Passat B5.5 - demontáž predku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Je dobře, že vás to baví a nechte Italy Italama, jsou krásné vaše rekordy a zručnost, kdo by to řekl..JendoV píše:No prezraď ktoré novšie auto je tak dokonalnaléjericho-3 píše:..Chytré auto to má tak, že se nemusí rozebírat půlka auta, aby se uskutečníl pravidelný servis..![]()
Zlatá Škoda 100, za deň doma na dvore prevložkovaný motor a vymenená spojka, večer vykúpaný, oholený a išlo sa na muziku
Kvalita je to nejdůležitější hledisko a proto koncern má tu velkou výhodu, že když něco lehne, tak se nikdo nediví...Protože je taková nepsané pravidlo , které zní, to neřeš, to je normální...Propad se ti pedál , je jedno jaký...normál. Vykoukla ti ojnice, neřeš a stoupni si do fronty..Vymlátila se ti hlava, klasika ...Odešla ti skříň? Běžná lapálie, odvez to Sixtovy a neřeš to..atd.
.Já prostě na tohle nejsem zvyklý a např. v Italsku to umějí lépe. Ani jeden případ co tady popisuji se mi u mých strojů nikdy nestal..Není to škoda si trochu po práci v dílně ještě doma trochu zamontovat ? Stačí jen sundat pár šroubů vepředu a den je ihned krásnější...

nepropadat panice...
Dnes dorazil ND tak mi to nedalo tak som na večer dal aspoň "rozborku". Zatiaľ som nedemontoval celý predok, použil som "pružné" závitové tyče a vyzerá to že sa k všetkému čo potrebujem v pohode dostanem.
PS: Ráno múdrejšie večera, zajtra pokračujem a dúfam že to aj úspešne dokončím


PS: Ráno múdrejšie večera, zajtra pokračujem a dúfam že to aj úspešne dokončím



VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 725
- Registrován: 29 říj 2008, 23:41
- Bydliště: SVK - Turčianske Teplice
Odpovědi: 0
Zbytočnosti
Dám preč klímu vedľa auta a zvyšok preč. Aspoň sa dá pekne vyfúkať bordel z vodného chladiča a sadnúť si pri výmene rozvodov, remenov. Myslím že je to aj rýchlejšie a prehľadnejšie ako špekulovať s takýmito somarinami
Apropo týchto áut po búracke... To je naj, nemusíš si robiť vrásky s dopasovanim a fugami

Dám preč klímu vedľa auta a zvyšok preč. Aspoň sa dá pekne vyfúkať bordel z vodného chladiča a sadnúť si pri výmene rozvodov, remenov. Myslím že je to aj rýchlejšie a prehľadnejšie ako špekulovať s takýmito somarinami

Apropo týchto áut po búracke... To je naj, nemusíš si robiť vrásky s dopasovanim a fugami

Keď toho miesta v garáži moc nemám....adrian_B píše:Zbytočnosti![]()
Dám preč klímu vedľa auta a zvyšok preč. Aspoň sa dá pekne vyfúkať bordel z vodného chladiča a sadnúť si pri výmene rozvodov, remenov. Myslím že je to aj rýchlejšie a prehľadnejšie ako špekulovať s takýmito somarinami
Apropo týchto áut po búracke... To je naj, nemusíš si robiť vrásky s dopasovanim a fugami

Asi budete viacerí namietať prečo sa teda do toho púšťam, ale po dlhoročných skúsenonostiach s "automechanikami" ktorý idú "na obrat" nie na kvalitu si to radšej urobím sám aj keď to bude trvať 5x dlhšie, ale budem spokojný.
Nie som síce vyučený automechanik ale od decka sa sa rýpal do motoriek a áut a trocho tomu možno aj rozumiem, čo neviem opýtam sa, vygúglim.
PS: Po dlhom čase som sa rozhodol že sa nebudem trápiť a dám si vymeniť spojku(bez zdviháku problém), podarilo sa im načať vonkajšiu manžetu na poloosi ktorú som menil asi 2 roky dozadu a bola evidentne bola rozťatá. Nechcel som sa hádať, vymenil som ju ale už viem že mu nič nedám urobiť.
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
To som robil na vlastnom, nie na kšeft. Kde sú tie krásne časy keď na generálku stačilo pár kľúčov a kladivojericho-3 píše:Je dobře, že vás to baví a nechte Italy Italama, jsou krásné vaše rekordy a zručnost, kdo by to řekl..JendoV píše:No prezraď ktoré novšie auto je tak dokonalnaléjericho-3 píše:..Chytré auto to má tak, že se nemusí rozebírat půlka auta, aby se uskutečníl pravidelný servis..![]()
Zlatá Škoda 100, za deň doma na dvore prevložkovaný motor a vymenená spojka, večer vykúpaný, oholený a išlo sa na muziku
Kvalita je to nejdůležitější hledisko a proto koncern má tu velkou výhodu, že když něco lehne, tak se nikdo nediví...Protože je taková nepsané pravidlo , které zní, to neřeš, to je normální...Propad se ti pedál , je jedno jaký...normál. Vykoukla ti ojnice, neřeš a stoupni si do fronty..Vymlátila se ti hlava, klasika ...Odešla ti skříň? Běžná lapálie, odvez to Sixtovy a neřeš to..atd.
.Já prostě na tohle nejsem zvyklý a např. v Italsku to umějí lépe. Ani jeden případ co tady popisuji se mi u mých strojů nikdy nestal..Není to škoda si trochu po práci v dílně ještě doma trochu zamontovat ? Stačí jen sundat pár šroubů vepředu a den je ihned krásnější...

VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
No i motor ze škodovky se musel dělat poctivě stejně jako z mopeda..Že nebyly třeba přípravky byla výhoda, ale člověk si během vývoje pomohl, mám krabičku přípravků které jsem si dělal sám..Samozřejmě vývoj postupuje , proti tomu nic, nelze být pořád v jeskyni a je třeba říci, že u tohoto provedení -čumák pryč a motor podél to má jednu velkou výhodu a to je demontáž motoru z vozu..Nepotřebuješ nic, stačí ti jen kus placu, pár klíčů, hevírek,golu a něco na co si lehneš..Uděláš G.O. v garáži normovanou pro škodovku ...Krása, motor vyndáš sám a zpátky ti jen někdo pomůže ..A co si budem líčit, motor napříč to už není vyšší třída, ale vylepšený Golf.. A příznám se, že na to musí být drajv v mládí...Takže už bych se do toho dal jen kdybych chcípal hlady.. 

nepropadat panice...
To pozná každý, když jsem byl v base v armádě, tak na nás zapomněli s jídlem, kopali jsme palposty na střelnici a měli s kámošem neskutečný hlad..A kus za střelnicí dělali dělníci na stavbě a celé dopoledne si pekli nějaké maso , které neskutečně vonělo..Už jsme to nemohli vydržet, tak jsme si střihli , kdo to ukradne..Padlo to na mě, kámoš hlídal..Nikdy v životě jsem se tak neplížil jako průzkumník jako tehdy, protože dělníci na to viděli , ale úplně hlad bolel..Tak jsem se přeplížil přes tu louku , ukradl maso, které jsme pak na posezení sežrali..Nikdy v životě jsem si tak nepochutnal, výčitky z krádeže nebyli, hlad byl silnější a dodnes si pamatuji ten řev těch dělníků...Ale oni na rozdíl od nás si mohli jídlo koupit...
Sorry


Sorry
nepropadat panice...
Rozvody vymenené, synchronizácia vačky nastavená, motor ogabaný, podtlakové hadičky vymenené...
...len som zostal visieť na tlmiči vibrácií klinového remeňa, silenblok total rozpadnutý a musím čakať na nový
Aretačné prípravy som nepotreboval a na napínanie kladky som si z odpadu duralu vyrobil prípravok za 0€




...len som zostal visieť na tlmiči vibrácií klinového remeňa, silenblok total rozpadnutý a musím čakať na nový

Aretačné prípravy som nepotreboval a na napínanie kladky som si z odpadu duralu vyrobil prípravok za 0€





VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
Počkej si na to, až ti odejde mladistvá síla a klouby na rukou z té krásné práce v dílně, teď mi kůň mou blbostí ještě poničil klouby prstů na pravé ruce, že neunesu ani hrníček, což je pro mechána rána do zad./myší pracuji levou/
Jendo V, co to tam máš za překrásnou kladku z dopínákem , co to je za výrobce? A tvoje rozvody bez kolíků mohou být perfektní, ale to se pozná až při startu a také při teplém startu, zda to chytne na otočení..Jásat je třeba až úplně nakonec, ale blahopřeji...
Jendo V, co to tam máš za překrásnou kladku z dopínákem , co to je za výrobce? A tvoje rozvody bez kolíků mohou být perfektní, ale to se pozná až při startu a také při teplém startu, zda to chytne na otočení..Jásat je třeba až úplně nakonec, ale blahopřeji...

nepropadat panice...
Motor už bežal, nastavoval som cez diagnostiku vačku. Vštetko som si poznačil fixou, pre istotu som značky preniesol aj na nový remeň(na foto je už motor pretočený). Rozvody sú Dayco DAYCO KTB342, vodné čerpadlo GRAF PA1355.jericho-3 píše: Jendo V, co to tam máš za překrásnou kladku z dopínákem , co to je za výrobce? A tvoje rozvody bez kolíků mohou být perfektní, ale to se pozná až při startu a také při teplém startu, zda to chytne na otočení..Jásat je třeba až úplně nakonec, ale blahopřeji...


VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off