čest, co to je MFI?roman1648 píše:celkem bych se divil kdyby to přežilo bez újmy, vstřiky i čerpadla tu odcházejí samy o sobě natož pokud to jelo na benzín nějakou dobu,ale třeba jo no, je to asi o štěstí
nedávno jsem dělal celkem novýho pašíka,nechápu jak tam mohl přes systém MFI načurdit benzín, to to tam musel tankovat půl hodiny...
Vše se po vyčerpání a naplnění naftou tvářilo normálně ale teplý to hůř startuje ( dýl točí ) tak si myslím že stejně je to tak na výměnu vstřiků a čerpadla...
octavia 2,0tdi natankovaný benzin
Moderátoři: šulda, Moderátoři
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
YAMAHA YZ 450 F
Nevím, že by to bylo označováno jako "MFI" což je něco zcela jiného, ale myslel jistě ochranu v hrdle, však je to nyní u škodovek pro EA288
https://www.youtube.com/watch?v=RkZ8IQmM9Sw

https://www.youtube.com/watch?v=RkZ8IQmM9Sw

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33573
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Rayx"]Miloši, to jsou perly za bílého dne k neuvěření ...
já bych spíš uvítal kdyby někdo v tomto ráji internetových teoretiků prokazatelně napsal co se zadřelo u CR PD tdi po jízdě na benzin, podle mě nikdy nic,
možná stejná debata když jezdíš na stolní olej, ten se nesmí lít do CR jen do starých rotaček všechno by se tam pojebalo, to už je jiné vstřikování a naliješ babišúv řepkáč do nejnovější CR generace a stane se co? hovno
já bych spíš uvítal kdyby někdo v tomto ráji internetových teoretiků prokazatelně napsal co se zadřelo u CR PD tdi po jízdě na benzin, podle mě nikdy nic,

možná stejná debata když jezdíš na stolní olej, ten se nesmí lít do CR jen do starých rotaček všechno by se tam pojebalo, to už je jiné vstřikování a naliješ babišúv řepkáč do nejnovější CR generace a stane se co? hovno

Ono opravdu nelze srovnávat V3S s dnešními vozy, tehdy měla vstřikovací tlak 170 atm. a při žrádle si moc nevybírala, takže případné vůle byly jiné než dnes, kdy tlak je min. o nulu větší a oprava vstřikovačů se musí provádět ve sterilním prostředí , /pro jistotu/ takže v podstatě je to zázrak, že technici zvládli tento oříšek a funguje to..Proto je v podstatě záhadou, že to vstřikování při funkci na benzin přežije. Ale jsou věci mezi nebem a zemí, kterým normální člověk nerozumí...Už jen to, že si takhle píšeme, posíláme emaily přes oceán a než se uprdneme je to tam, je hodno zázraku, který ani 99,9 % těch, co tohle využívají, nechápe.. A mohou mít titulů , kolik chtějí a stejně ví prdlajs... 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33573
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Já jel už je to nějaký rok ráno do práce a po cestě hořelo auto,nějaký Passat,si říkám novodobý krám,to blaflo od elektriky. Prdlajs,po čase jsem potkal na obědě kámoša z učňáku a říkal jak to bylo. Majitel natankoval beneli a jel tak dlouho dokud to jelo. Jestli to zrovna regenerovalo.... Prej to chytlo od dpf, hasiči to zalili pěnou,než se mu to dostalo do dílny tak to prej zatěžko na některém válci jak do toho ta pěna natekla přes roztavené sání,ale povídal že z toho bral čerpadlo a vstřiky a to to prej normálně ustálo. Prej na tom byly natavené zásuvky na čidlech a na jednom vstřiku mu měnili magnet, protože byl ohořelý,ale jinak ok...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33573
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Tomas6"]Já jel už je to nějaký rok ráno do práce a po cestě hořelo auto,nějaký Passat
já měl za poslední období koktu 75 kW na LPG, borec volal hasiče hned jak ucítil smrad, když přijeli zbylo torzo s bouchlýma gumama,
ted jsem dával feldu MPI LPG do šrotu chytla při startování, ale majitel otevřel víko motoru a ohen uplácal bundou prakticky zmizel celý filtrbox, na tacháku 500.000 km, auto jelo normálně dál stačilo dát nový filtrbox z vrakece za pětikilo, felda ještě slušná ale majitel utrpěl takový šok že do šrotu,
nafta s dpf to bych taky tome typl na regeneraci, v autorizáku už jsem taky něco podobného viděl ale příčinu neznali, ani nehledali poštovna dala totálku
já měl za poslední období koktu 75 kW na LPG, borec volal hasiče hned jak ucítil smrad, když přijeli zbylo torzo s bouchlýma gumama,
ted jsem dával feldu MPI LPG do šrotu chytla při startování, ale majitel otevřel víko motoru a ohen uplácal bundou prakticky zmizel celý filtrbox, na tacháku 500.000 km, auto jelo normálně dál stačilo dát nový filtrbox z vrakece za pětikilo, felda ještě slušná ale majitel utrpěl takový šok že do šrotu,
nafta s dpf to bych taky tome typl na regeneraci, v autorizáku už jsem taky něco podobného viděl ale příčinu neznali, ani nehledali poštovna dala totálku