Slabé a silné vytápění

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Hobby
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 23 úno 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Hobby »

Je to ovlivněno napětím svorky DF alternátoru,teplotou nasávaného vzduchu a teplotou motoru.V tel.poradně Škoda mně ještě řekli že to má spínat až od 2400 ot/min.Vyřešil jsem to dvěma diodama v závěrném směru na mínus pol relátek který jde do ŘJ,přes vypínač na kostru a plochou červenou ledkou pro kontrolu sepnutí.Podotýkám že auto jede na pátou rychlost při 2400ot/min přes 100 km/hod takže tento ohřev je na náledí v zimě asi úplně na nic.Po ručním sepnutí je auto zahřáté na pěti kilometrech.Mněl jsem to na OC 66kw AGR,a teď i na 4x4 PD ADT a spokojenost.Auto topí už na druhém kilometru.
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Marek77 píše: 2) Knoflík ovládání topení musí být zapnutý minimálně na 80%
To jako topení má snímač jak je moc máš nastevný knoflík na topení?A jak to je u klimatroniku?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
liboro
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 21 čer 2007, 15:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od liboro »

Pro Humla.

[i]že by se to sepnout mělo je teorie, spíná se to právě o dost později, už to tu bylo řešeno minulou zimu, stačí hledat[/quote]
[/i]



Pane domácí!
Pod jakým názvem se to tu řešilo minulou zimu, prohledávám to už po několikáté, ale nikdo nebyl schopen napsat konkrétní a hlavně všechny podmínky sepnutí toho ohřevu, nebo dát odkaz na nějaký zdroj relevantních informací.
Napsal jsem do MB, tak čekám jestli se tím někdo bude zabývat.
Rozhodně mě neuspokojuje cvakání relátek při diagnostice, když nevím jakým způsobem si to mám vyzkoušet ( vysledovat v běžném provozu ).
Jestli ani výrobce nebude schopen př. ochoten zodpovědět tuto otázku, tak ať jde s takovým přístupem k zákazníkovi do prdele.
Hobby
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 23 úno 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Hobby »

liboro píše:Pro Humla.

[i]že by se to sepnout mělo je teorie, spíná se to právě o dost později, už to tu bylo řešeno minulou zimu, stačí hledat

[/i]



Pane domácí!
Pod jakým názvem se to tu řešilo minulou zimu, prohledávám to už po několikáté, ale nikdo nebyl schopen napsat konkrétní a hlavně všechny podmínky sepnutí toho ohřevu, nebo dát odkaz na nějaký zdroj relevantních informací.
Napsal jsem do MB, tak čekám jestli se tím někdo bude zabývat.
Rozhodně mě neuspokojuje cvakání relátek při diagnostice, když nevím jakým způsobem si to mám vyzkoušet ( vysledovat v běžném provozu ).
Jestli ani výrobce nebude schopen př. ochoten zodpovědět tuto otázku, tak ať jde s takovým přístupem k zákazníkovi do prdele.[/quote]





Tady se to řešilo:http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=30
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

A co to ma za funkci ze to auto se rychleji ohreje a lip topi?a kde je to umisteny v Passatu 2,5TDi rv.2001 nevis??
Hobby
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 23 úno 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Hobby »

[quote="Octava"]A co to ma za funkci ze to auto se rychleji ohreje a lip topi?

Beru dotaz jako vtip.Když se auto rychleji ohřeje klesá spotřeba,snižuje se opotřebení a klavně v zimě nemrznou koule.Ten Passat má kod motoru jaký?Na některých to je.
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

Kod motoru je AKN
Hobby
Přispěvovatel
Příspěvky: 284
Registrován: 23 úno 2006, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Hobby »

Octava píše:Kod motoru je AKN
AKN přídavný ohřev nemá.Jde dodělat.Používám díl ohřevu z fordu kde se jen rozřízne hadice od přívodu k topení a dodělá relé,kontrolka a spínač.
Octavia 1.9 TDI PD,4x4,ATD,100Kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“