octavia 2,0tdi natankovaný benzin

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

roman1648 píše:celkem bych se divil kdyby to přežilo bez újmy, vstřiky i čerpadla tu odcházejí samy o sobě natož pokud to jelo na benzín nějakou dobu,ale třeba jo no, je to asi o štěstí
nedávno jsem dělal celkem novýho pašíka,nechápu jak tam mohl přes systém MFI načurdit benzín, to to tam musel tankovat půl hodiny...
Vše se po vyčerpání a naplnění naftou tvářilo normálně ale teplý to hůř startuje ( dýl točí ) tak si myslím že stejně je to tak na výměnu vstřiků a čerpadla...
čest, co to je MFI?
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Nevím, že by to bylo označováno jako "MFI" což je něco zcela jiného, ale myslel jistě ochranu v hrdle, však je to nyní u škodovek pro EA288
https://www.youtube.com/watch?v=RkZ8IQmM9Sw

Obrázek
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

o.k. díky
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33573
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Rayx"]Miloši, to jsou perly za bílého dne k neuvěření ...

já bych spíš uvítal kdyby někdo v tomto ráji internetových teoretiků prokazatelně napsal co se zadřelo u CR PD tdi po jízdě na benzin, podle mě nikdy nic,

:roll:
možná stejná debata když jezdíš na stolní olej, ten se nesmí lít do CR jen do starých rotaček všechno by se tam pojebalo, to už je jiné vstřikování a naliješ babišúv řepkáč do nejnovější CR generace a stane se co? hovno ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ono opravdu nelze srovnávat V3S s dnešními vozy, tehdy měla vstřikovací tlak 170 atm. a při žrádle si moc nevybírala, takže případné vůle byly jiné než dnes, kdy tlak je min. o nulu větší a oprava vstřikovačů se musí provádět ve sterilním prostředí , /pro jistotu/ takže v podstatě je to zázrak, že technici zvládli tento oříšek a funguje to..Proto je v podstatě záhadou, že to vstřikování při funkci na benzin přežije. Ale jsou věci mezi nebem a zemí, kterým normální člověk nerozumí...Už jen to, že si takhle píšeme, posíláme emaily přes oceán a než se uprdneme je to tam, je hodno zázraku, který ani 99,9 % těch, co tohle využívají, nechápe.. A mohou mít titulů , kolik chtějí a stejně ví prdlajs... :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33573
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ony ty díly máš promazané naftou a on ten benál je hned tak neodmastí aby se pak něco zadíralo, to by musel ten motor běžet hodně dlouho a on na benzín prostě nejede
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3727
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Já jel už je to nějaký rok ráno do práce a po cestě hořelo auto,nějaký Passat,si říkám novodobý krám,to blaflo od elektriky. Prdlajs,po čase jsem potkal na obědě kámoša z učňáku a říkal jak to bylo. Majitel natankoval beneli a jel tak dlouho dokud to jelo. Jestli to zrovna regenerovalo.... Prej to chytlo od dpf, hasiči to zalili pěnou,než se mu to dostalo do dílny tak to prej zatěžko na některém válci jak do toho ta pěna natekla přes roztavené sání,ale povídal že z toho bral čerpadlo a vstřiky a to to prej normálně ustálo. Prej na tom byly natavené zásuvky na čidlech a na jednom vstřiku mu měnili magnet, protože byl ohořelý,ale jinak ok...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33573
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Tomas6"]Já jel už je to nějaký rok ráno do práce a po cestě hořelo auto,nějaký Passat

já měl za poslední období koktu 75 kW na LPG, borec volal hasiče hned jak ucítil smrad, když přijeli zbylo torzo s bouchlýma gumama,
ted jsem dával feldu MPI LPG do šrotu chytla při startování, ale majitel otevřel víko motoru a ohen uplácal bundou prakticky zmizel celý filtrbox, na tacháku 500.000 km, auto jelo normálně dál stačilo dát nový filtrbox z vrakece za pětikilo, felda ještě slušná ale majitel utrpěl takový šok že do šrotu,

nafta s dpf to bych taky tome typl na regeneraci, v autorizáku už jsem taky něco podobného viděl ale příčinu neznali, ani nehledali poštovna dala totálku
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“