Špatné studené starty pásák Challenger
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Původní Sisu, nyní AGCO Power stejně jako Fendt jsou dcerky pod AGCO ...
https://www.agcocorp.com/brands.html
jen se třeba tady nezmiňují o těch 12tiválech, 7vál tam maj jeden
https://www.agcopower.com/products/engi ... lications/
Prospekty Fendt
900 Vario MT
1100 MT

https://www.agcocorp.com/brands.html
jen se třeba tady nezmiňují o těch 12tiválech, 7vál tam maj jeden
https://www.agcopower.com/products/engi ... lications/
Prospekty Fendt
900 Vario MT
1100 MT
Mě by zajímalo, co vedlo konstruktéry k tomu, použít 7 válců, což je rarita, větší motory vždy byly sudé, už jen kvůli vyvážení motoru, je to i logické, protože chod 3válce, 5válce je vždy takové "nehotové" ten motor se musí obtížněji slaďovat..Na mě třeba jízda s 5 -ti válem vytvářela dojem, že to přesně nepálí a něco mu chybí..Ale hold v dnešní době je motor jen kus matroše, a jeho zvuk nikoho nezajímá... 

nepropadat panice...
No vidíš a nás ve škole učili, že 3 a 5 válce jsou lépe vyvážené než 4 a šestiválce kde písty chodí spolu. 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


No z info že to začalo dělat už při pouhých 1000mth tam bude nějaká zrada, jestlipak tam klucí ze ZD nenalili něco jinýho jako palivo, netuše, že to CR nebude chutnat ...
Utopili v tom traktoru dost penízků, tak se divím, že ZD nestojí prodejci na krku a řeší to asi lážo plážo, nekoukaje na lhůty garance.
Tady to bude chtít prověřit tlaky nafty, tam bude podle mě problém.
Jinak Romane, když je motor z vlastní rodiny jako samotný traktor, tak bys měl mít ty nejlepší a interní info přímo od zdroje
Utopili v tom traktoru dost penízků, tak se divím, že ZD nestojí prodejci na krku a řeší to asi lážo plážo, nekoukaje na lhůty garance.
Tady to bude chtít prověřit tlaky nafty, tam bude podle mě problém.
Jinak Romane, když je motor z vlastní rodiny jako samotný traktor, tak bys měl mít ty nejlepší a interní info přímo od zdroje

Proto asi celé století dělaly lepší firmy pouze 6-12 a dokonce 16 válců. A motory šeptaly a klidně se mohla na motor položit sklenička a ani se nehnula. Dnes ty skvosty musí mít vyvažováky a hydraulické silentbloky, aby z auta nebyl vibrátor. To co melou ve škole, je vždy třeba brát s rezervou a ti, kteří dodnes pouze vycházejí z informací , které se jim tehdy cpali do hlavy, jsou nepoužitelní a zaostalí. Technika je jen jedna ...MirekX píše:No vidíš a nás ve škole učili, že 3 a 5 válce jsou lépe vyvážené než 4 a šestiválce kde písty chodí spolu.

nepropadat panice...
No, to bych si myslel, ale z nich něco dostat....víš jak nechtějí přiznat chybu protože to jinak automaticky celé půjde za nimi...a tady 100tis. není žádnej peníz...Rayx píše:No z info že to začalo dělat už při pouhých 1000mth tam bude nějaká zrada, jestlipak tam klucí ze ZD nenalili něco jinýho jako palivo, netuše, že to CR nebude chutnat ...
Utopili v tom traktoru dost penízků, tak se divím, že ZD nestojí prodejci na krku a řeší to asi lážo plážo, nekoukaje na lhůty garance.
Tady to bude chtít prověřit tlaky nafty, tam bude podle mě problém.
Jinak Romane, když je motor z vlastní rodiny jako samotný traktor, tak bys měl mít ty nejlepší a interní info přímo od zdroje
Tak proč to neděláš, místo aby jsi osvědčil své mistrovství a vysvětlil nám problém , jen sliniš. Ty jsi abonent na největších čecha. 21. století .V dnešní situaci, kdy je ČR symbolem morální stoky a všude námi pohrdají, bys byl ideální symbol..uiqjirka píše:Skolu je potreba brat s rezervou, ale tebe je lepsi zcela ignorovat Jericho, protoze ty nam cpes do hlav primo hnoje. Vibrator si kup, pro sebe.

nepropadat panice...
Tak se Jericho omlouvám, je tomu už několik desetiletí a asi to bylo jen porovnání tří a čtyřválce že nám tvrdili že je tříválec z pohledu rotujících hmot přirozeně líp vyvážen než čtyřválec a k tomu vždy násobky takže i šestiválec, z pohledu distribuce výkonu je to zase něco jiného ale to už je dneska jedno, moderní doba žádá moderní řešení.. 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


zkoušel jsem tříválce v motorce a nebylo to zase tak zlý, na dvouválec do V to teda nemá ale proti čtyřválci pěkný 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

