to bude trochu natesno ale dá sa, ja som pred rokmi tiež nadával keď som to prvýkrát robil, ale keď už človek presne vie čo kde a ako povoliť je to rýchlovka a fajn robota s dobrým prístupom. Teraz nadávam už len keď je to nejaká zlátanina po búračke.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

JendoV píše:
jericho-3 píše:..Chytré auto to má tak, že se nemusí rozebírat půlka auta, aby se uskutečníl pravidelný servis.. :)
No prezraď ktoré novšie auto je tak dokonalnalé ;)
Zlatá Škoda 100, za deň doma na dvore prevložkovaný motor a vymenená spojka, večer vykúpaný, oholený a išlo sa na muziku :D
Je dobře, že vás to baví a nechte Italy Italama, jsou krásné vaše rekordy a zručnost, kdo by to řekl..
Kvalita je to nejdůležitější hledisko a proto koncern má tu velkou výhodu, že když něco lehne, tak se nikdo nediví...Protože je taková nepsané pravidlo , které zní, to neřeš, to je normální...Propad se ti pedál , je jedno jaký...normál. Vykoukla ti ojnice, neřeš a stoupni si do fronty..Vymlátila se ti hlava, klasika ...Odešla ti skříň? Běžná lapálie, odvez to Sixtovy a neřeš to..atd.
.Já prostě na tohle nejsem zvyklý a např. v Italsku to umějí lépe. Ani jeden případ co tady popisuji se mi u mých strojů nikdy nestal..Není to škoda si trochu po práci v dílně ještě doma trochu zamontovat ? Stačí jen sundat pár šroubů vepředu a den je ihned krásnější... :D
nepropadat panice...
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Dnes dorazil ND tak mi to nedalo tak som na večer dal aspoň "rozborku". Zatiaľ som nedemontoval celý predok, použil som "pružné" závitové tyče a vyzerá to že sa k všetkému čo potrebujem v pohode dostanem.
PS: Ráno múdrejšie večera, zajtra pokračujem a dúfam že to aj úspešne dokončím ;)Obrázek
Obrázek
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Zbytočnosti :roll:
Dám preč klímu vedľa auta a zvyšok preč. Aspoň sa dá pekne vyfúkať bordel z vodného chladiča a sadnúť si pri výmene rozvodov, remenov. Myslím že je to aj rýchlejšie a prehľadnejšie ako špekulovať s takýmito somarinami ;)

Apropo týchto áut po búracke... To je naj, nemusíš si robiť vrásky s dopasovanim a fugami (noteeth)
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

adrian_B píše:Zbytočnosti :roll:
Dám preč klímu vedľa auta a zvyšok preč. Aspoň sa dá pekne vyfúkať bordel z vodného chladiča a sadnúť si pri výmene rozvodov, remenov. Myslím že je to aj rýchlejšie a prehľadnejšie ako špekulovať s takýmito somarinami ;)

Apropo týchto áut po búracke... To je naj, nemusíš si robiť vrásky s dopasovanim a fugami (noteeth)
Keď toho miesta v garáži moc nemám.... :(
Asi budete viacerí namietať prečo sa teda do toho púšťam, ale po dlhoročných skúsenonostiach s "automechanikami" ktorý idú "na obrat" nie na kvalitu si to radšej urobím sám aj keď to bude trvať 5x dlhšie, ale budem spokojný.
Nie som síce vyučený automechanik ale od decka sa sa rýpal do motoriek a áut a trocho tomu možno aj rozumiem, čo neviem opýtam sa, vygúglim.
PS: Po dlhom čase som sa rozhodol že sa nebudem trápiť a dám si vymeniť spojku(bez zdviháku problém), podarilo sa im načať vonkajšiu manžetu na poloosi ktorú som menil asi 2 roky dozadu a bola evidentne bola rozťatá. Nechcel som sa hádať, vymenil som ju ale už viem že mu nič nedám urobiť.
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

jericho-3 píše:
JendoV píše:
jericho-3 píše:..Chytré auto to má tak, že se nemusí rozebírat půlka auta, aby se uskutečníl pravidelný servis.. :)
No prezraď ktoré novšie auto je tak dokonalnalé ;)
Zlatá Škoda 100, za deň doma na dvore prevložkovaný motor a vymenená spojka, večer vykúpaný, oholený a išlo sa na muziku :D
Je dobře, že vás to baví a nechte Italy Italama, jsou krásné vaše rekordy a zručnost, kdo by to řekl..
Kvalita je to nejdůležitější hledisko a proto koncern má tu velkou výhodu, že když něco lehne, tak se nikdo nediví...Protože je taková nepsané pravidlo , které zní, to neřeš, to je normální...Propad se ti pedál , je jedno jaký...normál. Vykoukla ti ojnice, neřeš a stoupni si do fronty..Vymlátila se ti hlava, klasika ...Odešla ti skříň? Běžná lapálie, odvez to Sixtovy a neřeš to..atd.
.Já prostě na tohle nejsem zvyklý a např. v Italsku to umějí lépe. Ani jeden případ co tady popisuji se mi u mých strojů nikdy nestal..Není to škoda si trochu po práci v dílně ještě doma trochu zamontovat ? Stačí jen sundat pár šroubů vepředu a den je ihned krásnější... :D
To som robil na vlastnom, nie na kšeft. Kde sú tie krásne časy keď na generálku stačilo pár kľúčov a kladivo (LOL)
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No i motor ze škodovky se musel dělat poctivě stejně jako z mopeda..Že nebyly třeba přípravky byla výhoda, ale člověk si během vývoje pomohl, mám krabičku přípravků které jsem si dělal sám..Samozřejmě vývoj postupuje , proti tomu nic, nelze být pořád v jeskyni a je třeba říci, že u tohoto provedení -čumák pryč a motor podél to má jednu velkou výhodu a to je demontáž motoru z vozu..Nepotřebuješ nic, stačí ti jen kus placu, pár klíčů, hevírek,golu a něco na co si lehneš..Uděláš G.O. v garáži normovanou pro škodovku ...Krása, motor vyndáš sám a zpátky ti jen někdo pomůže ..A co si budem líčit, motor napříč to už není vyšší třída, ale vylepšený Golf.. A příznám se, že na to musí být drajv v mládí...Takže už bych se do toho dal jen kdybych chcípal hlady.. :)
nepropadat panice...
tom hanks
Přispěvovatel
Příspěvky: 254
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2015, 21:08

Příspěvek od tom hanks »

A jseš si jistej že poznáš hlad ? :D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To pozná každý, když jsem byl v base v armádě, tak na nás zapomněli s jídlem, kopali jsme palposty na střelnici a měli s kámošem neskutečný hlad..A kus za střelnicí dělali dělníci na stavbě a celé dopoledne si pekli nějaké maso , které neskutečně vonělo..Už jsme to nemohli vydržet, tak jsme si střihli , kdo to ukradne..Padlo to na mě, kámoš hlídal..Nikdy v životě jsem se tak neplížil jako průzkumník jako tehdy, protože dělníci na to viděli , ale úplně hlad bolel..Tak jsem se přeplížil přes tu louku , ukradl maso, které jsme pak na posezení sežrali..Nikdy v životě jsem si tak nepochutnal, výčitky z krádeže nebyli, hlad byl silnější a dodnes si pamatuji ten řev těch dělníků...Ale oni na rozdíl od nás si mohli jídlo koupit... (noteeth) (offtopic)
Sorry
nepropadat panice...
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Rozvody vymenené, synchronizácia vačky nastavená, motor ogabaný, podtlakové hadičky vymenené...
...len som zostal visieť na tlmiči vibrácií klinového remeňa, silenblok total rozpadnutý a musím čakať na nový :x
Aretačné prípravy som nepotreboval a na napínanie kladky som si z odpadu duralu vyrobil prípravok za 0€ ;)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
tom hanks
Přispěvovatel
Příspěvky: 254
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2015, 21:08

Příspěvek od tom hanks »

napsal jsem to špatně , poznáš kdy "chcípáš" hlady a že jak říkáš by ti pomohlo jít něco dělat ? :D já si nedovedu představit že bych stíhal 7 dní v týdnu dopoledne odpoledne večer 18.000 příspěvků
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Počkej si na to, až ti odejde mladistvá síla a klouby na rukou z té krásné práce v dílně, teď mi kůň mou blbostí ještě poničil klouby prstů na pravé ruce, že neunesu ani hrníček, což je pro mechána rána do zad./myší pracuji levou/
Jendo V, co to tam máš za překrásnou kladku z dopínákem , co to je za výrobce? A tvoje rozvody bez kolíků mohou být perfektní, ale to se pozná až při startu a také při teplém startu, zda to chytne na otočení..Jásat je třeba až úplně nakonec, ale blahopřeji... :)
nepropadat panice...
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

jericho-3 píše: Jendo V, co to tam máš za překrásnou kladku z dopínákem , co to je za výrobce? A tvoje rozvody bez kolíků mohou být perfektní, ale to se pozná až při startu a také při teplém startu, zda to chytne na otočení..Jásat je třeba až úplně nakonec, ale blahopřeji... :)
Motor už bežal, nastavoval som cez diagnostiku vačku. Vštetko som si poznačil fixou, pre istotu som značky preniesol aj na nový remeň(na foto je už motor pretočený). Rozvody sú Dayco DAYCO KTB342, vodné čerpadlo GRAF PA1355.
ObrázekObrázek
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Snad ti nebude ten řemen vydávat zvuky..Dával jsem ho na C5 a chvilku nějak pokvikával.. :)
P.S. mě se vždy líbil řemen, který se dodával v začátcích v prvovýrobě, Superb jej měl pořád a vydržel dlouho, že to byl hřích měnit. Byl jako na kombajn...
nepropadat panice...
tom hanks
Přispěvovatel
Příspěvky: 254
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2015, 21:08

Příspěvek od tom hanks »

Tebe opustila mladistvá síla ? Minule ses tu kasal jakou máš "ráno erekci" :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“